Bir yıldız bile koymak çok zor. Mağazanın ilk izlenimi: yöneticinin kabalığı. Self servis kasiyerlere yaklaştık (kartla ödeme yapıyoruz, sıradan kasiyerlerin sırası çok büyük, 5 kişiden sadece birinin self servis kasiyerlerinde meşgul olduğu bir zamanda (doğru hatırlıyorsam) tütün satın almak için self servis bölge asistanının masasına gittik, çünkü bu asistan olmadan satın alamayız. Asistan yerinde değildi ve yaklaşık 10 dakika bekledik, ardından ayrılmaya karar verdik (ikimizdik), bir kişi asistanı beklemeye bırakıldı ve ikincisi kasaya sıraya girdi. Sıra geldiğinde, asistandan mal satın almanın mümkün olup olmadığını, yani tütünün ve asistanın işyerinde bulunmamasının ve yokluğunda kimsenin değiştirmemesinin nedeninin mümkün olup olmadığını netleştirdik. Cevap, kişinin akşam yemeğinde olduğu şeklinde gelecektir. (Bir kişi akşam yemeğinde olduğu için, neden ikame yapmadıkları ve insanların self servis alanında da 18+ mal satın almaları gerektiği gerçeğini dikkate almadıkları ve kasiyerlerin hiçbirinin insanlara tepki vermediği sorusu hemen ortaya çıkıyor.). Bu cevaptan sonra, kasiyer kız bir sonraki alıcının mallarını delmeye başladı, ancak asistanla ilgili soruyu açıklığa kavuşturup malları satın almak istediğimi söylersem, bu ürünü en azından servis masasından satın almak için sırada durduğum açıktı. Bundan daha net bir şekilde anladığımız şey, bize dikkat etmeden bizden sonra müşteriye hizmet etmek yerine bize hizmet edilmek istediğimizdi. Buna karşılık kız bize kaba bir şekilde nahoş davrandı ve şöyle dedi: »Self servis kasalardan memnun değilsiniz, şimdi normal kasalardan memnun değilsiniz ve genel olarak başka bir mağazaya gidin ve ihtiyacınız olan her şeyi orada satın alın." Buna ek olarak, hizmet hafifçe söylemek kötüydü ve hizmetin kendisi sırasında bize birçok farklı ifade söylendi, örneğin, asistanla ilgili yorumlarımızı dile getirerek ve kendimizi kaliteli hizmet vermeye zorlayarak bu kızın ruh halini bozduğumuz söylendi. Bu olay beni rahatsız etti, çünkü daha önce bu mağazaya hiç girmedik ve personelden saygılı muamele görmek istiyoruz. Mallarımız için ödeme yaptıktan sonra yöneticiyi davet etmemizi istedik. Kızın cevabı şuydu: »Ben önünüzdeyim." Sonra mağazanın yöneticisi olarak ondan bir şikayet ve öneri kitabı istedik. Ancak bize reddedildi.
Belki de bana hizmet eden yönetici-kasiyerin tavsiyesini kullanacağım ve bir daha bu mağazaya geri dönmeyeceğim.
Umarım mağaza yönetimi bu durumu öğrenecek ve müşterilere kalitatif olarak nasıl hizmet vereceklerini yöneticiye bildirecektir.
Bu mağazada büyük indirimler, uygun fiyatlar, geniş bir ürün yelpazesi var. Ve en çok sevdiğim şey, çok sayıda self servis bilet gişesi, muhtemelen en az 10 tane var. Ve ayrıca uygun park yeri
Tanrı size sağlık versin, sonunda bölgede sadece Kuzey ve Doğu değil, yeterli bir mağaza ortaya çıktı. Personel sadece biraz eğitim alırdı, aksi takdirde yerel halkın bakışları ve tonları sonsuza dek ölmeyi istiyorlarmış gibi teyzeler için.
Kılık değiştirmiş bir kuruş. Malların teşhirinde biraz indirimci, ama biraz. Onun malları çoktur. Bazı ürünler için fiyatlar biraz daha düşük. Büyük sohbetler için satın almaya gelebilirsiniz.
Her zaman sıra sıra. Çok kaba kasiyerler. Asla teslim olma yok. Ticaret ağı bana uygun olsa da oraya gitmek istemiyorum. Personeli değiştirirdim, daha iyi olurdu.