İnternet bazen açıklanamayan nedenlerle kaybolur. Dün yarım günü müşteri hizmetlerine ulaşmak için harcadılar. Hatta 30 dakika - cevap yok. Mevcut tüm telefonlara yazdılar, bazı yerlerde 8'den sonra cevap verdiler (!!!) saatler. Başvuruyu hazırladılar, tugayı beklemelerini söylediler. İki gün geçti, tugay yok. Bu, bugünlerde böyle çalışmak için en alt kısım beyler. Bütün şehir için bir tugayınız mı var?
Korkunç sağlayıcı. Özel bir ev için en pahalı tarife değer. İlk başta internet normal çalışıyordu, sonra sürekli arızalar başladı, kazalar başladı, bir haftadan fazla bir süredir internetim yok. Teknik desteği aradım, durmadan anlamsız başvurularımı yarattım, birkaç gün boyunca ustanın eve gideceğine söz verdik ama kimse gelmedi. Burada küfür etmek mümkün olsaydı, bu incelemedeki tüm mat kelimeleri listeleyecektim
Meganet'te iğrenç bir bağlantı var ... bu destek çalışmıyor ... internet her gün çalışıyor ... 21. yüzyılda, şirketin internet'inin desteği ve bağlantısının kendisi gibi bu kalitenin yanı sıra Meganet, acilen başka bir sağlayıcı aramanız gerektiğini söylüyor ... bu şirketle iletişime geçtiğiniz için çok pişman oldular.. fiyat karşılaştırmada hala en pahalı olanıdır ... böyle bir sağlayıcıya sahip olmanızı tavsiye etmiyorum
Mükemmel internet servis sağlayıcısı.
Sabit hız, düşük ping, ağ içinde periyodik iyileştirmeler.
Teknik destek her zaman bağlantıdadır, tüm taleplere hızlı bir şekilde yanıt verir.
internet iyi çalışıyor.
ama işte hizmet ve geri bildirim, henüz böyle bir şeyle karşılaşmadım.
Ortalama olarak, srevis'e ulaşmak yaklaşık bir saat sürer. Birkaç kez aradım.
Bir sorgunun vatsap aracılığıyla yanıtlanması 1 günden fazla sürer.
Bu elbette çok kötü.
Eğer 0 koyabilirsem, ben 0 koyardım.
Meganet, hizmeti ve geri bildirimi iyileştirin.
İnternet kayboldu. Kapatmayı denedik. Çalışmadı. Destek ekiplerini aradım. Hemen aradım. Durumu açıkladı. Her şeye karar verdik. İnternet ortaya çıktı. Yardımlarınız için Müdür Mediyar'a çok teşekkür ederim! (Şu ana kadar 4 yıldız, çünkü bazen internet hala donuyor.)
Korkunç sağlayıcı! Eksi 5 🌟 olsaydı, eksi koyardım. Operatörler kalıplara göre yanıt verir, aramak gerçekçi değildir.Yağmur veya kar yağarsa internet sürekli kayboluyor, sürekli bazı kazalar oluyor. Ortadan kaldırmak istemiyorlar, ekipmanlarına erişimin olmadığı kulaklarına erişte asıyorlar. Öyleyse neden ekipmanınızı daha sonra erişiminiz olmayan bir yere koyasınız? Sadece bağlantı ve abonelik ücreti için parayı yırtmak için, internetin nasıl çalıştığı ve hiç ilgilenip ilgilenmedikleri. Reklama ikna olduğun için pişman oldular... Sadece 10-15 dakika ve az para olmasa bile, uzmanları en az yarım saatlik bir çalışma için ayrılıkları için ücret alıyorlar!!! Her ay pahalı bir zevke neden olmak ve daha sık olarak internetin olmamasının nedenleri onların hatasıdır! Sürekli aldatma! Hizmetlerini kullanmayın, alternatif bir yedek bulsanız iyi olur!
Korkunç hizmet sorunu çözemez
İnternet ve televizyon kayboldu
Desteklemek için yazdım
Böyle bir Saıt'e gittiklerini ve yönlendiriciyi yapılandırdıklarını söylediler
Maiyetler birden fazla yüklenmez
Ustaları gönderebileceklerini söylüyorlar ama bunun için ödeme yapmanız gerekiyor
İğrenç hizmet. Bu destek öldü. Vatsap görüntülenmiyor. Geri bildirim yok. İnternet tütsü üzerinde nefes alıyor. Beyler, reklamlara boyun eğmeyin. Başka bir operatör arayın. MEGANET ile iletişime geçtiğim için üzgünüm!!!
