Selamlıyorum. Oğlum telefonu seçti, ben buranın yanından geçiyorum.görünüşe göre sezgisel. Onları köyümüzden nereden alacağımızı biliyorum. Ama oğlum beğendi, kendisi biriktirdi ve Kasım 2024'te kendisi için 8000'e bir telefon seçti, aynı zamanda ek sigorta da aldı. Telefon kırıldı. 11/24 ikinci kez geldiler ve yine de onarım için verdiler. Onarım için almak istemediler. Zaten böyle çalıştığını açıkladıktan sonra. Evet. evet... Şimdi bu yorumları çok iyi olmadıklarını okudum, ama öyle oldu ki, aniden kırılırlarsa değiştireceklerini söylediler. Ben de bana tel ver diyorum. Aynı zamanda, çalışan yerine bahane edilen tel. Vatsap'ın çekmeyeceği ve damganın benim için ağırlıksız olduğu konusunda yetersizlikle suçladı. Cesedi onarımda uzun süre kalırsa onu daha sonra alabileceğimi tekrar sorduktan sonra EVET cevabını verdi. Genel olarak, neredeyse bir aylık onarımlar sonuç vermiyor. Ve henüz tamir etmeye başlamadıklarına dair bir sırıtışla bile, şimdi çocuğum muhtemelen burayı atlayacak ve sınıfta reklam yapacak. Şimdi kış, telefonu olmayan, zamanı olmayan ve el feneri olmayan bir çocuk. Cesetleri almaya karar verdim, bunun yerine bana cesetlerin alınabileceğini açıkladılar. ancak diğer cesetlerin taşınması sırasında alınabilirdi. onarım için. Tatsız. Rostov'daki hizmetlerinden, servise bir kereden fazla saygı köyünde bir hediye ile erkeklere telefon bile almadılar, ancak Rostov halkı fabrika arızasıyla baş edemiyorlar. Genel olarak, 14.01.25 tarihine kadar telefonlarına sahip olacakları konusunda beni uyardılar, öyle bir süreleri var ki oraya girmemek daha iyi ve bu şekilde çalışıyor ve başka bir yerde tamir edilebilecek daha fazla zaman var. Rostov'da kimin sorumlu olduğunu sordum, bana neyin sorumlu olduklarını söylediler ve franchise'da şikayet edecek hiçbir yerim yok. Bekleyeceğiz
Ужасный салон! Обратилась с просьбой помочь отключить интернет на своем номере мегафон, с сохранением возможности звонить. Сотрудник по имени Михаил (так представился, бейджика не было) отвечал предвзято, ничего не смог предложить мне, как вашему клиенту с многолетним обслуживанием. Разговаривал очень дерзко. В итоге, мне пришлось обратиться в салон мегафон в г.Белая Калитва, ул Энгельса, где персонал очень обходительно и внимательно относится к своим клиентам. Молодой человек решил мою проблему в течении 10 минут, за что я очень благодарна.