Seçim - Megalink'in kendi takdirine bağlı olarak kimi özel sektör olarak sayması gerekiyor? Böylece Stakhanov şehir merkezinde 430 yerine 890 ruble "yırtılabilirsin"? 430 ruble tarifesine bağladık, operatör daha önce adresimiz için aynı tutarı açıkladı. Ve sonra "iki kez kontrol ettiler" ve bağımsız olarak 890 ruble belirlediler. Soru: Megalink'in açgözlülük ve hayal gücü dışında tarifeleri düzenleyen nedir?
Usta, şık bir adam yardım etti ve yönlendiriciyi kurdu, her şey işe yaradı...5 dakika boyunca ve sonra XD kayboldu
İnternet var, ama kahretsin, rastgele bir anda bir veya iki dakika (bazen daha fazla) kapanıyor ve bu konuda hiçbir şey yapılamaz, ancak çok ihtiyaç duyulduğunda internetsiz oturmak da bir seçenek değildir: (
Başvuru tarihinden itibaren bağlantı yaklaşık bir hafta sürdü. Bu şirketin hizmetleriyle sokakta ilk ilgilenen kişi olduğu ortaya çıktığından, bir otoyol düzenlediler ve bir distribütör yerleştirdiler. Tarifeyi 300 m seçtim. Beyan edilen hızı aldım, ancak arıza meydana geldiği için hizmeti tam anlamıyla bir buçuk gün kullandım. Başvuruyu aynı gün saat 14: 00 (Pazar) civarında bıraktı. Yöneticinin yakında iletişime geçeceğini söylediler. Arızanın giderildiği sırada (Salı) yönetici hiçbir zaman iletişime geçmedi. Usta geldi ve kelimenin tam anlamıyla 10 dakikada tamir etti. Telin lehimlendiği yerde bir boşluk olduğu ortaya çıktı. Bu onarım için 360 ruble ödendi. Zaten evde kalitesiz bir başak vardı ve evdeki internet ile ilgili tüm sorunlar abonenin hatasıydı. Destek konusunda - prensipte telefonla hızlı bir şekilde cevap veriyorlar. Ancak telgraflarda itirazın cevabını 4. gün bekliyorum.
Megalink ne yazık ki yakın zamanda bir karar ve yardımla ilgilenmiyor. Çağrı merkezi operatörlerinin% 100'ünün duyuruya göre arandığı anlaşılıyor, bir operatör bir bilgi veriyor, ikincil bir aramada ikinci operatör başka bilgiler veriyor, üçüncüsü telefona mırıldanıyor ve gerçekten hiçbir şey söyleyemiyor. Yöneticilerin başvurusunu ve yanıtını işlemek için günlerin gittiğini söylediler, yarın zaten 3 gün olacak (((. Aylık ücreti uzatmak için 4 ₽ kadar yeterli değildi, bu yüzden hızlı bir şekilde çalıştılar, interneti bir anda kapattılar, ancak güç kaynaklarının sürekli yandığı kendi ekipmanlarının değiştirilmesine nasıl bakılır ve yardım edilir, öyleyse neden (((((, çok uzun süredir düzenli müşterilerini korumakla ilgilenmiyorlar (((, ama üzgünüm ((()))
Müşterilere karşı iğrenç tutum zaten bağlantı aşamasında. Bağlantı 2 kez aktarılırken, kimse aramaya tenezzül etmedi ve kimsenin gelmeyeceği konusunda sizi uyarmadı! Sonuç olarak, internetin kalitesini değerlendirmek asla mümkün olmadı
bazı eksileri, artıları yok! Sağlayıcıyı değiştirdiğim için pişman oldum! Birçok TV programı var, ancak her biri 10 adet aynı! En iyi programlar azdır.
Megalink bankacılığı ile ödeme yapmak imkansızdır, terminallerde fazla ödeme yapmanız gerekir.
