Bu mağazadan bir çiçek kompozisyonu satın aldım, bir günden kısa bir süre sonra kompozisyondan sadece halsiz yapraklar kaldı, çiçeklerin dayanıklı bir ürün olmadığını anlıyorum, ancak 4-5 saat geçtiğinde ve buketin sadece çöpü süslemeye uygun olmadığını anlıyorum. Mağaza zincirinden son derece memnun değilim. Sadece çiçekçilerin bu tür çiçekleri raflara koymaktan çekinmedikleri için 0 koyardım.
Orijinalini göster · Русский
1
Алсу
3. seviye şehir uzmanı
10 Ocak
Sıfır müşteri odaklı korkunç bir çiçekçi dükkanı! Kompozisyonu hediye ettiler, ertesi gün kompozisyon soldu, parayı iade etmeye veya buketi değiştirmeye karar verdiler, 2 gün sonra mağazaya geldiler, yönetim iade etmeyi reddettiler. Buketi yanlarında açmış olmalarına ve küf içinde olmalarına rağmen ertesi gün iade etmeleri gerektiği için! Kompozisyon bir gün bile durmadı! Şikayet kitapları yok, itirazımı Rospotrebnadzor Ofisine göndereceğim çünkü yasaya göre: " Satıcı, uygunsuz kalitede mallar için yedi gün içinde parayı iade etmekle yükümlüdür! Kanundan bir alıntı ekliyorum: "Kalitesiz malların değiştirilmesi, kalite kontrolü gerekliyse yedi gün içinde – yirmi gün içinde yapılır. Malların satın alındığı andan itibaren fiyatı arttıysa, tüketici fiyat farkının geri ödenmesini talep etme hakkına sahiptir. Duruşma öncesi gereklilikleri yerine getirmeyi reddetmesi durumunda tüketici, tüketicinin korunması için mahkemeye başvurma hakkına sahiptir.
Я бы не стал рекомендовать. В городе есть намного лучше цветочные магазины. Обслуживание на нуле. Элементарно представиться не могут при телефонном звонке 👎🏼