Dün akşam Almatı'dan Taşkent ve Astana'dan misafirlerle geldim. Herkes aç. Yol boyunca bu kafeye uğradım. Mutfak öyle ve servis iğrenç! Biz 5 kişiydik. Kendime bir kebap sipariş ettim, eti kuru, bir çıkış yolu ile verdim, bayat, baharatlarla terbiyeli. İğrenç tadı! Astana'dan bir misafir kızarmış köfte sipariş etti. Siparişi 21-55'te kabul ettiler. Zaten her şeyi yediğimizde ve bu 22-35'ti, ona hala sipariş edilen yemeği getirmediler! Ancak hatırlatmadan sonra yine de ona hizmet edildi. Kendim ek olarak 2 kızarmış manta sipariş ettim, getirmediler! Bir garsonun (Symyk) siparişi neden bizden aldığının nedenini bulmaya başladı ve diğer garsonlar yemekleri getirdi. Görünüşe göre böyle bir sistemleri var! Bu sistemde uygun bakım yoktur! Neden onlara bir Tane veriyorlar! Biri siparişi aldı, verdi ve müşterilere ne olacağını davullarına göre! Resepsiyonist umursamıyor, garsona ittim, hayır onu azarlamak için her şeye katıldım! Dün masamda bir kulaklık kutusu bıraktım ve hatırlananları yazmaya gittim, hatırlananları yazdığımda bana% 5 indirim teklif edildi! Beni satın almak istediniz mi? Ben bir inceleme yazmasam diye mi? Çok komik! Misafirlerden önce onları bu kafeye davet ettiğim için utanmaya başladı!
Not: Goja 2-3 önce öğle yemeği yedim ve faturayı getirdiklerinde yemeklerin kalitesi hakkında da abonelikten çıktım. Fatura 550 som için çıktı. Onlara 1000 yayın balığı verdim. Ve aceleyle ayrıldı, ancak o zaman değişiklik yapmadığımı hatırladım. Yöneticiyi aradım ve daha sonra değişimleri alacağımı söyledim. Ama her zaman olduğu gibi uğramak için zaman yoktu ve unuttular, sonraki ziyaretlerde onlara bunu hatırlatmasına rağmen, telefon numaralarını bırakmasına rağmen zaten her şeyi unutmuşlardı.
Kalitesiz hizmet nedeniyle bu kafeye gitmenizi gerçekten tavsiye etmiyorum ve mutfak bile topallıyor!
Bu kurumu çok beğendim. Tüm yemekler lezzetliydi ve en önemlisi pahalı değildi. Yemeklerin büyüklüğü de memnun oldu. Ortam rahat. Bu kurumun aynı lezzetli kalmasını ve insanların her zaman size gelmesini diliyorum)