2 senedir tüp bebek tedavisi için bu hastaneye gidiyorum daha 1 kere en az 30 dk bekletilmeden doktoru görmem mümkün olmadı.. randevuyla çalışılıyorsa randevuları düzgün yapıcaklar şuanda bu yazıyıda beklerken yazıyorum 45 dk oldu hala bekliyorum. Yumurta toplama sürecimden 2. Gün sonra telefonuma gelen hemşire hattından bir mesajla resmen sarsıldım.. bir ilaç listesi gönderilmiş bna ve hemşire bunları kullanmamı yazıyor ilaç listesi yumurta toplama sürecinde kullanılan yumurta büyüten ilaçlar.. ilk denemem olmadığı için durumun farkına varıp ilaçları kullanmadım.. aynı zamanda başka bir arkadaşımda tedavi görüyordu onun yaşadığı olay dahada içler acısı.. telefonda gen testine giden embriyosunun olumlu geri döndüğünü söyleyen doktor ertesi gün arayıp kusura bakmayın karıştırmışım sizin hiç embriyonuz yokmuş diyerek bilgi veriyor.. şimdi gelelim bu kadar hata bu özellikle bu bölümde nasıl oluyor? Derseniz ki sen neden devam ediyorsun hala o hastanede SEMRA KAHRAMAN muhteşem bir doktor.
Düzeltmeyi sonrasında yaşadığım vakayı anlatmak için yapıyorum 1 saat beklemenin sonunda hemşirelere giderek daha bekletmeyi düşünüp düşünmemelerini sordum ve hemşirelerin başı olan elif hemşire resmen bağırış çığrışla olayın onlarla ilgisi olmadığı hocaya iletmem gerektiği gibi saçmasapan cümleler kurdu sanki randevuları hoca ayarlıyormuş gibi:) daha sonra ben doktorun odasına girdim hızını alamayan hemşireniz peşimden gelerek bağırışlarına devam etti nasıl bir iş ahlakıysa doktorun bulunduğu odaya hastaya bağırmaya gelen hemşireyi Gonca hemşire sakinleştirmeye çalışıp odadan çıkardı. Ertesi gün kan vermek için beklerken bölümden birisi elif hemşire hastanın kanını alalım bekliyor diye seslendi ve elif hemşireden gelen ses ben alamam.. bu nasıl bir tutum birde bu bayanı hemşirelerin başı yapmış bu hastane gerçekten anlam veremiyorum.. bu yorumu 1 yıl önce google da yazmıştım ve hala daha tedavi için giderim hemşire aynı tavırda devam etmekte belliki hastanenin umrunda olmamış.. ama şunuda söylemeden geçmeyeyim gonca hemşire mükemmel bir hemşire..
Çok güzel bir hastane. Maalesef tatildeyken buraya sigorta için başvurmak zorunda kaldım. Personel, iç mekan, servis 10 üzerinden 11 puan. Rus bir refakatçi var, anlaşıyor, tüm konuşmayı çeviriyor. Bir çeşit muayene yaptılar, tedavi planladılar, daha sonra eve döndüklerinde hastanelerimde kontrol edilmelerini önerdiler. Ancak sigortalı değilseniz, o zaman Çok, çok pahalıya mal olacak. Sadece bir göz doktoruna danışmak ve muayene etmek için 180 dolar alıyorlar. (yaklaşık 18 bin ruble) Ve özel kliniklerimizde bile böyle bir hizmet, muayene ve hizmetimiz yok.
Aldatma!
Yalan söyleme!
Temasa geçtim ve tedavi için resimler gönderdim!
Varışta doktor, fotoğraf çekmediğini, tekrar MRI taraması yapmak zorunda kaldığımı ve bir dizi prosedürün olduğunu söyledi, neyse ki fakir değil!
İnsanlara 4000 km uzağa gitme umudu veriyorlar ve böyle bir aldatmaca!
Hastaların gelip paramızı gereksiz ihtiyaçlara harcamamız için bizi cezbediyorlar!
