Очень довольна клиникой! Всё чётко и быстро. Приятная атмосфера, вовлеченные врачи, удобное приложение для записи и просмотра личной карточки. Удобное месторасположение. Теперь только сюда!
Hemşirede uzun süredir tartışıyorum ve bu ağın farklı kliniklerini ziyaret ettim - her zaman memnun oldum, ancak bu klinik MLA'DAKİ şehir kliniğinin yanında bile değil. Sonuçlara mühür koymak için, bir bilet almanız ve tembel hayvanlardan daha yavaş çalışmaya istekli olmayan yöneticilerin sırasını korumanız gerekir. Yazılım her zaman donuyor hizmet için ödeme yapmak için önce sıraya girmek zorunda kalıyorum, ardından faturayı hazırlamak için 5-10 dakika daha harcanıyor, sadece ödeme için toplam 15 dakika harcanıyor. Resepsiyon ayrı bir destandır, resepsiyonu 30-40 dakika beklemektedir ve sonra 5 dakikada kovalanırsınız. Çok uzun zaman önce, randevunun başında telefonda oynayan ve aynı zamanda neyin rahatsız olduğunu merak eden bir kardiyolog vardı, açıkladım, dün ambulans çağırdım, yüksek tansiyon vardı, bu nedenle şiddetli baş ağrısı ve kasılmalar vardı, doktor ilgisiz olduğunu söyledi - nevraljiniz var. Ve eğer kontrol etmek istiyorsanız, bu sizin için ödenecektir, çünkü kabul sırasında basınçla ilgili herhangi bir şikayet olmamıştır. Hangi ilaçları aldığımı söyledim ve belki onlar yüzünden olduğunu varsayıyorum, kardiyolog telefonu açıyor ve Google'a bir soru soruyor. Komik anlardan biri, ambulansın size söyleyeceğiydi, ancak bu doktorun bornozunun altında bir ambulans üniforması olmasına rağmen inanıyorsunuz. Perde.
İyi değerlendirmeleri olduğu için buraya belirli bir doktora geldim. Doktoru beğendim, her şey süper. AMA! Şimdiye kadar bu, içinde bulunduğum en kötü Sağlık Hizmeti, ama birden fazla yerde bulundum. Bu departman, yanıt olarak merhaba demeyen, ona söylediğin her şeyi görmezden gelen kötü niyetli bir gardırop görevlisi tarafından karşılanıyor: /. Ardından, kayıt ofisine ortalama 15 ila 30 dakika arasında bir sıra geliyor, bu arada kuponlu makine çalışmıyor. Aynı penceredeki canlı kuyrukta böyle durdum ve sonra bana bu pencerede ödeme yapılamayacağı söylendi ... Kayıt personeli de maalesef hayırseverliklerinden farklı değil. Ayrıca gittiğim doktorun tavsiyesi üzerine uzistka'ya döndüm. Ben içeri girdiğimde uzist bana bakmadı bile, bana kendi bezini koymamı söyledi, çabucak midemin üzerinden geçti ve tekrar bilgisayara oturdu. Resepsiyon boyunca uzista bana hiç bakmadı ve bu arada resepsiyonu ucuz değildi.
Sadece geldiğim iyi bir doktor ve hoş bir onarım için iki yıldız veriyorum. Artık hoş bir tadilatla şaşırmasanız da, evin yanındaki ücretsiz klinik onarım açısından buna eşit durumda. Genel olarak, hayal kırıklığına uğradım. Görünüşe göre artı sadece buraya uğruna geldiğim doktora, henüz reçete edilen tedavinin bana yardımcı olup olmayacağını bilmiyorum. Umarım öyle olur