Bu şirkete bayılıyorum, her yerde ve her zaman ulaşımla seyahat ediyorum (çok beğendim!). Troleybüslerin zamanı 5 numaralı Troleybüs filosuna döndüğünde, onları her zaman çok hoş izliyorum, yeni troleybüsler, elektrikli otobüsler, otobüsler ve daha da yeni T-811 tramvayları vaat ediyor. Size sahip olduğumuz için teşekkür ederim! 👍 🚈🚍🚌🚎
Şu anda, sınırdaki mevcut durumla birlikte, bu durumda Polonya sınırının ötesindeki Avrupa'ya seyahat eden sürücüler ve otobüs filoları için birkaç olumsuz baskı var
Öncelikle gişede geçeceğiniz süreden sonra yanlış bilgi söylüyorlar, bu 15-20 saat değil, iki veya üç gün, bu yüzden seyahatlerini planlayan veya zaten otobüs bileti olan insanlar demek istiyorsunuz.
Ancak bu, kuyrukta fazladan para ödeyerek ve başka bir otobüse binerek atlanabilir
Bu, kendilerinden kazandıklarından dolayı çok kızan ikinci baskıdır, küstahça konuşurlar ve size otobüsü terk etmeniz için ilham verdiklerini söyleyebiliriz.
Ve sonra otobüs boşaldığında ve sınıra en yakın olduğunda, uçtan yeni yolcular alıyorlar ve kişi başı 40 ila 70 Avro arasında ücret alıyorlar ve bundan para kazanıyorlar.Yani kimin parasını yemeyeceği sizin için bu.
Ulaştırma Bakanlığı çalışanlarına en az bir kez yoğun saatlerde 85c otobüsüne (Gatovo tren istasyonu) binmelerini tavsiye etmek isterim! Ve bu şekilde girmeyin ve son zamanlarda uçuşlar sürekli olarak kaçırılıyor! Otobüsler kalabalık, zaten ikinci durakta tüm yolcuları karşılayamıyor. Ezilme, insanlar hastalanıyor. Yardım hattında sürekli otobüslerin bozulduğunu söylüyorlar. Peki neden bozuk otobüsleri değiştiremiyorsunuz? Neden şehirdeki diğer rotalarda kısa aralıklar ve otobüsler yarı boş çalışıyor, ancak yoğun saatlerde bile 16 bin kişinin yaşadığı Gatovo'da 15 dakika veya daha fazla aralık var? Şehir dışında, yarım saat bir saat durakta durmaktan, yağmurda ıslanmaktan ve soğukta donmaktan rahat olan başka insanların yaşadığını mı düşünüyorsunuz? Peki okul çocukları eve nasıl gidecekler? Neden gidemeyen en iyi otobüsleri bu yürüyüşe koyacaklar????
Avakyan durağında Beruta'ya giden 124 numaralı otobüs ilk defa içeri girme fırsatı vermeden kapıları kapatmıyor!!! Bugün durum aynı, kapılar yüz yüze kapandı! Sürücü yan aynalara bakmadığında, çocuğun daha çevik olabileceği ve içeri girmeyi düşünmeden kapıya bastırılması korkunç olabilir ve sürücü durumu aynalara bakmadığı için görmezdi. Bu sürücünün profesyonelliğine kızmadım!!! Filonun telefon numarasını arıyorum bu otobüsle ilgili kimse telefonu açmıyor. İlk defa olacağını düşündüm, ama bu gerçekten çok korkutucu! Halka açık trpnsport'a gitmek ne kadar korkunç?!! Günün güzergahı saat 10: 00'da Avakyan'ın ostonovka'sında, otobüs saat 09: 58'de geldi. Durakta tek başıma değildim ve tek başıma gelmedim. İnsanlar, bu kadar deneyimli olmayan sürücüleri işe aldıkları için tam bir öfke içindeler. Sonuçta, insanların taşınmasından sürücü sorumludur!!! Tabii ki, ben de otobüs filosuna şahsen ulaşacağım, numara bugün cevap vermiyor, diğeri hiç yok. Bugün işe geç kalıyorum, ancak işe geç kalmak, 124 numaralı otobüs şoförünün kararsızlığından dolayı ambulansa gitmekten daha iyidir, dikkatli ve dikkatli olun!!!
