2 senedir tüp bebek tedavisi için bu hastaneye gidiyorum daha 1 kere en az 30 dk bekletilmeden doktoru görmem mümkün olmadı.. randevuyla çalışılıyorsa randevuları düzgün yapıcaklar şuanda bu yazıyıda beklerken yazıyorum 45 dk oldu hala bekliyorum. Yumurta toplama sürecimden 2. Gün sonra telefonuma gelen hemşire hattından bir mesajla resmen sarsıldım.. bir ilaç listesi gönderilmiş bna ve hemşire bunları kullanmamı yazıyor ilaç listesi yumurta toplama sürecinde kullanılan yumurta büyüten ilaçlar.. ilk denemem olmadığı için durumun farkına varıp ilaçları kullanmadım.. aynı zamanda başka bir arkadaşımda tedavi görüyordu onun yaşadığı olay dahada içler acısı.. telefonda gen testine giden embriyosunun olumlu geri döndüğünü söyleyen doktor ertesi gün arayıp kusura bakmayın karıştırmışım sizin hiç embriyonuz yokmuş diyerek bilgi veriyor.. şimdi gelelim bu kadar hata bu özellikle bu bölümde nasıl oluyor? Derseniz ki sen neden devam ediyorsun hala o hastanede SEMRA KAHRAMAN muhteşem bir doktor.
Düzeltmeyi sonrasında yaşadığım vakayı anlatmak için yapıyorum 1 saat beklemenin sonunda hemşirelere giderek daha bekletmeyi düşünüp düşünmemelerini sordum ve hemşirelerin başı olan elif hemşire resmen bağırış çığrışla olayın onlarla ilgisi olmadığı hocaya iletmem gerektiği gibi saçmasapan cümleler kurdu sanki randevuları hoca ayarlıyormuş gibi:) daha sonra ben doktorun odasına girdim hızını alamayan hemşireniz peşimden gelerek bağırışlarına devam etti nasıl bir iş ahlakıysa doktorun bulunduğu odaya hastaya bağırmaya gelen hemşireyi Gonca hemşire sakinleştirmeye çalışıp odadan çıkardı. Ertesi gün kan vermek için beklerken bölümden birisi elif hemşire hastanın kanını alalım bekliyor diye seslendi ve elif hemşireden gelen ses ben alamam.. bu nasıl bir tutum birde bu bayanı hemşirelerin başı yapmış bu hastane gerçekten anlam veremiyorum.. bu yorumu 1 yıl önce google da yazmıştım ve hala daha tedavi için giderim hemşire aynı tavırda devam etmekte belliki hastanenin umrunda olmamış.. ama şunuda söylemeden geçmeyeyim gonca hemşire mükemmel bir hemşire..
Çok güzel bir hastane. Maalesef tatildeyken buraya sigorta için başvurmak zorunda kaldım. Personel, iç mekan, servis 10 üzerinden 11 puan. Rus bir refakatçi var, anlaşıyor, tüm konuşmayı çeviriyor. Bir çeşit muayene yaptılar, tedavi planladılar, daha sonra eve döndüklerinde hastanelerimde kontrol edilmelerini önerdiler. Ancak sigortalı değilseniz, o zaman Çok, çok pahalıya mal olacak. Sadece bir göz doktoruna danışmak ve muayene etmek için 180 dolar alıyorlar. (yaklaşık 18 bin ruble) Ve özel kliniklerimizde bile böyle bir hizmet, muayene ve hizmetimiz yok.