2024 Haziran ayına gittim!
İşte böyle!
Orijinalini göster · Русский
У
Ума Муртазалиева
10. seviye şehir uzmanı
10 Temmuz 2023
Anıt sadece bir zıtlıklar deposudur.
Artıları:
1. Mükemmel malzeme desteği seviyesi. Ekipman, iç mekanlar, her şey en üst düzeyde.
2. Doktorlar deneyimli, kibar, özenli. Neredeyse tüm doktorlar ingilizce konuşmaktadır.
3. Ücretli otopark mevcuttur. Yakınlarda bir yerde ücretsiz olarak kalkmak da mümkündür.
4. İçeride Starbucks, ATM var.
5. Tercüman hizmetleri sunmaktadırlar.
Eksileri:
1. Her zaman, sadece her zaman bir resepsiyon beklemeniz gerekir. Hiçbir zaman bu kesinlikle zamanında kabul edilecek bir şey olmadı.
2. Çevirmenler açıkçası kaba davranıyorlar. Yetkinlikleriyle ilgili olmayan kişisel sorular soruyorlar. Uygunsuz bir şekilde şaka yapıyorlar. Çeviri seviyesi temeldir (en azından Rus-Türk dilidir), karmaşık tıbbi terimleri kendiniz aktarmaya çalışmak daha iyidir.
3. Sürekli ödeme ile aldatmaya çalışıyorlar. Sigortanız olsa bile, ek ödemeyi sürekli olarak erteleyin. Yemin etmemiz ve detayları öğrenmemiz gerekiyor, bundan sonra gerekli ek ödeme birkaç kez azalıyor (örneğin, talep edilen 500 lira yerine, sadece 100 lira ek ödemeniz gerektiği ortaya çıktı).
Haklarımızı savunmaya hazır olmalıyız.
İlk izlenim aldatıcıdır. Hemen resepsiyonda kabaca konuşarak gönderildik.şoktaydık . Kardeş ülkede böyle olacağını düşünmemiştim. Ama sonra bir şekilde sorduk ve ihtiyacımız olan doktorun üçüncü katta olduğunu öğrendik, oraya çıktık. Görünüşe göre orada olmadığı ortaya çıktı. Lobi'ye bir kat gönderdiler. Sonra doktorun diğer kattaki bu kadar daire içinde olduğunu söylediler. Sonra resepsiyondan sonra yabancı uyrukluların ofisini gördüler. Rusça konuşuyorlar. Sonra bize tamamen yardım edildi. Size bir erkek arkadaş verecekler ve ona evinizden kliniğe ve kliniğe transfere ihtiyacınız olup olmadığını bir gün önceden bildirmeniz gerekiyor. Bir gün yarım saat durduk, onlara geri döndük ve sürücünün yanlışlıkla başka bir adrese gittiğini öğrendik. Klinikte bir kafe, norm menüsü var. Garsonun tavsiyesi üzerine et sipariş ettim, çok lezzetli. QR kodunda bir menüleri var. Ama paketim bitti. Sonra garsondan menünün kağıt versiyonu istendi. İyi çalışıyorlar. Her yerde olduğu gibi, eğer çok insan yaklaşmazsa. Bir kez bize transfer sağlayamadıklarında, google haritasından bir şekilde yürüdük veya meps.me . Her şeye bir yerde 300 dolar harcadık, yani analizi geçtik. İlk resepsiyon ücretsizdir. Teşekkürler. Ama 5 yıl önce bana benim durumumda IVF yapmanız gerektiği söylendi. Görünüşe göre hiçbir şey değişmedi. IVF'YE ihtiyacınız varsa, varış tarihinden 3 ay öncesine kadar tablet içmeniz gerektiği ortaya çıkıyor. + 1 ay İstanbul'da olmanız gerekiyor. Ameliyattan 2 hafta sonra testleri geçiyoruz. Karımla gelsen iyi olur. Sadece böyle bir yerin operasyonuna razı olmayın.