Bilete sahip olmak, gideceğinizin garantisi değildir. Kocam ve ben Minsk - Varşova uçuşuna inmeye geldik (ve kocam uzaktan valizleriyle duruyordu) ve sürücüye aniden kocanın sarhoş olduğunu düşündük ve gitmesi için ona 100 euro atmayı teklif etti. Kocam geldi ve sürücünün icadına kızdık, rüşvet vermeyi reddettik ve yerlerimizi reddettik. Otobüs gitti ve sorunu çözecek kimsesi yoktu, kanıtlayacak kimse yoktu. Şoförden nakit karşılığında bilet aldık ve bir sonraki otobüse bindik. Sınırda dururken, sürücülerin bu şekilde solcu para kazandığını anladılar, otobüslerdeki tüm boş koltuklar satılıyor. Kimi alacağına, kimi almamaya karar verirler, durumun efendileridirler. Bilet satın almanın bir anlamı yok - o zaman sizden para kazanmayacaklar, onlara cebinizde ödeme yapmanız gerekiyor.
09.08 saat 10:00'da Minsk-Riga (Braslav'a gittim). 5 numaralı otobüs filosu. Boaslav'a varış saat 14: 15'te durdu. Yeni pasaportu almak için seyahat ediyordum, iş gününün sonuna kadar vaktim olması gerekiyordu (17: 00).
Koşarken otobüs bozuldu. Kimse ne olduğunu, ne kadar bekleyeceğini vb. Açıklamadı. Sürücülerden bilgi çekilmeli ve kaba bir şekilde aldık. Minsk'ten yeni bir otobüs çağrıldı. Sürücüler telefonda sigara içip oynuyorlardı ve «yeni bir otobüs ne kadar beklemeli, ayrıldı mı, saat kaçta ayrıldı" sorusuna sırıtarak bir cevap aldık «otobüsün nasıl geleceğini bilmiyoruz, diyeceğiz». Onlar da (sözlerine göre) iletişime geçip soramadılar. Taş devrimiz var, değil mi? Koşarak üç saat savunduk. Minsk'ten güçten 2 saat uzaklaşmak için!!!! Buna göre, nakliye arızalandığında çalışmak için bir algoritmaları yok.
Braslav'a saat 17: 35'te geldiler!!!! Yavaş sürüyorduk, her noktada gerekenden daha fazla duruyorduk (Koşarken az önce 3 saat savunduysak neden bunu yapsak). Varışta hemen bana bagaj verilmedi, ancak yeni yolcuların biletlerini kontrol edip ancak o zaman açana kadar beklememi sağladılar. Şoför 2 olmasına rağmen!!!
!!! Bilerek izin almama rağmen çok kızdım. Satın alınan bileti boşuna (ortalama fiyatın üzerinde) kim geri ödeyecek!?
Tüm yılların en kötü gezisi, organizasyonu, personeli.
5 Ağustos saat 10.00'da Minsk-Riga uçuşuna gittik. Otobüs çok kirli, pencereler, perdeler, koltuklar - her şey yağlı, lekeli. Tuvalette tahliye çalışmıyordu - tüm dışkılar saatlerce orada yatıyordu... Ancak en kötüsü sürücülerin tutumudur. Herkes emir tonunda, bagajla ilgili yardım beklemediler. Otobüs istasyona saat 9.50'de geldiği için 15 dakika sonra yola çıktılar, sonuç olarak her durakta acele etmemizi istediler, en fazla 5 dakika durdular. Sonunda Daugavpils'ten Riga'ya giderken sürücü yolculardan daha fazla dinlenmelerini istedi, kendisi 4 bilgiye uzandı ve uyudu.. Minsk-Riga'ya düzenli seyahatlerimin 15 yılındaki en kötü otobüs, en kötü sürücüler, en kötü uçuş. Kesinlikle parasına değmez.
BU ARTIK MÜMKÜN DEĞİL!!!
