İkamet yerindeki değişiklikle bağlantılı olarak bireysel girişimcilere danışmak için aradım, Koshur T.A.'ya yönlendirildiler. Harika bir uzman!! Her şey net ve hızlı ve en önemlisi sakince. Mükemmel uzman 👍
Korkunç çalışıyorlar. Belgeleri kontrol ederler, yeniden yapmaları için gönderirler ve ardından yeni hataları tespit ederler. Çalışanlar diğer çalışanlara gönderiliyor, onlara olmadığını söylüyorlar vb. Çok düşük beceri seviyesi
Bir pencere hiç bir değil) Herkes için mesai saatleri içinde haftada sadece iki yarı zamanlı çalışan başka bir pencereye geri dönmem gerekecek))) Fırsat arayacağım)
Merhaba, viber'de kurulan yetkililerle ve özellikle Zhlobin şehri ile ilgili diyalog grupları hakkında, nüfusla ilgili şikayet ve öneriler için bir grup hakkında bilgi edinmek isterim, ancak okullardaki tuvalet kağıdı fonlarının tahsilatı ve eğitim departmanı tarafından bunun için fonların aktarılmaması hakkında bir soru sorduğumda sorum silindi ve grupta engellendim. Hangi temelde kaldırıldım ve geri yüklenmelerini istiyorum.
Ip'nin sertifikasındaki adresi değiştirmeniz gerektiği konusunda ısrar ettim. İlk defa ofiste 3 dakika kalabilmek için 3,5 saat sırada oturdum. İkinci kez geldim, sertifikayı almaya geldim, ikinci saattir oturuyorum. Hareket yok. Peki neden bu tür sorulara bireysel bir kişiyi ayırmıyorsunuz? Burada sıra olsaydı anlıyorum. Kimse yok. Neden bu tutum böyle.
Bir pencere son derece kötü çalışıyor, elektronik sıraya girmek mümkün değil 4. kat Mimari. Elektronik platformlar aracılığıyla iletişim kursanız iyi olur. Üç saat boyunca sıra gelmedi.
Orada size bir şeyler açıklamayı ve bir şekilde yardım etmeyi ummasanız iyi olur. Öncelikle mevzuatı kendiniz okumak, benzer sorularla daha önce karşılaşmış olanlarla konuşmak ve ancak o zaman yürütme kuruluna gitmek daha iyidir. Ve hazırlanmak, tüm soruları yazmak daha iyidir, çünkü büyük olasılıkla sizinle "futbol oynayacaklar".
Not: pasaportu unutma)
Yürütme komitesi binasının bir sonraki onarımı. Caddede tamamen yıkılmış bir yola rağmen. Lineer ag'de. Zhdanoviçi'nin parası yok. Vatandaşların toplu itirazına bir başka "abonelikten çıkma" geldi.
İnsanların ofislere girmesine izin verilmiyor, iddiaya göre koronavirüse karşı önlem alınırken, salonda metal çitlerle çevrili büyük bir kalabalık var.
Ne yan yolların onarımı, ne girişlerde ısıtma radyatörlerinin olmaması, ne de evin duvarlarının yalıtımı (dairede siyah küf) ile ilgili itirazlarımın hiçbiri çözülmedi. Banal "abonelikten çıkma" gönderildi.
Ancak binanın yenilenmesi için para var, personel ve yönetim düzenli olarak ikramiye ve maaş alıyor.
Umarım gelecekte beceriksiz ve aptalca yönetimin yerini daha yetenekli bir yönetimle değiştirecektir
Bugün bu hizmette, konunun özünü ifade etmeme bile izin verilmedi, 10'u kesilip hiçbir şeye yardım etmediği için kendimi bir şekilde alttan düşmüş hissettim, insan beceriksiz, ne etik ne de eğitimden bahsetmişken okuma yazma bilmiyordu
Yer sıradan insanlar için değil! Yardım almak için ayakta duruyorsun ve onlarla telefonda konuşuyorsun. Ve buna kabul günleri ve saatleri denir.. Basit bir deyişle, sizi uzaklara götürecekler ve istediğinizi yapacaklar... Cevap birdir. Siz takılıyorsunuz
Cephenin tamamen yenilenmesi ve paraların net olmadığı sefil eskilerin değil. Hangi ofiste bulunduğuna dair hiçbir bilgi yok. "Pandemi" olduğu açık, ancak bant genişliği sistemi daha iyi olabilirdi. Patronu arıyorsun, resepsiyonunun meşgul olduğunu söylüyor, patron yardımcısının da resepsiyonu var, ancak giriş fue'lerden birine gidiyor.
Bir pencerede çalışmak iğrenç, kızlar çok yavaş, üç pencere çalışırken 3 dakika 50 bekledim. Sürekli birbirlerine ne ve nasıl olduğunu soruyorlar, herkesin ilk gün çalıştığı hissine kapılıyorlar.
Tek pencere hizmeti neredeyse hiçbir şey yapmaz. Çoğu durumda, ofislere kendiniz gitmeniz ve belgeleri toplamanız gerekir!!!! O zaman "tek pencere" ne için???