Operatöre ulaşmak ve internet olmadığını bildirmek veya internetin olmaması nedeniyle yeniden hesaplama yapmak imkansızdır!!!! kelimenin tam anlamıyla!!! ikinci gün ulaşmaya çalışıyorum! bugün bütün gün beklemede bir çağrı, arka plan müziği ve sıradaki pozisyonu bildiren bir ses ve beklediğiniz için minnettarım, artık duyamıyorum! birkaç kez sıradaki ilk sıraya ulaştım ve hiçbir şey olmadı! hiç aramadım! Genel olarak, hizmetler için para aldılar, hizmet vermediler, ulaşılamıyor!!!! İMKANSIZ!!!! Bugün 11 kez ulaşmaya çalıştım!!! ve her seferinde 30-34 dakika beklemeye bir zil asıldı!!!Başka bir sağlayıcıya bağlanmayı düşünüyorum. Evet ve akşama kadar internet donuyor! Genel olarak, artıları yok, bazı EKSİLERİ var!!!!! TAVSİYE ETMİYORUM!!!
Beyler, interneti karttan doldurmak neredeyse bir yıldır sorun değil. Sağlayıcıya karşı bu tür iddiaların nereden geldiğini anlamıyorum. Bir yorumum var! Son zamanlarda destek ekibine ulaşmak gerçekçi değil. Aradığın gibi, sürekli en az 20-25 dakika bekleyerek! Operatörleriniz üzerinde artan bir yükünüz varsa, bunların sayısını artırın. Hizmetlerinizi 2011'den beri kullanıyorum, her zaman her şeye uydum. Daha önce herhangi bir sorun ortaya çıkarsa çok çabuk çözülürdü.Başvurunun sunulması dahil. Ama şimdi bu gerçekçi değil. Bunun üzerinde çalışın yoksa sadece yeni aboneleri sakat bırakmayacaksınız, eskilerini de kaybedeceksiniz! Ve şu lanet ördek hikayelerini kurtarıcılarla birlikte çıkarın! Geçenlerde hayat hackini kaptım! Operatörü daha hızlı duymak istiyorsanız, finansla ilgili bir sorun seçmeniz gerekir, o zaman bekleme süresi birkaç kat daha azdır!!!
Kelimeden hiç bir avantaj görmüyorum, olmasa da internet çalışıyor
Eksileri
Hadi başlayalım.Muhtemelen en banal, telefon kuyruğunda + 25 dakikadan itibaren bekleme süresidir.Çok sık, hatta operatöre ulaştıktan sonra, beni duyamadığımı, fonik bir şey olduğunu ya da telefonu kelimeler olmadan kapattıklarını söyledikleri gerçeğiyle karşılaştım, buna göre hayatın yarım saatini çöpe atabilirsiniz ve bundan sonra birkaç kez aradıysanız ve ulaşmadıysanız, sen benim idolümsün, unutma.
Küçük bir şey olsa da, bu şirketin müzik zevkine dikkat edemem, operatörü beklerken takılıp chip and dale çizgi filminden müzik dinlerken, şirketin sahibinin 7-12 yaşında bir çocuk olduğu hissine kapılıyorsunuz, nostaljiniz için teşekkür ederim, ancak 6 dakika bekledikten sonra bu melodiler işkenceye dönüşüyor.
En ilginç yanı, şehirdeki şiddetli bir fırtınadan (10/26/23) sonra bağlantıda bir kopukluk oldu (bunu kendi gözlerimle şahsen izledim), ustanın sadece 3 günlük aramalarda ve ofise kişisel bir yolculukta gitmesi için bir başvuru yapıldı, burada SİZİ telefonla kabine gönderiyorlar, böylece bir kez daha aradınız, merhaba 90'lar, utanç verici
Sonuç olarak, bir buçuk aydan fazla bir süre geçti, tek bir destek hizmeti iletişime geçmedi ve bir ustanın hala gerekli olup olmadığını belirtmedi (teşekkürler, ama hayır, hala ellerimle duruyorum, şaka yapıyorum, özel bir tüccar buldum)
BU SAĞLAYICIYI KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM, MÜŞTERİLERE KARŞI TUTUM SÜPÜRGELİĞİN ALTINDA
UTANÇ VERİCİ
Bazı dezavantajlar. Destek servisine ulaşmayacaksınız, ancak ararsan açtıklarında cevap veremezler. Genel olarak, internet istikrarlı bir şekilde çalışıyor ya da çalışmıyor, bu da hızın cep telefonundan daha düşük olduğu anlamına geliyor.