Otobüsler 5-10 dakika geç kalıyor ya da hiç gelemeyebilirler, bu normal mi?
139 otobüsü 27 dakika bekledim, 2 otobüs gelmedi ve akşam saat 6'da herkes eve giderken.
Sabah hakkında genel olarak sessizim, her seferinde 80 otobüs 5-10 dakika geç kalıyor ve insanlar işe gitmek için acele ediyor!!!!!
bazen umutsuzluktan sadece ağlamak istersiniz - 50 ruble için bir seyahat kartı satın alırsınız
Sonuç olarak: İşe geç kalmamak için taksiyle gidiyorsunuz
mutlak korku
Uluslararası ulaşım için otobüsler sadece bir kabus. Kendi vatandaşları için rahatlık yok. 15 yıl önce okula böyle gezilerde gittiğimiz gibi, sömürü şimdi devam ediyor. WiFi? Tuvalet yok mu? Teknik nedenlerden dolayı çalışmıyor ve ne zaman çalışıyor? Evet, zaten orada ne söylenecek, bacaklarınız için yeterli yer yok.
İyi günler. 48 otobüs şoförüne minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Sabah, Perşembe 5.12. 24 yıldır çocuğuyla okula kadar geliyordum. Taşkent durağında çıktık. Otobüste spor üniformalı bir paketi unuttular. Vaditel bunu fark etti. Kapıyı açtım ve unutulan eşyaları almamıza izin verdim. Teşekkür ederiz! 🙂👍 Keşke tüm sürücüler de aynı özenli olsaydı.
Tam bir korku, sürekli 10 dakika veya daha fazla gecikmeler, trafik sıkışıklığı olmasa bile, otobüsler ve troleybüsler gelmeyebilir ve bir sonraki yarım saat beklemeniz gerekir. Böyle bir ulaşımda işe / okula geç kaldığınız için nasıl cezalandırılabilirsiniz? İhtiyacınız olan yere zamanında ulaşmak için birkaç saat erken kalkmanız gerekiyor. Tamam, bunlar izole vakalar olsaydı (ulaşım bozuldu, vb.), ancak bu düzenli olarak gerçekleşirse, bu konuda bir şeyler yapmaya değer.
Minsk'teki şehir içi toplu taşıma araçlarında olanlar sadece korkunç. Bu kontrolörler, konumlarına girmeden sadece dürüst ve saygın yolculardan para kazanabilirim. Sadece yolculara nasıl para cezası verileceğini, paralarını cebine nasıl koyacaklarını ve maaşlarına kadar ek para alacaklarını biliyorlar. Evet ve günde bu şekilde kendileri için ne kadar kazanabileceklerini bile bilmiyoruz. Kontrolörlerin ülkelerinin dürüst ve dürüst vatandaşlarından para kazanmamasını sağlayın.
130 minsk otobüsü, 07/10/24 sabah 3 otobüs gelmedi, bu nedir? Sabahtan itibaren herkes işe gitmek için acele ettiğinde ulaşımı iptal etmek ve bu, Puşkinskaya tarafından bu yöndeki tek ulaşımdır. Nedenini bilmek isterim.
Sabahları 49 otobüse biniyorum, her şey yolundaydı, otobüs programa göre geliyordu ama iki hafta önce durum değişti, otobüs programa göre gitmiyor, her seferinde farklı varış saatleri var, işe geç kalıyorum, artık yeterli sabrım yok!
Bu girişimdeki sürücüler, esas olarak, kapı karşısında utanmadan çarpmayan ve aynı zamanda uzaklaşıp kırmızının üzerinde durmayan, hayata küskün insanlar tarafından çalışıyor. Her ne kadar genç bir adam koştuğunda ve kapıları yüzüne çarptığında ulaşımdaki reklamları hatırlıyorum. Belki yaz çok uzak olmayan sürücülerde değildir, ancak bir sonraki uçuşu beklemek için yeterince uzun süre ayakta kalabileceğinizi ve Belarusluların havasının şımartılmadığını düşünen liderlerde, müşterilerine karşı bu tutum hafifçe söylemek gerekirse şaşırtıcıdır ve arzulanan çok şey bırakır. Bu ofis kimin için çalışıyor? Ve
21 Eylül 2024 akşamı 20-00'de ost Lošitsa-9'da işe gidiyordum. Lander 148c için programa göre 20-12'de olmalıdır. ama ne yazık ki.. Otobüs 20-33'te geldi. Ne tür bir rezalet???
