Была в этом центре несколько раз, очень понравилось. Отличный медицинский центр, в нем все новое, чистое, народу немного, персонал вежливый и внимательный, парковка удобная и просторная. Благодарю Скрябина Сергея Владимировича за профессионализм. Огромное спасибо терапевту Житаевой Наталье Павловне, очень квалифицированный врач. Рекомендую для посещения и желаю процветания Мед Эксперт Плюсу!!!
Kliniğin ilk izlenimi hakkında bir inceleme bırakmak istiyorum. Bugün ilk defa oradaydım. Kliniğin kendi otoparkı, çok temiz girişi, ayakkabı örtüleri olması hoşuma gitti. Tüm klinik temiz, ferah. Resepsiyondaki kız kibar, doktorun ofisine kadar eşlik etti. Resepsiyonun kendisi beklentileri aştı. Doktor inanılmaz derecede anlayışlı, temiz, dikkatle dinliyor, her şeyi erişilebilir bir dille açıklıyor. Umarım oradaki tüm doktorlar böyledir, çünkü şimdi sadece oraya gitmeyi planlıyorum)
Her şeyi çok beğendim)
Klinik Bronnitsi'de bir rakip, bence herkes hangi klinikten bahsettiğimizi anlıyor - ve yakınlarda olmamalı)
Tıbbi hizmetlerin kalitesi hakkında hiçbir şikayetim yok (en azından- henüz). Göğüs hastalıkları uzmanı doktoru çok beğendim, canım, yardımsever, yetkin. BT taraması yapma prosedüründe de herhangi bir sorun olmadı - hızlı bir şekilde, sorunsuz bir şekilde gerçekleştirdiler.
Ancak kayıt bürosundaki müşteri hizmetiyle ilgili büyük sorunlar var. Yöneticiler "kendi dünyalarında" ve görünüşe göre, kliniğin sorunsuz çalışmasını ve yüksek düzeyde hizmet ve empatiyi sağlamanın onların görevi olduğunu anlamıyorlar. Ve incelememin bundan bahseden ilk kişi olmadığı göz önüne alındığında, sorun yöneticiler tarafından yöneticide. Hem işe alımda, hem eğitimde hem de uyum sağlamada başarısızlıklar olduğunu varsayacağım (büyük olasılıkla, sistem yok, bu nedenle 90'lı yıllarda bölge kliniğindeki teyzeler gibi çalışıyorlar, "sadece bize küfretmeseler", genç güzel kızlar gibi görünse de).
Samimi bir şaşkınlığa neden olan ikinci nokta, BT sonucunun yalnızca araştırmaya atıfta bulunulmadan postaya gönderilmesidir (yüksek teknoloji çağında 2024'te bir diske veya flash sürücüye yazmayı öneriyorlar). Bu basit bir şekilde yapılır- araştırma bir zip dosyasına paketlenir ve radi ant programına bir bağlantıyla birlikte müşteriye postaya gönderilir. Artı- araştırmayı zamanında göndereceklerine söz verdiler.saat iki, ancak aslında telefonla sadece iki hatırlatmadan sonra gönderildiler.
Neden bahsettiğimi biliyorum (Moskova'da idari personelin de bulunduğu ve BT taramasının olduğu veteriner klinikleri ağında çalışıyorum). Yöneticiler düzenli eğitim alırlar, çalışmalarını değerlendirmek, çalışmalarının kalitesini kontrol etmek için bir sistem vardır ve BT sonuçları müşteriler tarafından birkaç tıklamayla çalışmaya referansla postaya gönderilir. Veteriner kliniğinin hizmet seviyesinin sağlık uzmanındaki seviyeden daha yüksek olması iç karartıcıdır.
Dedikleri gibi Şeytan küçük şeylerde. Belki de Moskova bölgesindeki nüfus hizmet konusunda daha az sofistike, bu nedenle klinik müşterilerini büyük ölçüde kaybetmiyor. Ancak, birisinin daha yüksek tıbbi hizmete sahip özel bir muayenehane açabileceğini ve ardından sağlık uzmanının önemli bir düşüş yaşayacağını düşünün. Hizmeti şimdi (veya tercihen dün) modernize etmeye başlayın.