Добрые и отзывчивые сотрудники , всегда помогут с выбором и решат все проблемы.)
Kurumun yanıtını göster
А
Александр Г.
3. seviye şehir uzmanı
8 Aralık
Telefonu çevrimiçi mağazadan megafondan promosyonla sipariş ettim. Bu iletişim salonu, düzenleme noktası olarak belirtildi.
Kayıttan sonra, siparişin ayrıntıları e-postaya geldi ve siparişe 0 ruble değerinde MegaFon Promo SIM kartının eklendiği ortaya çıktı. Promosyonun koşullarında sım kartla ilgili tek bir kelime yoktu.
Destek servisi, sım kartın makbuz üzerine reddedilebileceğini bildirdi.
İletişim salonunda, salon çalışanı pasaport istedi. Sım kartı reddettiğimi ve pasaportumu sunmayacağımı söyledim.
Bundan sonra çalışan, fazladan 2500 ruble ödemem gerektiğini söyledi. (telefonun tamamen çevrimiçi olarak ödenmesine rağmen).
Tartışmadım, siparişi destek servisi aracılığıyla iptal ettim.
Dikkatli olun, tüm promosyonlar eşit derecede faydalı değildir.
Консультант Юлия , показала свою некомпетентность не смотря на годы работы. Необоснованно отказала в обслуживании не смотря даже на доводы оператора мегафон.
Мегафон 👍
Юлия - 👎