İnternet günde bir kez sürekli olarak 2-3 saat kaybolur. Teknik desteğe ayda yalnızca bir kez ulaşabilirsiniz ve eğer şanslıysanız, genellikle sıra 10 kişidir ve size geldiğinde çağrı basitçe sıfırlanır.
Bir buçuk yıl boyunca, teknik destek hizmetiyle iletişim kurmaktan yoruldum. İnternet sürekli çöküyor, ekip ayda en az bir kez geliyor, optiklerdeki arızayı gideriyorlar ve sonra her şey tekrar yenisine göre kayboluyor, ancak 2-4 gün sonra geliyorlar, ortadan kaldırıyorlar vb. Kısır döngü, her şeyin normal şekilde çalışmasını ve şişirilmiş reklamların gereksinimlerini karşılamasını sağlayamıyorlar. Her şey yolunda görünse bile, TV sürekli donuyor, 500 MB'lık bir tarifedeki hız zar zor 100 sallanıyor. Çok kötü!!!!!!!
Tavsiye etmiyorum, tamamen berbat..Yakında hizmetlerinden vazgeçeceğim.İnternet sözünü hiç yakalamıyor, bu operatörlere ulaşacak hiç de gerçek değil.Kısacası, bağlandığım için üzgünüm..
Bağlantı için başvuruda bulundum, müdür bir apartman dairesinde yaşadığım için apartman tarifesini bağlamak istedi, ancak bana apartman tarifesinin sadece 40 daireden konut kompleksi için olduğu söylendi.ve iki katlı bir Sovyet evimiz var ve bu kriterlere ne kadar uygun olursa olsun, soruya uymuyor.Sitede neden bu tür bilgiler yok?yönetici diyor siteye başvurdunuz.Sizinle iletişime geçtik bu bilgiyi sağladık.ama sonra yorumları okudum ve bence korkunç görünen ofise bağlanmadığım iyi oldu
Orijinalini göster · Русский
6
İ
İsimsiz yorum
30 Eylül 2023
Herkese selamlar Meganeti kullanıyorum, altı ay boyunca fiberi özel bir eve bağladım, hız 100mbs vaat ettiler, ancak her zaman böyle bir oyun oynamıyorum, sadece internet ve uydu TV aracılığıyla. Harcayan ve kuran ustalar her şeyi mükemmel bir şekilde yaptılar. Ancak iki ay sonra her yerde bir şeyler değişti ve o gün çalışmadı, ancak bu desteğe yardımcı olmuş gibi görünüyor, ancak 29.09.2023 sabahından itibaren internet yok Omurgalılar tüm normların olduğunu söylediler, ancak gerçekte öyle olmadıklarını söylediler, başvuruyu uzmanlara ilettiler ve bugün Cumartesi sonra Pazar, yakında sadece üç gün hafta sonu sıraya koydular, sizin hatanız nedeniyle hizmet yoksa bunu bana geri ödeyecek internet yok. Böylece otoritenizi kaybedersiniz, görevli bir tugay atayabilirsiniz. Oh, üzgünüm, çok üzgünüm.
Aslında her şeyi söylüyorum. Hızı 500mb / s olarak belirledik, internet basit bir şekilde uçuyor! Hız çılgınca. Böyle bir hız için fiyat 9900tg'dir ki bence zamanımızda oldukça kabul edilebilir. KotakTelekom yakınlarda bile bu sağlayıcının yanında nefes almıyor. 4 ayda internetin sarkması ve kaybolması gözlenmedi! 5 puan ölçeğinden 5 c + puan alıyorum. Meganetten de modem satın aldım. Sağlayıcıyı herkese tavsiye ederim çünkü Kazakistan'daki en iyisi o! Şahsen ben ve bağlanan ve pişman olmayan birçok arkadaşım tarafından kontrol edildi. Meganet için çok uygun bir uygulama var, tarifeyi değiştirebilir, tarife hesabını yenileyebilir ve hatta ödeme gününde ödeme yapılmaması durumunda 3 gün boyunca tipik olarak borç alabilirsiniz.