Bükümlü çiftten fibere değiştirilirken, eski bükümlü çift kablonun duvara gizlenmiş özel bir kanaldan geçirilmesine rağmen çerçevede bir delik açılmıştır. Kanalı biliyorlardı, bükümlü çifti kanaldan çıkardılar. Değişiklik çağrısına - bunun bizim sorunumuz olduğunu söylüyorlar.
Ben karşılıklıyım --- başvurunun üzerinden 2,5 ay geçti, operatörü bekledikten ve Şubat ayındaki tarihi belirledikten sonra 2 farklı gün belirledik ve gelmedik ve telefonu neden çalışanlardan geri aramadılar ve kendileri aktarmadılar....söz yok, yaşamak ne kadar korkutucu"
Yanıp sönene teşekkür ederiz, yeniden hesapladık, parayı iade ettik ve hatta internetin olmaması ve düşük hız için tazminat verdik. çocuklar bu sadece süper. Megalink'in müşterileriyle buluşmaya gittiğini ilk kez gördüm ve Rus yasalarına göre müşterilerindeki eksikliklerini telafi etmeye başladı!
1.5 ay gelip interneti kuracaklarına söz veriyorlar. Her iki günde bir ararım. Ve uçurumların nasıl düzeleceğine dair aynı dürtüleri duyuyorum. Ama 1,5 ay. Bir gün gelip koymak için bir gün bulmak mümkün değil mi? Cep telefonu onlara asla hitap etmeseydi. Bence sadece vaatler var.
2 yıldır kullanıyorum, bazen 10-15 dakikaya düşüyorum, ancak nadiren hız beni memnun ediyor, destek için bu bir eksi, elbette, ancak kalite ve hız bana yakışıyor, istikrarı sıkılaştırmak istiyorum
Megalink internetin kalitesi en iyisini istiyor.Eve geliyorsun ama internet yok.Çarşamba günü başvurursunuz ve usta Pazar günü gelir ve bu da bir hatırlatmayla gelir.
İğrenç bir sağlayıcı. Sadece 2 aydır kullanıyoruz. 3 gündür internet yok, cevap sıfır....işleniyor. 2 ay önce kablo bağlantısı için başvuruda bulundular, hala sessizlik var. Ve sırayla aldığımız cevaba kimse cevap vermiyor....Ellerinde böyle bir bilgi yok. Bu operatöre sahip ebeveynlerin de aynı sorunu yaşıyor, haftalarca internet yok. Başka bir operatöre geçeceğiz.
2023'te interneti bir banka kartı ile doldurmanın bir yolu yok utanç. Terminali aramanız ve bir komisyon ödemeniz veya kasaya gitmeniz gerekir. Her zaman sıranın olduğu yer.
Şirketin cevabına cevap. Bunu yaptığınızda, değerlendirme artacaktır.
İnternet çalıştığı sürece sağlayıcı iyidir....ancak arıza durumunda...
Şirket, malzeme ve çalışanlardan tasarruf sağlıyor...
Kabloyu optikle değiştirdik, bir hafta sonra internet kayboldu, 3 gün ısrarla onarım ekibini aramak zorunda kaldım.... Sonuç olarak, aptal monther optikleri doğru şekilde kaynaklamadı.
Şimdi internetin bir daha kaybolmasını bekliyoruz, çünkü direğimizdeki optik kablo 4-5 cm çapında bir spiral ile bükülmüş, Optik için izin verilmiyor. 2 faktör bir araya geldi ve sağlayıcının tasarrufuyla birlikte, önceden düzeltme talebine cevap verildi: " internet çalışıyor, burada kaybolacak ve karar vereceğiz..." Öyleyse ne zaman hala internet olmadan oturmamızı bekliyoruz....
