Yönetimden, edepsizlikle, yetersizlikle ve eğitimsizlikle müşteri sadakatini azaltan ve şirketin itibarını bozan, erzakçı Irina'nın Derevlyanskaya 8'deki çalışmalarına daha yakından bakmasını rica ediyorum. Malları yanlış bir şekilde kırıyor, müşterilerin önündeki skandala kadar farkı iade etmeyi reddediyor, yorumlara yüzsüzce ve çok önyargılı bir şekilde cevap veriyor. Açıkça müşterinin yanlış olduğunu söylerken, kendisi de "evet, bir hata yaptım, ne olmuş yani" diyor. İlgili makamlara ciddi sorunlardan ve daha önemli şikayetlerden kaçınmak, müşteriyle çalışma kurallarını ve sorumluluklarını izlemek ve açıklamak için bu tür çalışanları tavsiye ederim. Müşterilere, özellikle kartla ödeme yaparken dikkatli olmalarını tavsiye ederim.