Giriş-çıkış, malzeme seçimi normal şekilde düzenlenmiştir, ancak...
Ama metal sevkiyatı tam bir çöp!
3 numaralı depo, 3 numaralı ofise giriyorum - deposunun (kabin) yoğun bir şekilde boyanmış bir bayan oturuyor ve fatura kağıtlarına bağırıyor.
Hangi kağıtlara ihtiyacı olduğu sorusuna, her şeyi konuşmaya devam edelim, yarım kelime bile değil.
Kağıtları verdim, beklemeye devam ediyorum.
Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum .... 40 dakika sonra ona yaklaşıyorum ve soruyorum, ne zaman yüklemeye uğrayayım?
Ama o - bilmiyorum, ilk gelene ilk hizmet esasına göre burada!
Nasıl, hangi sıra canlı?
1. Sen benim belgelerimi aldın ve hiçbir şey söylemedin.
2. Farklı olanlar için bir araba kalabalığı duruyor!!!!! Depolar ve sıramın nerede olduğunu bulmak için her şeyin etrafından dolaşmam gerekiyor mu?
Bu nasıl bir incelik, Carl?!
Sıraya bir numara atayarak faturaya bir numara yazman zor mu?
Umarım sorun sadece üçüncü depoda olur, çünkü Odintsovo'da böyle bir karışıklık olmadığı için usta oraya gelip sıranın ne olduğunu söyledi ve ne zaman uğrayacağımı arayacak.
Организация процесса отгрузки оставляет желать лучшего. В компании свои внутренние распоряжения, о которых клиента не уведомляют. Приехав в 5.30 забрать оплаченный товар выясняется, что на отгрузку свыше 100тыс нужно согласование менеджера. Спасибо девушке на выписке, она пыталась дозвониться до менеджера, но увы менеджер не на связи. Не понимаю почему оплатив товар и имея надлежащие документы на получение я не могу его забрать? Почему менеджер не сообщает о деталях отгрузки заранее?