Not: Kimse şikayet ve öneri kitabını okumuyor.
Cennetimizde başka bir sağlayıcı olmaması çok üzücü...
Not: Farklı sağlayıcıları (ev ve 2 ofisini) kullanma deneyiminden, tek sorun bununla ilgili.
Minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Yanlışlıkla parayı başkasının kişisel hesabına gönderdim. Operatör kız, ödemenin ekran görüntüsünü ve doğru kişisel hesabı göndermesini istedi. Bundan sonra sorun çözüldü. Yardım için teşekkürler.
Beş yıldız veriyorum. Aferin beyler. Sağlayıcının onarıma tepkisi hızlıdır. Onarım çalışmaları hızlı ve verimli bir şekilde yapılır. İnternet hızı sabittir. Diğer sağlayıcılarla acı bir deneyim oldu. Tabii ki IPTV çalma listesini güncellemeyi çok isterim. Pek çok abonenin izlemediği birçok kanal var. Sağlayıcıyı tavsiye ederim.
Orijinalini göster
1
6
B
B. В.
2. seviye şehir uzmanı
20 Nisan
Ne diyeceğim? Ama burada kelime yok, sadece bir duygu var. Zaten bir yıldan fazla bir süredir interneti normal olarak kullanmıyorsunuz, çünkü saatte bir çalışıyor ve sadece 2 dakikaya mal oluyor ve bağlanamıyor ve denediğinizde "bağlantısı kesildi" yazıyor, internette normal sörf yapmak için bile uygun değil, yük altında 10 dakikada kesilebileceğinden bahsetmiyorum, bu yalan Rusya Federasyonu'ndaki en kötü sağlayıcı. Ve bu, bu desteklerden bahsetmiyorum bile... Genel olarak, onlarla uğraşmamak daha iyidir.
Çoğu zaman kuyruk ve program çalışan bir kişi için tam olarak uygun değildir. Genel olarak, örneğin bu pencereye girmemek için Sberbank onlay üzerinden internet ödemesini etkinleştirmenin zamanı geldi.
İki haftadır bağlanmalarını bekliyoruz.
Operatör, sihirbazı göndermenin bir yolu olmadığını söylüyor.
Bağlandıklarında hıza bakalım.
Orijinalini göster · Русский
1
rumaxMM
20. seviye şehir uzmanı
29 Ocak
Sadece buradan operatörle başlamak için 100℅ sohbet edebilir, başvurabilirsiniz. Genel olarak, ağ interneti periyodik olarak kullanma fırsatından memnun.Sinyal varsa- her şey stabil çalışır.
Kablo TV'yi kurduktan sonra, bir saat sonra sinyal kayboldu, ayarlar çalışmıyor. Operatör başvuruyu kabul etti, yakın gelecekte sizinle iletişime geçileceğini söyledi. "Yakın gelecekte" bunun ne kadar, ay, yıl olduğunu öğrenmeye devam ediyor... İki hafta oldu, herkes iletişime geçeceğine söz veriyor. Bu sağlayıcıdan vazgeçeceğim. Abone hizmetleri tam "0"
İnternet çalışmıyor, başvuru iki gün asılı, kimse bile aramadı. Bu sağlayıcıyı önermiyorum çünkü sorun olması durumunda destek, "bilgi sahibi değilim" "bekleyin" komut dosyalarıyla yanıt veriyor, vb. Hız beyan edilene cevap vermiyor, sıfır puanı onu 1'e çok fazla koysaydı.
Deniyorlar, sorulan soruyu mümkün olduğunca cevaplıyorlar, sorunları en kısa sürede çözüyorlar, tek kelimeyle aferin, birçok köyü medeniyete bağladılar!
