Bugün 11/29/2024 tarihinde, yöneticiye bildirdiği başka bir operatörden geçiş nedeniyle megafon operatörünün yeni bir sım kartını almak için salona geldim, Nadezhda. Kartı vermek yerine bir sürü gereksiz soru sormaya başladı, "Kartı değiştirmek mi yoksa yenisini açmak mı istiyorsunuz?Hemen ona başka bir operatörden hareket ettiğimi söylemesine rağmen, sesini yükseltmeye başladığı gereksiz sorulara ihtiyacım olmadığını söyledim, ihtiyacı olduğunu söyledi, sonra hemen sordu "megafon mu yoksa iota mı? " Tahmin etmeye çalış, ya seçmemi ister mi yoksa hangi operatöre sorduğumu, kısacası tamamen profesyonel olmayan bir çalışana soruyor mu? Kendim ve salon hakkında olumsuz bir izlenim bıraktım, bu tür çalışanlar daha az olurdu.
12/21/24 Megafona geldim. Bir erkek (Vadim) ve iki kadın esım'in kurulmasına yardım etti İota, Vadim her şeyi ayarladı, sakin bir şekilde ayrıldım
Megafonda, bir şeyi bilmiyormuşum ve nasıl yapılacağını bilmiyormuşum gibi bana bildirilmediler, hiç kimse kendi pahasına kendini iddia etmedi ve akıllı değildi (sadece yardım ettiler ve işlerini niteliksel olarak yaptılar). İşin verimli bir şekilde yapılmasını beğendim ve kendimi çok zeki olmayan bir şey hissetmeden ayrıldım. İnsanca olduğun için teşekkür ederim
крайне не рекомендую этот мутный салончик,есть там продавец Алексей (фамилию назвать отказался) тот ещё типчик,втюхивает бабушкам пенсионеркам ноунейм телефоны шлаковые за немалые деньги,пользуясь тем что люди не понимают в электронике....вобщем мимо ребятки однозначно!!!! цены кстати по сравнению с конкурентами накручены ну очень нагло и жирно!!!
1
Kurumun yanıtını göster
А
Александр
8. seviye şehir uzmanı
7 Kasım 2022
Хорошо обустроенный офис, но с хамским отношением сотрудников ПАО Мегафон к физическим и юридическим лицам.