Varşova minsk uluslararası uçuşuyla seyahat ediyordum. Hoş bir şekilde şaşırdım:
Çok fazla yer var- büyük koltuklar, çok temiz - sanki tamamen yeni bir otobüs gibi, sürücüler çok iyi ve sevecen (çocukla seyahat ediyordum). Eksileri arasında - tuvalet kapalı, kulplar iyi sabitlenmemiş, otobüs bir saat sonra ayrıldı (bu sınırın geçmesiyle ilgili olabilir), wifi yok. Ve ayrıca herkesin sahip olmadığı hoş bir bonus - çocuk için% 50 indirim. Kısacası, çok memnunum. Devlet taşıyıcılarından kaçındım ama şimdi onlardan güvenle bilet alacağım
Sadece ostonovka'ya gittiğim için bir yıldız koyuyorum ben yalnız troleybüsüm yok Beni bırak, önüme koşacağım koşuyorum o ostonovka'da bile durmadı hemen gitti bu normal mi?
Skor tahtasındaki yazıt: "Azdoroulenchy tsentry Zhdonov...". Bu hangi dilde ve sonuç olarak nereye gideceğim?
91. otobüs, yollarda tıkanıklık ve trafik sıkışıklığı olmaması, hava güzel olması, kar yağışı, sağanak ve kasırga olmaması koşuluyla sürekli 7-10 dakika geç çalışıyor.
Birkaç kez, işaretsiz garip insanlar ulaşıma girdiler ve ücret ödemekle ilgilenmeye başladılar. Sadece ceketli ve ellerinde telefonu olan insanlar var. Bunların kontrolörler olduğu ortaya çıktı, sadece donuyorlar, bu yüzden ceketlerinin altına yelekleri ve rozetleri takıyorlar. Neden ceketin üzerine giyilmesin? Çünkü ben de, şu anda BT ve kişisel verilerin korunmasında neler olup bittiğini bilerek, yabancının telefonuna böyle bir seyahat kartı uygulamak istemiyorum.
Otobüs şoförüne ve sevk görevlisine terminal hattına teslim ettiğiniz ve unuttuğum paketi sakladığınız için teşekkür ederim. Ama üzerinde çalışılacak çok iş olduğu için bir yıldız çekiyorum.
Çalışmayı ne zaman öğrenecekler? Bir program hazırladılar ve umursamadılar, arka arkaya 8:36, 7 için bir gün gelmediler.
Şehir içi ulaşım kullanıyorsanız, sorumsuz oldukları gerçeğine dikkat edin.
Mikhail Andreevich'in Avtozavodskaya Igovina Gatovo - d / s rotasının 164 sürücüsünün nezaketinin yanı sıra profesyonel ve doğru sürüşü de not etmek istiyorum. Bu rotayla her gün işe gidip geliyorum, sürücüler ve sürüş tarzı farklı, Mikhail çalışmanıza saygı duyuyor!!!
24.08.2024 tarihinde 15.33'te Maxim Tank durağına 14 numaralı troleybüs gelmedi. Bir sonrakini beklemek zorunda kaldım, bu yüzden toplantıya karar verdikten sonra geç kaldım.
Bugün saat 15: 07'de AH0807 numaralı 28 numaralı otobüs şoförü koştuğumu görerek yüzüme kapıları kapattı. Ben kapıya koştum ve şoför kapıları kapattı. Lütfen bunu çözelim.
