22 Temmuz akşamı bir şeyler satın alırdım. Satıcı kız, pufların kolayca kaldığı sentetik pantolonlardan manyetik korumayı çıkararak (üretiminizin bu eşyalarını giyme deneyimi vardır), pantolonun kumaşının yapışması için bacağın altını keskin bir kenarla yukarı çevrilmiş bir kutu boyunca "telledi". Benim soruma göre, "Bunun normal olduğunu düşünüyor musunuz? Kumaş bozulmadı mı?" Kız açık bir küçümsemeyle cevap verdi, 'Bu normal'. Yani pratikte böyle bir şeyi var. Ödemeden hemen önce, satın almak için 2-3 gün çalışmam gereken yeni bir şeyi mahvedeceği ortaya çıktı mı? Sevgili mağaza yönetimi, malların güvenli bir şekilde manyetikliğini giderme konularını düşünün ve satış sırasında malların paketleme kuralları hakkında satıcılara danışın. Sonuçta piyasada değil!
Pantolonumu iki kez kontrol ettim, nefes almadı. Ama bence bu münferit bir durum değil.
Bugün, hiçbir şey söylememek için tiftik bıraktığını söylemek için astarlı kışlık pantolonları denedim. Bu tür havalarda herkesin pantolonunu denemek için çıplak soyunmadığını anlamalısınız, çoğu onun taytlarda böyle kalabileceğini anlamıyor veya şüphelenmiyor. Pantolonum olsaydı her şey yolunda giderdi, ama taytlarımda bu kadar tüylü bir etekle dışarı çıkmak rahatsızlıktır! Danışmanın bu yığını çıkarmak için bir rulo veya fırça olup olmadığı sorulduğunda, danışman kaba bir biçimde, mevcut durumda yardım etmemesi gerektiğini ve yardım etmemesi gerektiğini söyledi, bu arada kabalık ilk başta değil!!! Müşteri odaklılık yok! Mağazanızdan üç adım ötede, mağazanın üç fiyatı var, bu durumlarla daha fazla yüzleşmemek için cimri olmayın ve yapışkan silindirler satın alın! Ve en azından kadınlar kadınlara dayanışma içinde olmalı ve bu kadar basit yardıma ihtiyacı olanlara karşı kaba davranmamalı!!!
Ürün çeşitliliği ve kalitesi hakkında hiçbir şikayet yok, ancak bugün 01/02/24 saat 17civarında, kostümün fiyatını sorma talebinde bulunduk, çünkü ilk seferinde bulamadık, bize kaba bir şekilde cevap verdiler, oraya bakın, doğaüstü bir şey istemediğimize inanıyorum, benim için bu tutum şirketin imajını nasıl bozuyor