Değerli doktorlar var. Ancak doktorların hasta kabul /yönlendirme bölümlerinin bazılarında gerekli düzen kurulamamış. Özel hastanelerde: hasta randevusuna geldiğinde, doktorun yoğun olması nedeniyle gecikme varsa, hastaya sadece geçin oturun demek yerine yaklaşık bekleyeceği süre ve veya kendisisinden önce kaç hasta olduğu belirtilir. Özel hastanelerde doktorların yetkinliği yanısıra bu tür iletişim de önemlidir ve
hastanın kaliteyi, farkı hissetmesi bu tür yaklaşımlarla sağlanır. Hatta doktorun, hasta beklerken acil durumu oluşursa, bu durum da bekleyen hastalara çağrı yaparak açıklanmalıdır. Kardiyoloji bölümünün hasta kabulündeki bazı yardımcılar, yukarıdaki usulden uzak uygulama yapıyorlar. Kimlik alıp, geçin oturun diyorlar.. Üstelik gidip sorduğunuzda birisi 1 hasta kaldı diyor, ardından 3 hasta daha giriyor.. İtiraz ettiğinizde 1 hasta kaldı diyen arkadaş check up’tandı o bilmiyor deniyor. Hastane yönetinin keyfi bilir ama, normalde her doktorun bir asistanı olmaz. Aksi takdirde kendi aralarında konuşup gülüşmekten hastaların memnuniyeti tesadüfe kalır..
İzmir de her daldan doktor bulunduran genel manada iyi hizmet verdiğini düşündüğüm bir özel hastane. Öğle yemekleri içinde divan restoranında çok kaliteli yiyecek hizmeti de alabilirsiniz.