11/21/24 tarihinde bir torba un aldım. Bir kez daha tezgahtaki fiyat etiketi kasadaki fiyat etiketiyle eşleşmedi. Bu mağazada bu, vakaların yaklaşık yarısında veya üçte birinde olur. Yöneticiye neden bu kadar düzenli bir şekilde yanlış fiyatların belirlendiği sorulduğunda, zaten çok meşgul olduklarına dair açık bir kabalık başladı, eğer bir şeyden hoşlanmıyorsanız, başka bir mağazaya gidin, vb. Yönetici, malları tezgahın fiyatından satmayı reddetti. Bu fenomen oldukça düzenli olduğu için, ticaret ağının liderliğine soru şudur: "Magnit" te işler o kadar kötü ki, ticaret ağı bu tür çalışanları işe almak zorunda mı yoksa bu alıcılarla iletişimin kurumsal tarzı mı? Öyleyse neden diğer Magnet mağazalarında bu yok? Neden bu mağazada bu çıngıraklı ihmal ve kabalık karışımına uzun süre hiçbir şey olmuyor? Bu arada, diğer mağazalarda birkaç saat içinde gerçekleşmesine rağmen, hala para iadesi de yok.
Вопрос к администрации магазина: «Почему кассир не знает об акции, проходящей в сети?» , вернее уже заканчивающейся. Конкретно - мне было отказано кассиром в приобретении полотенец участвующих в акции за магнитики по причине того, что она не знает что это и как это . Дело даже не в этих полотенцах конечно, они не даром и в итоге все это маркетинг и мне не проблема купить их в другом месте. Проблема в отношении к покупателю и к месту, где работаешь. 19.00 11.10.24
Personele korkunç hizmet, her zaman ekşi bir yüzle ve kaba bir hizmetle. Ve bu yüzden 1 kg yerine mandalina 4,5'e atfedildikten sonra oraya gitmiyorum!kg (büyük miktarda satın alma vardı, fark etmeyeceğimizi düşündük). Ve bugün neden bu kadar kaba konuşuyorsunuz soruma, iyi hizmet için Zevkeville'e gönderildim. Şimdi kesinlikle ruh halimi bozmamak için yola bile çıkmayacağım. Bu tür kasiyerler nereden alındı (kuyruklu karanlık), bölgeden nasıl gelecek?!