Bu girişime 2 yıldız vereceğim. Lütfen otobüs ve troleybüs şoförlerini etkileyebileceksiniz. Mesele şu ki, bir kişi koştuğunda, sürücüler bir kişinin koşup gittiğini görmelerine rağmen kapıları açmıyorlar. Geçen hafta koşuyorum 22 troleybüs koşuyorum kapıları bilerek görüp kapatıyor ve ayrılıyor.Sürücüler rotadayken son durum neden kulaklıklarında duruyorlar? Trafik kurallarında sürücülerin kulaklıkla oturması yasaktır. Bir şeyi etkileyin. Bu arada şişman 3 yıldız
Bu yıl 77 troleybüs rotamı "seviyorum ". Bir araba 4 dakika erken, diğeri 4 dakika sonra gelir, sonuç olarak 8 dakika yerine aralık -16-18'dir. Ama bu sorunun cinsiyeti. Sık sık bir süreliğine gelmeyi bıraktım. Ve yarım saat boyunca orada olmayan bu ayrılmaz çiftleri ayırın ve sonra ikişer ikişer ikişer bir araya geliyorlar.
Not: Ulaştırma Bakanlığı'na başvururken, bir nedenden dolayı hat şefi aniden kişisel numarayı aramaya başlar mı?!!! İtirazın geri çekilmesini talep ederek. Şu anda böyle mi kabul ediliyorsunuz?
Bu elbette durumu hiçbir şekilde etkilemez. Kötü çalışıyorsunuz!
Minsk'i ilk kez ziyaret ettim ve bir günde metroya, tramvaylara, troleybüslere ve otobüslere binmeyi başardım. Tüm ulaşım yıpranmış durumda ve sürücüler sorunsuz bir şekilde hareket edemez veya duramazlar, her şey gürültülüdür, tümseklerde gürler. Damperli kamyonun arkasında yakacak odun gibi bir araçtaki yolcular.
Bugün, 6/30/24. M. Mogilevskaya, Chizhovka'ya doğru, saat 18.52'de 148 numaralı otobüs gelmedi. Genel olarak, asıl mesele hafta sonları sadece bir rota seyahat ediyor, bu programa göre geleceği bir gerçek değil. İğrenç!
09/25/2023 tarihinde Minsk-Vilnius Havalimanı uçuşunun sürücüsüne, saat 7.30'da Minsk'ten (Minsktrans AP No.5 taşıyıcısı) ayrılışına ve sınırdaki gecikme nedeniyle benim için endişelenen ve destek veren uçuştaki tüm yolculara (Litvanya sınırındaki ışıklar ve internet kesildi) büyük minnettarlık. Güzel seyahat arkadaşlarım, uçağıma yetiştim ve İspanya'daki Doğum günümü çok sevinçle kutladım. Hepinize ve şoföre çok minnettarım! Herkese iyi şanslar ve kolay yollar!
Tatyana, yer 2
İyi günler, bugün işe giderken 43 numaralı şehir otobüsü gelmedi, programa göre saat 6.44'te 183 numaralı okul durağında olmalı, ama orada değildi, yardım hattına zar zor ulaştım, ama orada çok hoş bir operatör yok bana otobüsün kırıldığını söyledi, neden hatta servis edilemez bir otobüsün serbest bırakıldığını ve işe gidip gelmek için acele eden yolcuların neden ihmalinden dolayı birden fazla ulaşımla acı çekmesi gerektiğini anlamanızı rica ediyorum, bu yüzden yalnız gelmezseniz otomatik olarak otobüse biniyorsunuz. diğeri.
Görünüşe göre 144c otobüs için tarifenin bir önemi yok. Sadece alır ve hiç gelmez ve ertesi gün içeri girmez. Her gün Rus ruleti gibi işe geç kalsanız da geç kalmasanız da. Ve bu her zaman oluyor
127 numaralı güzergah üzerindeki otobüs için tarifeler yokmuş gibi görünüyor. Bazen daha sonra, bazen daha erken gelirler, bazen hiç gelmezler. Bugün 19 Aralık 2023 saat 7.54 yerine Dinamo 8.01'de durağa geldi. Aynı zamanda, programa göre bir sonraki otobüs de durağa geldi. Otobüsün saat 7.54'te programa göre geldiği günü artık hatırlamıyorum. Bu yüzden kendi hatam dışında işe geç kalıyorum. Yönetim resmi itirazı görmezden geldi ve bir cevap göndermediler. Yukarıyı ele alacağız.
