Bu bankayı asla kullanmayın!
Kartı engellediler, 7/24 cevap vermeyen bir telefon numarası bıraktılar!
Akşamları benzin istasyonunda parasız, benzinsiz kaldım, otel için ödeme yapacak hiçbir şeyim yok, günde bir kez sohbete cevap veriyorlar - 5-6 saat sonra. Kartın kilidini açmaya sadece birkaç gün sonra hazırsınız!
İstediğini yap!
Artıları telgraftaki bottur, destek de oradadır. Para birimi satın almak için uygun OSON uygulaması. Eksileri - atm'den nakit alırken bir arıza oldu - yukarıdan% 20 daha kaldırdık. IBT'Yİ araştırmak istemiyorlar, yazıyorlar - yüzdeyi kendisi kabul etti. Sadece bu tür durumlar için çalışmak istemiyorlar veya çalışamıyorlar.
Ruslar, çalışanların Rusça'yı tanımadıkları için her zamanki gibi sızlanıyor, ancak onu tanımaları gerekiyor mu? Sonuçta, Tacik Sberbank'a gittiğinde, Rusların dilini bilmediği için sızlanmıyor) Rusların her tarafından çoktan sıkıldılar
1) Bankada giden SWİFT sağlanmamaktadır
2) Mobil banka uygulaması zar zor çalışıyor, normal bir çevrimiçi banka yok. Cep telefonunda, arada sırada bir veya başka bir işlevin çalışmadığı "teknik işler" vardır.
3) Alışveriş yapmak için SMS sürekli gelmiyor. Banka teknik çalışmalara atıfta bulunuyorlar ve bu botun yetersizliği nedeniyle ofislerinde yardım almadan yapılması neredeyse imkansız olan bir telegram botuna kaydolmalarını istiyorlar. Bu işin ne zaman biteceği sorusuna, "cevap veremeyiz" diye cevap veren SMS gelmeye başlayacak. "Ne zamandır çalışmıyor?" - "bilmiyoruz, bir aydan fazla" yanıtlıyorlar (Ocak 2024).
Teknik desteği aradığınızda operatör, 3D-Secure'un (internette ödeme yapmak için herhangi bir bankanın temel teknolojisi) ne olduğunu anlayamadı ve dil engelinin bununla bir ilgisi yok. Birçok soruya - operatörün cevabı "maalesef bu bilgiyi bilmiyorum" ruhuyla aynıdır.
Banka sadece süper! Özellikle Çağrı Merkezinin operasyonel çalışması. Sorunumu çözen Mikhail mi yoksa Mehrob mu bu bankaya ve operatöre birkaç kez başvurdum ve çözüm için gramer talimatları verdim
hem sohbette hem de telefonda sorunlar. Lütfen benim adıma onlara ve tüm Çağrı Merkezine de teşekkür edin!!!
Güzel banka. Kibar personel, sorunu çabucak çözdüler. Rusya Federasyonu'ndan gelen göçmenlerin eleştirilerini anlamıyorum. "Rus dilini bilmiyorlar..." vb. Bu ülkeye misafirsin ve bir kez gelmek üzereyken bu ülkenin dilini bilmelisin. Burada kimsenin sana hiçbir borcu yok!
Bankamatadan dikkatlice para çektiğinizde., 200 kişilik bir yer, 10 puanın çoğunu veriyor. Personel sıfır dikkat çekiyor.ifadeler sadece Tacikçe dilinde, çok yazık. Cevabı ikinci aydır bekliyoruz
Paranın nerede olduğunu sürekli bulmak, sürekli teknik çalışmalar, kartla ödeme yaparken reddedilmeler, teknik destek birkaç saatliğine yanıt veriyor ve her şeyin yolunda olduğuna her zaman ikna ediyorlar. Ve paranın nereye gittiği belli olmadığında ve kartlar sık sık çalışmadığında neyin iyi olduğu.
Bankanın eğitimsiz çalışanları. İyi Rusça konuşmuyorlar, ingilizce konuşmuyorlar. Telefonla tavsiye edilmiyorlar, sadece sohbette bir telgraf var. Bankacılık hizmetlerini iyi anlamıyorlar. 4 aydır hatalı bir ödeme için parayı iade etmeye çalışıyorum ve 4 aydır bana 2-3 çevrede aptalca sorular soruyorlar, Visa'nın bunu yaptığını bile anlamıyorlar ve Vizenin kendisi ödemeyi iade etmeye karar veriyor
Karttan benden para çalındı, iade için bir başvuru yazdı ve sonra banka çalışanları tarafından tamamen görmezden gelindi.
IBT verilerimi sızdırıp bu parayı çalmaya yardım ederse şaşırmam.
Güler yüzlü özenli hizmet (ya da şanslıyız), döviz kartını diğer bankalardan daha pahalı hale getirmek için, ancak çabucak yapıyorlar. İyi bir döviz bozdurma noktası.
Destek hizmeti alışılmadık bir şeydir. O kelimeden hiç yok. Talebe 4-5 saat cevap veriyorlar. Sorular çözülmedi. Abonelikten çıkmak için abonelikten çıkıyorlar. Müşteri yöneliminize dikkat edin
SMS kimlik doğrulaması için iki hafta çalışıyor. Önce hücresel operatöre bir istek gönderirler, ardından her şeyin düzeltildiği cevabıyla itirazı kapatırlar. Aslında ne uygulamayı kullanamıyorum ne de ödeme yapamam: bankadan sms gelmiyor. Teknik destek yok.
Bugün telefon numarama iki kartın açıldığına dair SMS mesajları geldi. Rusya'da yaşıyorum. Bu bankada hesabım yok ve planlamıyorum. Banka çalışanlarından bilgileri kontrol etmelerini ve uygun şekilde yanıt vermelerini rica ediyorum!
Hoş bir atmosfer, hızlı hizmet ve daha az bürokrasi. Tavsiye ederim...
Orijinalini göster
3
1
Марат Усманов
16. seviye şehir uzmanı
25 Temmuz 2020
Bankada herhangi bir sorun olursa, çağrı merkezi uykuda olduğu ve yanıt veren çalışanlar kafalarını kuma gömdükleri ve cevaplardan uzaklaştıkları için asla çözülmeyecektir.