Süslü bir klinik, canım. Tıbbi ekipman yeni ve iyi. Doktorlar kibardır. Ancak resepsiyondaki personel kaba.
Sigortayla ilgili yardıma ihtiyacım vardı, kız ingilizceyi anlamıyordu ama henüz Sırpça konuşmadım. Bana bağırdı, kimse bu şekilde yardım etmedi.
Dana Brajovich bana "septoplasti" yaptı. Başından beri çok profesyonel değildi, beni "hemen" ameliyat olmaya ikna etti, ameliyattan önce paranazal sinüslerin BT taramasını yapmamı bile istemedi. Ameliyat gününde doktorlar ameliyatın iki bölümden oluşması gerektiğini neredeyse unutmuşlar, ameliyattan bir saat önce bunu hatırladılar. Sağlık personeli kabaydı. Ameliyattan üç hafta sonra hala kendimi kötü hissediyordum, normal nefes alamıyordum ve gittikçe kötüleşiyordu. Ameliyat olmadığını ve durumun kötüleştiğini söyleyen başka bir doktorun görüşlerini sordum. Daha sonra MediGroup müşteri hizmetlerine şikayette bulunmaya çalıştım. Onlar belirli bir süre içinde cevap vermediler. E-postaları gönderip herkesi aradıktan sonra nihayet cevap verdiler ve "soruşturmamız operasyonun kabul edilebilir bir şekilde yapıldığını gösterdi" dediler. Herhangi bir hatayı inkar ediyorlar ve parayı iade etmeyecekler. Ben 98.000 dinar ödedim ve sigortam 1000 euro daha ödedi.
Very responsive staff, they will always tell you everything you need and always with a smile on their face. Almost everyone speaks English, some speak Russian. Everything is quite clean and tidy. The equipment is modern and technologically advanced.