Korkunç sağlayıcı! Özel bir eve fiber optik, 500mb / sn harcadım. Ancak internet bu hızı asla desteklemiyor. TV de sürekli başarısız oluyor! O zamana kadar desteğe ulaşılamayacak! Bu sadece bir tür kabus. Uygulamada kişisel bir hesap var, ama orada asla! ASLA!Hattaki sorunlardan veya planlanan çalışmalardan haberdar edilmiyorlar.Sağlayıcıyı değiştireceğim
Her şeyi zamanında ödediler, ancak interneti bağlamadılar. İkinci gün müşteri hizmetlerine ulaşamıyoruz. Farklı numaralardan. 4 bekledikten sonra sıraya giriyorlar ve 3 dakika bekledikten sonra iletişim kesiliyor. Ve böylece, zaten birkaç kez. Vatsap desteği yanıt vermiyor, mesajlar görüntülenmiyor. Bağlantılardaki numaralar mı? Tatsap'a göre mi? Uygulamadaki ofiste mi? Kimse cevap vermiyor.
Ne oldu? Ne oldu? Eskiden şikayet etmeden çalışırlardı. Ve hemen cevap verdiler mi??
Yarın ofise gideceğiz. Ödeme kabul edildiğinden ancak internet olmadığından. Çok tatsız.
Birinin alternatifi varsa asla Meganete bağlanmayın!! Teknik nedenlerden dolayı internet ayda yaklaşık bir kez kapatılıyor, hız iyi.Televizyon iğrenç! Sadece kelime yok! Neredeyse her cumartesi veya(ve) Pazar günleri çalışmıyor! 1 Ocak'ta tam olarak 12 00'da bir dizi kanalı kapattılar, ödeme tam olarak alınırken! Şimdi bu internet sağlayıcısını terk edersek, bağlantı için parayı kim geri ödeyecek! 53000
Müşterilerle korkunç işler . Arka arkaya ikinci gün sorunlar. İnternet yok. Bildirim yok, özür yok, teknik desteğe ulaşılamayacak. Birisi kesinti süresini telafi edecek mi?
Bu sağlayıcım hem ofisimde hem de evde var, bu yüzden şimdi hiç internet yok.
İnternetin en iyi operatörü kibar ve yardımsever personel onların abonesi olmaktan çok mutluyuz her zaman her zaman hızlı ve zamanında hareket eder, genellikle Meganet'ten daha iyidir
Meganet'i iki yıldır kullanıyorum. Bazen internet kayboluyor. Asla ulaşamadım. Robot, örneğin 115 sırada olduğunuzu söylüyor, bekliyorsunuz, sayılar azalıyor, ancak yaklaşık 20 çağrı kesiliyor. Bir kereden fazla tekrar denedim. İşe yaramaz. Sanırım sağlayıcıyı değiştirmenin zamanı geldi...
Beşinci gündür internet yok. Destek servisine ulaşmak imkansızdır, sıranızı 20 dakika beklersiniz ve bir nedenden dolayı çağrı bozulur. Birkaç saat aramamız gerekiyor ve her seferinde yeni bir bahane var. Ya bir günlüğüne teknik çalışmalar, ya yarın her şey olacak, sonra gece 12'de yeniden başlayacak ve her şey işe yarayacak.
ALLAH uğruna sadece 5 yıldız vermek, ANCAK ertesi gün yapılan görüşmeden sonra kardeşime 2007 yılında Sat'a göre yargılandığı söylendi, ancak bu sırada HRK'YA hizmet etti, bu nedenle sat'ı yanlış bilgiler bildiği için idari makamlara çekecekti... ve böylece persanal'ın erkek kardeşine göre çok cana yakınlar, özellikle Erke'nin malikanesindeki kız işini çok az biliyor... HERKESE İYİ ŞANSLAR VE KAHVERENGİ BÜYÜME....!
İkinci gün rotadaki düzensiz optikleri kaynaklayamıyor, internetsiz oturuyoruz. Akıllı ev, CCTV sistemi, ev sunucusu ayağa kalktı. Yaban turpu desteklenene kadar bitireceksin, yarım saat cevap veriyorlar, tüp almıyorlar. İncelemeyi sosyal ağlarda çoğaltıyorum.
Şaşırtıcı bir şekilde, internette bu sağlayıcı hakkında çok fazla olumsuzluk var. Kendi derimde denemeye karar verdim ve internet optiklerini özel bir eve koydum. Bir ay zaten buna değer ve tek bir şey söyleyebilirim, Mayıs ayında 30 dakikada 15 gb indirip 80 ping ile oynayabileceğiniz ortaya çıkıyor ve başarısız olmadan sürekli çalışıyor..... Genel olarak, Kazak televizyon komitesinden memnun kaldım ve reddettim..... Oynuyorum, 4k filmler izliyorum ve çok daha fazlasını yapıyorum, herkes evde oturacak ve bir sürü insan olduğu bile fark edilmiyor....
