Paranıza kesinlikle değmez: wifi modem hızında çalışır, yıkanmadan 15 dakika önce sıcak su açılmalıdır, aksi takdirde soğuk yıkanacaksınız - tahliye etmek için zamanı yoktur. Check-in sırasında sizden 20.000 Tenge depozito daha alacaklar
Fotoğrafı hemen incelemeye bakın. Rezervasyonda neden bu kadar yüksek bir reyting olduğu belli değil. Haritalardaki incelemelere bakın, gerçeğe uygun bir derecelendirme ve incelemeler var. Otel hakkında: İddiaya göre minibardan hemen "20 bin tenge depozitosu" talep edildi.
Sonra odanın anahtarlarını verdiler. "Odayı" açtıktan sonra aniden uyandık: açıklamada "verandaya" olarak ilan edilen pencereden görünüm, gerçekte çöplük, ek binanın görünümü olduğu ortaya çıktı (fotoğrafa bakın). Gündüz ışığı bu çöplükten daha fazla geçmiyor. Hemen odanın değiştirilmesini talep ettik, bunun için bize birkaç saniye içinde başka bir odadan bir kart verildi. Aynı zamanda resepsiyona yaklaşırken resepsiyondaki kızın ve hizmetçinin konuşmasını duyduk" peki ne istediler, dağ manzarası?" Üzgünüm, ama kesinlikle çöp sahasına gitmiyorum!
Şimdi sırayla:
1. Odanın büyüklüğü kuvvetten 10 metredir, hiçbir şekilde beyan edilmemiştir 18: odada sadece bir yatak ve buzdolabının bulunduğu bir dolap vardır.
2. Soğuk bir küvet var, ancak kapalı çünkü fiş prize uymuyor. Resepsiyonu tekrar arıyoruz.
3. Ses yalıtımı sıfırdır, kopidordaki tüm konuşmalar duyulabilir.
4. Ayrılmadan önce pencereyi açmazsanız, dönüşte nemli bayat hava beklenir. Vetilasyonlar 0.
5. Kahvaltı: Çok yetersiz. Bunu kahvaltı için düşünmek zordur, buna odaklanmamak daha iyidir (fotoğrafa bakın). Resepsiyondan tepsilerde kahvaltı alınmalı ve yataktaki odada yenmelidir, çünkü masa gibi sandalye de sağlanmamaktadır. Cihazlardan sadece kaşıklar, çatallar da sağlanmamaktadır. Hayatımda ilk kez kaşıkla çırpılmış yumurta, makarna, sosis yediler. Ve tek temizlikten sonra odadaki tabaklar kayboldu.
6. Temizlik: hiç yok. Çöplere bile dayanamazlar. Konaklamamızın haftasında 1 kez ve ardından resepsiyondaki birkaç hatırlatmadan sonra temizlendiler. Sonunda eşyalarımızı araştırdık, bavulumuzu kazdık.
"Temizledikten" sonra nevresim ve bacak havlusu kayboldu.
Resepsiyondaki her hatırlatmadan sonra çöpler çıkarılırdı.
Kızmaya başladıklarında, neden odada çöpü çıkarmıyorlar, resepsiyondaki kız sordu, "siz sizden temizlenmelerini mi istediniz?".Affedersiniz, ama 3 yıldız her gün odanızı temizlemeniz gerektiğini söylemiyor mu?
7. Banyo kapısı kapanmıyordu (fotoğrafa bakın). Kilit kırıldı. Kimse tamir etmeyecekti.
8. Biz geldikten sonra, çalışanlar votsap'a rezervasyon için 10 puan koymalarını isteyen yazdılar. Ciddi misiniz? Size bir numaraya mal olan para için ve bu 1 puana çok fazla mal oluyor.
Çok küçük odalar, sadece yataklar sığıyor, masa / masa / sandalye yok, her 3 günde bir temizlik yapıyor ve her gün tek kullanımlık fırça / diş macunu / şampuan eklenmesi bile hizmete dahil değil, sonunda mağazadan şampuan almak zorunda kaldım. Otelde yemek yiyebileceğiniz yer yok, kahvaltılar öğle yemeği kutularında sunuluyor ve odadaki yatakta zar zor sıcak yenmeleri gerekiyor. Kaldığımız süre boyunca (3 gün) bir gün gündüzleri odamızdan ayrılmamız istendi ve yokluk döneminde tahtakuruları lekeledik. Akşamları penceremiz açıkken 5c'de uyuduk çünkü bu kimyayı solumak zorunda kaldık. Akşamları ılık suyun basıncı öyle ki duştaki sulama kabını değiştirmek için yeterli değildi. Wifi son derece kötü çalışıyor. Varışta mali çek / senet yapmaları istenmesine rağmen, üç gün içinde yapılmadılar ve ayrıldıktan sonra akşama kadar onları beklemek zorunda kaldım. Ya çoktan gitmiş olsaydık, ancak orijinal belgeler olmadan iş gezisini maaş çekimizden ödemek zorunda kalırdık, genel olarak uzun zamandır böyle kötü oteller görmedik, kelimeden üç yıldızı hak etmiyor, bu en fazla 1 check-in. Aynı zamanda, oda başına 64000 tenge, bu tür bir numara ve hizmet için yeterli değildir. Bir daha asla gelmeyeceğiz ve genel olarak mildom ağına karşı tutumu yeniden gözden geçireceğiz.