O gün Magnet uygulamasının rahatlığından yararlanmaya ve teslim alma için sipariş vermeye karar verdim. Satın alımlarımı alabileceğim anı heyecanla bekliyordum, bunun ne kadar uygun ve hızlı geçeceğini hayal ediyordum. Ancak mağazaya gelir gelmez tüm bu neşe hızla buharlaştı. Terbiyeli bir şekilde sıraya girdim ve önümde bir müşteriye hizmet verilene kadar bekledim ve kasiyer bana geldiğinde Anna Popova, benimle nazikçe tanışmak yerine, hoşnutsuz bir bakış attı ve utançtan bir gölge olmadan kaba davranmaya başladı. »Arkanızdaki diğer tüm alıcılara hizmet etmemi beklemelisiniz," dedi düpedüz küçümseyerek. O anda kanım kaynadı. Evet, bir sıra olduğunu anlıyordum ama bu, uygulamadaki siparişimin önemli olmadığı anlamına mı geliyor?
Sanki işini yapmasını engelliyormuşum gibi iş yerinde olmadığımı hissettim. Hepsinden önemlisi, müşterilerin rahatlığı için oluşturulmuş bir sisteme geldiğim, ancak sadece kağıt üzerinde kuyrukta "ayrıcalıklı" olduğum için beni kızdırdı. Müşterilere yönelik bu yaklaşım sadece hayal kırıklığı yaratmakla kalmıyor, aynı zamanda mağazada kalmayı da son derece tatsız hale getiriyor. Umarım böyle bir şey bir daha olmaz.
Не всегда приветливые кассиры, не хватает персонала для обслуживания народа в часы пик. Ассортимент товаров небольшой, как и площадь самого магазина, уступает другим небольшим магазинам этой сети в городе. Периодически попадаются подгнившие фрукты и овощи, свободно лежащие вместе с свежими. Справедливости ради, светловолосая кассирша, уходя куда-то, всегда поглядывает и спрашивает людей, не идут ли они на кассу, чтобы она могла тут же прибежать на место - и, действительно, бежит, если даже один человек подошел с парой товаров.