Hizmet iğrenç, teknik destek yetkin değil, ulaşmak imkansız, sürekli bir saat arayabilirsiniz, ancak kimse bu şekilde cevap vermeyecek.
Kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum.
Bu sağlayıcının hizmetinden pek memnun değilim. Yönlendiriciyi kurmamda bana pek yardımcı olmadılar (kendileri kırıldı) ve sorularıma cevap vermiyorlar... Ancak bir avantajı var - artık hızlı ve istikrarlı bir internetim var. Özel evime fiber optik harcadık ve artık gecikme veya aksaklık olmadan video izleyebilir ve çevrimiçi oyunlar oynayabiliyorum.
Neredeyse iki yıl sonra hız önemli ölçüde düştü. 1-2 gün boyunca sürekli kapanma. Sözleşmeye göre, kesintinin sadece üç günü için yeniden hesaplanması kendilerini korudular. Ekip gelene kadar aramayacaksın, bir gün geçiyor, ikincisi tamir ediliyor. 1 yıldız bile çoktur
Bu teneke, sağlayıcı değil. Bunu çok, çok uzun zaman önce (ve farklı şehirlerde ve ülkelerde) görmedim. Personel bu sözden hiç beceriksiz değil. Kişisel bir yönetici sadece güzelce konuşabilir ve söz verebilir, aslında hiçbir şey yapamaz. Teknik desteklerin yeterlilik ve bilgi seviyesi normal kullanıcıyla karşılaştırılabilir. Her şeyi kendi başıma yapmış ve kurmuş olmama rağmen, bir haftadır internete bağlanamıyorlar. Programlarındaki parametreleri ve abone verilerini değiştiremezler. Kişisel yönetici telefonu almıyor, teknik destek ona gönderiyor, kısır bir döngü. Asıl mesele sözleşme ve ödeme faturası yarım saat önceydi. Ve en üzücü yanı, hiç kimse yöneticilerin telefon numarasını veya postasını söylemiyor. Sanırım belki de onların ofisine gidip orada üstleriyle konuşmalısın. Bir top, iletişim kalitesinin iyi olduğuna dair söylentiler içindir (komşuların konuşmalarından). Bağlantının değerlendirilmesi daha çok kalite özneldir. Ancak hizmetin kalitesi sıfıra yöneliyor.
İyi günler! Bu alt kulübelerin numaraları mevcut değil. Ayrılış nedeniyle iki ay boyunca ödeme yapmadım. Geri dönmek için ödeme yapmak istedim ama hesabımda -14000 var. Yani bu iki aydır eksik olan para benden yazılıyor mu? Ve kullanmaya başlamak için 3 aylık ödemem gerekiyor mu? 2 aylığına internetimi kapatmış olmana rağmen.
Kimseyle kutsal konuşulamaz
İğrenç bir sağlayıcı.
Kimseye tavsiye etmiyorum.
Bunu kullanmaktansa mobil operatörün 4g yönlendiricisini satın almak daha iyidir.
Teknik desteğe tekrarlanan aramalar. Yöneticiler sürekli meşguldür ve asla geri aramazlar. Teknisyen soruların% 90'ını çözemez, ancak telefonla yalnızca o cevap verir.
Zaman ve para harcamak ve tereyağlı şiş almak istiyorsanız, o zaman buradasınız.
Son durum şudur: 30'unda, 20'sinde internet için ödeme yaptım (20 gün sonra kapattım). Ne ödemeniz gerektiğini yazıyorlar.
Arıyorum, yöneticiler geceleri cevap vermiyor, destek internete bağlanamıyor.
Sabahları bekleyip aramalarını ya da para yatırmalarını ve ardından pratikte görüldüğü gibi geçmiş olaylardan yanıt vermeyen yöneticiyle ilgilenmelerini istiyorlar.
İstasyondaki tezgahlarda bile servis daha iyidir.
Reklama baştan çıkardım, bağladım.
Çok para verdim ama kar yağdı, ekipmanları dondu ve karın erimesini beklediklerini söylüyorlar.
Peki şimdi ne yapmalı???
İnternet neredeyse bir gündür çalışmıyordu. Kesin olmak gerekirse, tam olarak 23 saattir.
Şirketteki hizmetlerin maliyetinin yeniden hesaplanması sorusuna reddedilerek cevap verildi.
Çocuklar orijinal olarak çalışıyorlar...
Mesai saatleri içinde telefonlara cevap vermiyorlar, sanki kendi boş programları varmış gibi hissediyorlar. Belirtilenlerden hiçbiri yanıt vermiyorsa neden destek numaralarını bırakmalısınız?