Bu öğleden sonra büyükannem bu mağazadan küflü salatalık gibi düşük kaliteli ürünler satın aldı. Gördüklerimden sonra şahsen gidip mağazada bir değiştirme veya iade yapmaya karar verdim. Kasiyerlere sorunun ne olduğunu gösterdiğimde, onların tarafında kabalıkla karşılaştım. Kafkas uyruklu bir kadın salatalıkları başka bir ambalajla değiştirmeyi teklif etti. Sebzeli rafa yaklaşırken, tüm salatalık partisinin küflü olduğunu fark ettim. Ancak bu, kasiyerin küf olmadığını, sürelerin dolmadığını teklif etmemi ve ısrarla iddia etmemi hiç engellemedi. Ürünü değiştirmeyi reddettim, kibarca iade edilmesini istedim. Kadın olumsuz bir şekilde meslektaşından bana geri ödeme yapmasını istedi. Lütfen müşterilerinize karşı daha dikkatli olun ve en önemlisi yaşlıları riske atmayın ve prensipte herkes sizden süresi dolmuş malları satın alsın...Ve müşterilerle etkileşim kurmayı öğrenin..