Kasiyer kontrolümün yeterli olmadığı bahanesiyle teşhis-değiştirme-inceleme veya onarım için ıota yönlendiriciyi kabul etmeyi reddettiler. Cihaz 28 gün önce satın alındı bir çek var - arıza veya eksiklik için bir bahane yok - çeki tabandan boşaltmaları gerekiyor ve bu 3 gün sürüyor. Telefonla teknik destekte, malları inceleme için kabul etmeleri gerektiğini doğruladılar. Yakındaki bir noktada, ıota çalışanları bunun için 5 gün sürdüklerini söylediler ve cihazı da kabul etmeyi reddettiler. İddiayı bıraktı. Bu noktanın ve komşusunun adresini bulmaya çalıştım - çalışanlar yanlış cevap verdiler (Yandex haritalarına karşılık gelmiyor), derhal sorunu çözmeyi reddettiler, telefonla biriyle iletişime geçerek bir talep yazdıklarını söylediler.
Daha sonra üs, teknisyenler veya üstler vb. İle sorunlarını çözmek için hatalı malları benden kabul edemezler. Yasaya göre ayrılan 40 gün içinde mi???
Некомпетентный сотрудник, она же директор офиса продаж Вероника. Делали у неё поклейку плёнки на смартфон за 1749 руб., давала 14 дней гарантии. За 12 дней эксплуатации плёнка сползла и стала находить на камеру. Радовались, что вовремя заметили и сможем поменять по гарантии. Но гарантия неожиданно превратилась в тыкву, сказала, что было механическое воздействие. Видимо после поклейки телефон надо убрать в шкаф и больше никогда им не пользоваться (или хотя бы на 2 недели, чтобы прошла гарантия). Не ожидал такого развода на деньги под вывеской Мегафона. Оставил претензию, попросил разобраться в ситуации.