Arkadaşlar.Mega Link sağlayıcısını ikinci yıl kullanmaya başladım.Sağlayıcının tüm hizmetinden memnunum.Hız sabittir.5 'te hizmet kalitesi.Soruları çabucak çözüyorlar.Evet, iletişim kesintileri oluyor, ancak bunlar sağlayıcı tarafından bağlı değil.Demek istediğim,devre dışı bırakılıyor.al.Biz zor bir zamanda yaşıyoruz.Elbette ıptv'nin miktarını ve kalitesini artırabilirsiniz.Bence sağlayıcı bu konuyla ilgilenecek.Bu sağlayıcıyı herkese tavsiye ederim.
İlk başta her şey yolundaydı, yoldaşlar, blokta nasıl olduğunuzu bilmiyorum. Ve ayda üç kez birkaç gün bağlantım yok. Ama yazıyor bağlı. Ve ben sadece yapmadığımı ve yeniden başlatmadığımı vb. Ampule. Kaybolduğu gibi kendisi de ortaya çıkıyor. Ve 24 saat açık telefonu arıyorsun. Biz bilmiyoruz diyorlar. Bunun sizin elinizde olduğunu.. O zaman lütfen indirin. sonra yeniden başlat diyorlar. Evet, tüm bunları ben yaptım.Bir kere olursan iyi olur. Ancak bir yıl boyunca ayda bir kereden fazla, bu zaten bir sistemdir. Yeni yıldan sonra başka bir sağlayıcıya geçmeyi düşünüyoruz.Neden bir şeyi yeniden başlatmam gerekiyor. Oturup bilgisayarda çalışmak istiyorum, sorun değil. Önce ödüyoruz. Ve internet yavaşlıyor. Arızalarım ve sorunlarımla işkence gördüm. Abone departmanında hoş gelen tek şey misafirperver ve kibardır.
İnternet tamamen berbat. Köy.Her şeyden önce, üçüncü gün bir seferde çalışıyor. İnternette hiç çalışamazsınız. Değerleme sıfır olsaydı, o zaman onu koyardım. Bu kadar parayı ne için ödeyeceksin.
Abone departmanındaki adamlar, bağlantı için her şeyi ayrıntılı olarak öğrendiğimde hızlı çalışıyorlar.
İnterneti yarım yıldır kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamadım, her şey uygun ve iyi ve en önemlisi iyi bir film kitaplığı, izlemek için film indirmenize gerek yok!
Yurtdışına seyahat etmeniz gerekiyorsa, çevrimiçi tatil yapmayın. Doğrudan operatörü arayın. Nazik bir ödeyiciyseniz ve tarifeniz ödendiyse kolaylıklar işe yaramaz, gelecekteki ödemelerde tatil kredilendirilmeyecektir. Ayakkabı Odası
Bu çok kötü! İnternetle ilgili sürekli olarak herhangi bir sorun yoksa onarım veya iletişim yoktur, ancak para ekşi değildir!
Yemek yiyor ve daha iyi sağlayıcılar var
Bu dolandırıcılara ne diyeceğimi bilmiyorum..15 megabitlik bir hizmet bağlanır ve gerçek 1,8 ve üstü yükselmez + internet haftada 2 kez bir veya iki saat kaybolur
Hatasız iyi bir internet var, bu yüzden optikler şimdi evde de yapılıyor! Abone departmanındaki periyodik kuyruklar için eksi bir yıldız, yaklaşık 3 dakika beklemeniz gerekiyor!, dedikleri gibi para zamandır!
Korkunç internet her zaman içlerinde bir şeyler kırılıyor ve en büyük sorun ne kadar aramıyorum sonsuza kadar telefonu almıyorum yoruldum şimdiden diğerine geçeceğim
İnternet sadece korkunç.Sürekli kapatıyorlar, bir günden dörde kadar hayır. Servis merkezinde sadece bir mazeret var, "Ustalar dışarı çıktı, çalışıyorlar, bekliyoruz" vb. Hız iğrençtir, sürekli dörtnala koşar. Böyle bir hizmetle gideceğiz, artık sabır yok. Kimseye tavsiye etmiyorum.