Minsktrans AP 5 Güzergahı Minsk Varşova
Korkunç taşıyıcı!!!! Ve güvenilir değil!!!!!
Biniş başlangıcında otobüse binmediler. Sözlerle, biyometrili bir Ukrayna vatandaşının Lehçe vizeye ihtiyacı olduğunu söylüyorlar. Bilet için para iade edilmedi. Bir dakikalığına bilet neredeyse 50 dolar.
Bu taşıyıcıyı şiddetle tavsiye etmiyorum. Herhangi birine ve herhangi bir şeye söyleyebilirler ve sadece ekmeyebilirler.
Başka bir taşıyıcıdan bir sonraki otobüs olduğu için şanslıydım.
Eğer 0 yıldız koyabilseydin, yapardım!!!!
BÖYLECE GENEL OLARAK «HİÇBİR YERE VARAMAZSINIZ». ÜLKEYE VE İNSANLARA. (Sevdiğimiz). Gençlerin benzer davranışlarıyla (aşağıda bunun hakkında). 30 yaşına kadar bir yerde yaşlanıyor. Tamamen ÖZEL ve OLAĞANÜSTÜ. Kelimenin tam anlamıyla her şeye ve daha fazlasına çok layık. Bu - açıkçası bu nedenle - genellikle ulaşımda yer bırakmaz. Ve prensip olarak gitmeyecek. Vay canına.Minsk halkı, Minsk taşımacılığına ve liderliğine karşı, acı çektikleri için kesinlikle adil olan geri bildirimlerinizi ve sayısız iddianızı okudular. (Şehrinizi ziyaret etmekten mutluluk duymamıza rağmen, bu tür ulaşım mücbir sebepleriyle neredeyse hiç karşılaşmadık, belki de şanslıydık. Bu nedenle, çok bilgili olmayan ve tamamen öznel bakış açımıza göre, Minsk'teki ulaşım, örneğin Moskova'dakinden çok daha iyi organize ediliyor: varış zamanına sahip neredeyse her yerde bulunan elektronik panolardan bazıları buna değer). Bu nedenle, inandığımız gibi, çok daha önemli bir soruna «dışarıdan" bir bakış açısıyla onları desteklemek istiyoruz. Ve 12 Şubat Pazar akşamı N3 tramvayıyla yapılan yolculuğun (Platonov Caddesi'nden Traktör Fabrikası'na yaklaşık 20-30) gözlerini açtığı (fotoğrafa bakın). Çünkü oldukça dolu bir tramvayda, oturma yerlerinin yaklaşık üçte ikisi tamamen o gençler tarafından işgal edilirken, görünüşte engelli, asalı bile yaşlı, yaşlı ve hatta çok yaşlı insanlar sessizce ve mahkumca durdular. Görünüşte sevimli ve bir yerlerde bile sevimli gençler sadece meşgul oldukları yerlerden daha düşük olmadıklarından, aynı zamanda birbirleriyle canlı bir şekilde iletişim kurarak, akıllı telefona bakarak, yanlara bakarak veya sağlıklı bir uyku göstererek bunu hiç yapmayacaklardı. Asıl mesele, böyle bir durumun, hiç kimsenin itiraz etmeye ve bir şekilde değiştirmeye çalışmadığı herkes için zaten tanıdık gelmesidir. Bu arka plana karşı, tramvay yayınından gelen, herhangi bir uygar toplumda bakılmaya alışılmış olan yolcu kategorilerine yer açma ihtiyacının hatırlatılması, bu iyi bir dilek değil, düpedüz alay konusu gibi geldi. (O zamana kadar, başkentin büyük ölçüde dağılmış Rus genç hayvanlarının yaşlılara saygısızlık derecesini aşmanın zor olduğu ve hatta çoğu zaman yabancı kültürlü ziyaretçiler tarafından seyreltildiği anlaşılıyordu – çok yanıldık! Böyle bir ölçüde, Moskova'da, St. Petersburg'da veya Avrupa'da böyle bir şeyi gözlemlemeden - hiçbir yerde). Bu