Araç sigortası:Kasko/zorunlu mali sorumluluk sigortası
Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, oto cam koruma, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, oto full servis, yağ değişimi, oto boya , dingil tamiri, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, cila, araç koruma filmi, ek donanım kurulumu
Arabalar var, Mercedes de var. Şoförler var, şoförler var. Fiyat, gerçek yedek parça alımından birkaç kat daha fazladır. Yedek parçaların özgünlüğü artık her yerde söz konusu. Servis, Mercedes'te taşınan veya sadece onu kullanan iş adamları için tasarlanmıştır. Lukoil'den 1000'e satın alabileceğiniz ve kendiniz doldurabileceğiniz 5000'e "üre" dökün... Veya bu sarf malzemesi OZON sahasında 880 rubleye satın alınabildiğinde 9350'ye bir kabin filtresi satın alın. Ekliyorum... Otomatik çalıştırmayı 88000'e ayarladım. Bundan önce arabayı bayinin yıkayıcısında yıkadık. Ertesi gün don... Ön park sensörleri çalışmayı durdurdu veya daha doğrusu yanlış pozitifler verdi... Ustalara arızanın tezahürünün nasıl "canlı" olduğunu göstermek için bir video çektim. Sessizce dinledikten sonra, 13 binden fazla tamponun çıkarılması, 8 kuruş ile teşhis edilmesi için bir kıyafet hazırlıyorlar.... Yaklaşım şu şekildedir: "Diyorlar, ama ne istediniz, bu Mercedes... " Evet, bu markaya gerçekten çok değer veriyorsanız ve fiyatı her yerde onunla ilişkilendiriyorsanız, en azından size gelen müşterilerinize kahve ve çay sunun. Şimdi Vladimir'deki bu markanın birçok sahibinin görüşüne tamamen katılıyorum, satıcı maalesef Mercedes'in Rusya'dan ayrılmasıyla birlikte çürümüştü. Kuzey'de daha az uygun fiyatlar. Bayilere göre: çöküş Vladimir -9400, Ivanovo (bire bir) şahsen 3500'e katıldı. Sonuçlara varın, ben kendiminkini yaptım. Elveda MB Vladimir! Bundan önce bir BMW'YE sahibim, bayilerimiz yok, ancak şunu söyleyeceğim ki, hizmet seviyeleri, eski zamanlardan kalanlardan çok daha yüksek, sadece bir zamanlar yüksek statüsünden bahseden MB işaretinden çok daha yüksek...(((
Пришли в автосалон с мужем, хотели пройти тест драйв автомобиля Voyah. На ресепшене никого не было, прошлись по салону, автомобили все закрытые. Молодой человек, бегающий по салону с кучей проводов, так и не поинтересовался, нужна ли нам помощь. На выходе из салона только у слышали в спину : «до свидания», от неожиданно появившейся девушки за стойкой. Через пару недель решили повторить попытку, но уже заранее позвонив в салон и записавшись на тест-драйв того же автомобиля. Девушка приняла заявку, через 5 минут перезвонила и подтвердила запись. На следующий день, уже подъезжая к салону, нам по телефону сообщают, что извините, ваш тест драйв отменяется. Авто забрали на длительный тест-драйв. Прекрасно! Наверное так и придется ехать в другой город, чтобы протестить и возможно приобрести не такой уж и дешевый автомобиль. Видимо у руководства салона настолько хорошие продажи в нынешних реалиях, что им плевать на потенциальных покупателей.
Araba satın alma ve bakım deneyimlerimde, bu MB Vladimir en kötü otomobil bayisidir. Bir araba satın almaktan başlayarak (bir arabanın satış öncesi hazırlığı- hiçbir şeyi kontrol etmediler, önemli kusurlarla verdiler) ve araç için garanti yükümlülüklerinin yerine getirilmesinden başlayarak. Dört ay boyunca burnundan sürdüler, çok zaman harcadılar ve sinirlendiler, sonuç olarak vasıfsız satış öncesi hazırlıkların neden olduğu garanti davasının birçok sorun teşkil ettiğini kabul etmediler ve sonuç olarak onarım ve teşhis için para aldılar.