Yaklaşık 3 yıl önce, JEEP LİBERTY arabamda, 2,8 CRD, otomatik şanzıman, 4 x 4, motor çalıştırılırken ve dururken aktarma dişlisi (dağıtma) alanına dokunmaya başladı. Bir hafta sonra, hızla viraja girerken bir tür çıngırak eklendi. Ve sonra dört tekerlekten çekişi dağıtma kolundan (mekanik anahtarlama) kapatmakta zorluk çekmeye başladı.
Mogilev'de (o sırada) dağıtım dişlilerinin neredeyse tek onarımını sundukları bu tamirhaneyi ağda buldum. Aradım. Teşhis için kaydettiler (bir hafta sonra). Vaktinden biraz önce geldim. 5 ila 6 araçlık bir sıra. Ayağa kalktım. İçeri girdim. Bakmaya başladılar. Her şeyi anlattı. Başladım - boğuldum - değiştim - bir yerden ileri geri hareket ettim... Çukura indik. Üç teşhis uzmanı toplandı. Kapıyı çalıyor. Bana (ortak karar) dağıtımın iyi olduğu söylendi, ancak motor yüksek devir veriyor ve bu nedenle bir çarpma sesi çıkarıyor. Ama! Takometreyi gösteriyorum: kılavuza göre olması gerektiği gibi 800. Bana diyorlar ki: takometre yalan söyleyebilir, ancak mesele daha çok otomatik şanzımanla ilgili. İçinde bir çeşit arıza var, sonuç olarak ondan artan hızlar var - dağıtımdaki çalmanın nedeni. Yiyin, ustayı arayın, otomatik şanzımanla uğraşın.
Her şeyle ilgili her şey için - üç dakika. Ve bu "uzmanlar" hemen bağırıyorlar: ayrılın, sırayı geciktirmeyin (hala arkamda 5-6 araba toplandı), sizinle ilgilendiler.
Tamam. Tamam. Ben şaşkınlıkla gittim.
Hemen iyi bir otomatik şanzıman uzmanına arkadaşıma gittim (birkaç yıldır ona hizmet ediyor). Ona her şeyi anlattı. O şaşırdı. Ben kendim direksiyona geçtim, sürdüm. Arabayı kutuya sürdüm, otomatik şanzımanı kontrol ettim - her şey normale döndü. Ama bir vuruş var.
Daha fazla bakmaya başladım... Arabayı asansörde kaldırdım... Ve hemen otomatik şanzımanın desteğinde (yastığında) çöpte yırtık bir sessiz blok buldum... Destek, otomatik şanzımanın ve aktarma dişlisinin birleştiği noktada, aşağıdan çok net bir şekilde görülebilir.
Desteği sipariş ettiler, yarın için değiştirdiler.
Hepsi bu! Sorun yok!
Bugün Ostrovsky'nin yanından geçiyordum, 21...
Uzun süredir devam eden bir sorunu hatırladım...
Merhaba "uzmanlara"!
Her zaman sadece yanından geçeceğim ve bunu uzun zamandır herkese tavsiye ederim!
21 Ostrovsky caddesi'ndeki Mogilev şehrinde "Maroz ve G" bölümü. Son zamanlarda burada şanzımanın onarımını sipariş ettiler (viteslerin restorasyonu ve gövdenin onarımı). Her şeyi hızlı bir şekilde yaptılar, ancak niteliksel olarak değil. Şimdi yine aynı servis çalışmalarına ihtiyaç var.
İlk başta vites kutusunu onlara geri götürmeyi düşündüler, ancak bize yapılan iş için ödeme hakkında herhangi bir çek verilmedi ve garantiler verilmedi. Kontrol noktasının kendi kendine incelenmesinden sonra, cıvataların normal şekilde bükülmediği ve sökülüp kasayı deldikleri ortaya çıktı. Cıvatalar herhangi bir çaba harcamadan elle sökülebilir (bu olmamalı olsa da!!!!). Nasıl böyle? İşe karşı sorumsuz tutum mu? Bir işçi diğerine umut verdi ve cıvataları sabitlemedi mi??? Yoksa hizmet o kadar uzun süre tatildeydi ki işe girdikten sonra hızlı bir şekilde para kazanmak istedim ve bu nedenle gerçekleştirilen hizmetlerin kalitesi bu seviyede mi çıktı???
Özellikle bize şanzımanı tamamen değiştirmenin maliyetinin yarısına mal olacak bir fiyata verilen hizmetlerin kalitesinden çok memnun değiller.
Not: İsteklerden: Müşterilerin, kasada değil, en azından hazır olma çağrısı aşamasında hizmet tarafından sağlanan hizmetlerin maliyetini bilmek istediklerini düşünüyorum. Hangi miktarın nereye gittiğini nereye kaydedeceğini görmek isterim. Peki, yapılan işten sonra garanti süreniz olsun.
Ağızdan ağıza sayesinde bu hizmeti öğrendim. Kutunun elden geçirilmesiyle iletişime geçtim, memnun kaldım. Aynı yerde, bir süre sonra sıkma silindirini değiştirdim. Tüm işler üst düzeyde yapılır. Hizmetteki tüm adamlar işlerini biliyor. Fiyatlar ısırmıyor.