Ozon Pazarı aracılığıyla bu şirketten 4 ofis koltuğu satın aldık. 4 sandalyeden ikisinde 3-4 aylık kullanımdan sonra kaldırma mekanizması kırıldı. Ne yazık ki, yalnızca bir sandalye için (kişisel nedenlerden dolayı) geri ödeme yapılabildi. Daha sonra mallar PVZ'YE ozon getirildi ve malların kabul edilmesinde bir sorun yaşadılar. Ozon benden satıcıyla doğrudan iletişime geçmem ve yaptığım iade adresini netleştirmem istendi. Satıcı benimle yeterince kaba konuştu, sorunumu araştırmak bile istemedi ve sonra beni engelledi. " Sorularınızı ozon ile çözün, Ozon ile çözün! " Satıcıya ozonun sadece aracı olduğunu hatırlatmak istiyorum. Mal ve iadesinden satıcı sorumludur! Müşteriye ve kalitesiz mallara karşı kaba tutum