3 dakika durdum ve hesaplanana kadar bekledim (kasiyerin konumunda olmasına rağmen, işlerinden hiçbir şekilde kopamamasına rağmen). Benden hesaplamamı istedikten sonra satıcı öyle bir yüz yaptı ki her şeyi bırakmak ve hiçbir şey satın almamak istedim.
Mallarda her şey yolunda, sadece kasada ödeme yaparken, bağış amacıyla bir şeyler satın almayı hatırlatmayı strese sokuyor. Hayır kurumuna karşı değilim ama bunu bana hatırlatmama gerek yok
Tüm Mila mağazaları, geniş bir ürün yelpazesinin ve aptal hizmetin bir karışımıdır. Bu mağaza bir istisna değildir. Sistematik olarak, salonda tek bir satıcı yok ve mağazanın arka odasında sizi sayacak birini aramanız gerekiyor. Salonda danışmanlara soru sormak işe yaramaz - mağazalarında satılanlar hakkında hiçbir şey bilmiyorlar
Mila, ürün çeşitliliği ve fiyatından her zaman memnun olmuştur, bu mağaza bir istisna değildir. Mağazada fazla yer yok, ancak servis hızlı ve uzun süre sıraya girmenize gerek kalmayacak
Tipik bir tatlı. Fena bir seçim değil, promosyonlar, ancak kasada personel yok, o zaman pek hoş karşılanmıyor.
Orijinalini göster
2
Kurumun yanıtını göster
Андрей
18. seviye şehir uzmanı
28 Kasım 2021
Sadece iyi bir mağaza olmak çok az, bu mağazanın çalışanlarının, özellikle kasiyerin, müşterilere belirli bir promosyonun özünü açıklayabilmek için sadece sanatçılar değil, en azından danışman olmaları gerekiyor. Cevap: "Sitede okuyun" - alıcıya göre doğru değil.