nedenle, sıradan ve sıradan izlenim, pek çok şeyin bir örneği ve açıklaması haline gelmiş gibi görünüyor. Ne de olsa, nesillerin bağının ve sürekliliğinin koptuğu, gençlerin yaşlılara saygı duymadığı (ve dolayısıyla bir süre sonra kendilerine de saygı duymadığı) bir ulus, hırçınlaşmaya ve kaybolmaya başlar. Belaruslu arkadaşlarımıza hiçbir şekilde neyi istemiyoruz. Ama en azından düşünmeyi rica ediyoruz. Hatta bir şekilde durumu düzeltmeye başlamaya bile başlıyoruz. Çok geç olana kadar
43 numaralı otobüsün Stepyanka-druzhnaya güzergahının düzenli olarak tarifesine uymadığını söylemek isterim. Özellikle St. Shcherbakova, programa göre 8 05'te gelmelidir, ancak ne yazık ki düzenli olarak geç kalmaktadır, bu da bazı rahatsızlıklara neden olmaktadır, çünkü insanlar işe gitmek için bir rota seçiyorlar ve buna göre diğer ulaşım türlerine geç kalıyorlar!!!!! Ve bu yüzden işe gideceğim!!! Zamanla ilgili herhangi bir zorluk varsa, bu rotanın seyahat programını gözden geçirin! Sadece Koshevoy Caddesi'nde yol çalışmaları yapılmakla kalmıyor, bu da trafiği daha da zorlaştırıyor ve "trafik sıkışıklığı" yaratıyor. Özellikle sonbaharın ve birçok insanın tatilden çıktığını düşünürsek!
Neden böyle bir ulaşım aracına, auuuu idaresine, orada ne için oturuyorsunuz, güzellik için? 73avtoyus düzenli olarak rpyaspmsania'ya gitmiyor, her zaman tk, sonuç olarak 15 dakika arayla geliyor, 14 trol otobüsü de programa göre gelmiyor!!!!!
6 troleybüs (DS Lošitsa-2 - Tren istasyonu) kalbinizin içeriğine gider. Örneğin bugün, sadece 10: 53'te loshitsa 9'a hiç gelmemekle kalmadı, sadece geç kalmadım, hiç gelmedim! Böylece bir sonraki saat 11: 04'te de geç kaldı. Bunu genel olarak nasıl anlayabilirim? Ve artık ilk defa değil. Trafik sıkışıklığı türü için "teknik nedenler" olamaz, ds'den bana 1 durak vardır ve oradaki yol her zaman neredeyse boştur. Yolculara karşı bu tutum sadece öfkeleniyor.
144c numaralı otobüse sadece büyük (uzun) versiyonlarda izin vermek fena olmazdı, çünkü güzergahı yeterince uygun, üzerinde bir fabrikanın, birçok eğitim kurumunun olduğu ve zaten 1 durakta oturmaktan başka bir şey olmadığı, kalkmaktan başka bir şey olmadığı için
07.12.2023 saat 12: 28 itibariyle 20s otobüsü gelmedi, Altayskaya durağı 2.!!! Bu nasıl anlaşılır, Ulaştırma Bakanlığı!? Yemek istiyorum ama yemek istemiyorum. Bence sürücünün iş rutininin ihlali! Sonuç olarak, planlanan yerdeki randevuya geç kaldım(((
Yemek istiyorum ama yemek istemiyorum.
Seyahat kartımda bir yerde 1 yolculuğun kaybolduğunu fark ettim. Dünden önceki gün 10 kara gezisi için ödeme yaptım ve 2 gün içinde ulaşıma binip 6 kez ödeme yapmak zorunda kaldım, sonunda 3 yolculuk kaldı, peki nasıl? Ve bu ilk kez değil. Düşündüm-düşündüm ki, bir yolculuk için başka nerede ödeme yapabilirim, ama orada değildi, ama yolculuğun 4'ünün geri kalanında olması gerekmesine rağmen yolculuk kayboldu. Yani doğrulayıcılar çalıyor mu?
