04/28/2024 tarihinde, 10 Moskatova Caddesi'ndeki Megafon iletişim salonundan Realme C 53 cep telefonu satın alındı. Cep telefonunu 24.07.2024 tarihine kadar çalıştırdım. Po iletişim salonuna ulaştım.10 Moskatova Caddesi, cep telefonunu garanti kapsamında tamir etme talebiyle. Tüketicinin Korunması Kanunu'na göre 45 gün sonra. Bilgileri netleştirmek için iletişim salonuna başvurdu, servis merkezine cep telefonunu iade ettiler. Cevabını aldığım şeye. Cep telefonunu onarımdan sonra iade etselerdi. Beni ararlardı. Kasım ayında bilgileri açıklığa kavuşturmak için servis merkezinden bir telefon aldım. Uzun zaman önce onarımdan iletişim salonuna iade edildiği ortaya çıkan bir cep telefonu kullanıyor muyum? Kasım ayında tekrar iletişim salonuna dönüyorum. Sorularımın cevabını nereden alıyorum. Cep telefonumun nerede olduğunu bilmiyorlar. Ve hiçbir şeye yardım edemeyeceklerini. Zaten 15 Aralık'ta onarımdan sonra cep telefonumu asla iade etmediler. Rüzgar için para çıkıyor.
Еще один представитель сотового оператора "Мегафон", недавно рядом с Новым вокзалом открывшийся среди салонов представителей других операторов (МТС, Tele 2...). Небольшое, но светлое и чистое помещение, адекватный персонал. Качество услуг соответствует тому, что привык получать и в других салонах "Мегафона".
Отказ в возврате денежных средств за бракованный модем. Сотрудники издевались три дня, то сотрудник не умеет делать возврат, то чек не тот. Буду обращаться в нологовую за то что делают левые чеки по которым не возвращают товар.