Orijinalini göster · Русский
Н
Николай
6. seviye şehir uzmanı
22 Ekim 2024
Şehir içi ulaşım uygundur, sık sık yürür, her şey yolunda, minibüs kullanmak istemiyorum
27 Nisan'da tohum almak için Volozhin şehrine gitmek gerekiyordu (sadece Perşembe günleri pazar). Daha önce sabah saat 6'da Volozhina tren istasyonunu sabah 7'de olması gereken Volozhin-Dora uçuşu hakkında aradım. . Sevk memuru uçuşun olacağını söyledi. Ama ne yazık ki ayrılmak zorunda kalmadım, otobüsün arızalanması nedeniyle uçuş iptal edildi. Özel minibüsün gittiği Sharai'ye gitmek zorunda kaldım. Ayrıca, Volozhin-Minsk uçuşu Sugvozdy'den geçiyor, Doralar otobüs arızaları nedeniyle sıklıkla iptal ediliyor. Kollektif çiftçilere kaç tane işkence yapacaklar? Minsk, Volozhin şehrine gitmeyi hak etmediklerini söylediler. Lütfen Volozhin'in 14 filosunu hurda metal yerine normal otobüslerle temin edin.
Orijinalini göster · Русский
3
В
Вл Сав
16. seviye şehir uzmanı
6 Haziran 2024
Otobüs filosu N 5.Otobüsler teknik olarak hizmet dışı uluslararası uçuşlar için üretilmektedir.Sürücünün telefonla biriyle yaptığı konuşmadan, bu arızaları önceden bildikleri anlaşıldı.Her iki tarafında da kaza izleri olan bir otobüs.Kabinde hiçbir şey çalışmıyor, koltuk yok, havalandırma yok, tuvalet yok, emniyet kemeri yok.Koltuklar ve kabinin kendisi kirli.Sürücüler kaba.Otobüsler geç kalıyor ya da hiç gelmiyorlar ve bu hiçbir yerde bildirilmiyor.Sıhhi durak rejimine uyulmamaktadır.Kgk'ya toplu bir şikayet yazacağız ve ayrıca Cumhurbaşkanının web sitesinde bir itiraz bırakacağız
Merhaba!
15.08.23 tarihinde, İkinci Dünya Savaşı Hastanesi ile Belarusbank arasındaki düzenlenmemiş yaya geçidinde saat 12.00 civarında Orman arazisinde, 145c otobüsü (numarayı karıştırabilirim) neredeyse bir yayaya çarptı (sarı elbiseli kız), kız zamanında gördü ve durdu, kuralları çiğnedi ve yavaşlamadı bile. Öte yandan arabanın (polisin) durması ve yayanın geçmesine izin vermesiyle ne alakası var. Kuralları büyük ölçüde ihlal eden sürücüye gerçekten harekete geçmenizi rica ediyorum! Umarım henüz kimse onun sürüşünden zarar görmemiştir ve zarar görmeyecektir.
Güzergah 76E 11 Nisan saat 13: 06'da otobüsün gelmesi gerekiyordu, ancak bu olmadı, ilk başta elektronik skorbord otobüsün geç geldiğini gösteriyordu, 10 dakika sonra kontrol istasyonuna doğru geçti ve görünüşe göre dönmeyi ve geç de olsa uçağa çıkmayı engelliyordu, ancak şehrin dört bir yanındaki insanlar bekliyor!
Ama hayır, çetele bu rotanın bir sonraki otobüsünün 40 dakika içinde olacağını gösterdi, hepsi perde!
Daha önce, sabahtan itibaren skorbordun 3 numaralı troleybüsün geldiğini gösterdiği, tam bir durak olduğu ve troleybüsün numaraları göstermeden gaza verip yanından geçtiği bir durum vardı, skorbord sakince 3 numaralı troleybüsün gittiğini gösterdi!
Birkaç ay öncesine kadar Minsktrans şehir içi ulaşımına güvenip zamanında varacağınızdan emin olabilmeniz çok yazık, ama şimdi alternatif ulaşım aramanız gerekiyor.