Herkes mağazanın iyi olduğunu yazıyor. Evet, mağazada seçim çok büyük. Bu, binaya girer girmez hemen görülebilir.
Ancak müşteriye karşı tutum anlaşılmaz.
Ona temel bir görevle geldim. En ucuz linolyumdan küçük bir parça satın alın. Belirli boyutlar verdim. Renklendirmenin önemli olmadığını söyledi. Sonuçta, bu görevi basitleştirir...
Kısa bir süre için buna ihtiyacım olduğunu....
Görev en basit olanıdır.
Kıdemli satıcı, ona öyle diyelim - adama bize yardım etmesi için emir verdi.
Birkaç gündür orada çalıştığı açıktı. Malları, yeri, boyutları ve fiyatları bilmiyor.
Beni saflarda gezdiriyor ve hiç de yanlış bahaneler veriyor....
" Kıdemli satıcıya " tekrar döndüm.
Çok dikkat etmeden, " omzunun üzerinden " ona belirsiz bir emir verdi ve aynı uygunsuz malları daha da utanarak bahaneye başladı....
Hmm...
Acayip .
En basit satın alma için boşuna 20 dakika sürdüğümü fark ettim.
Mağazadan ayrıldım ve diğerine gittim. Daha az tanıtılmış ve daha az ürün yelpazesine sahip.
İçinde manazin'in metresi beni çok çabuk anladı ve şahsen seçip satın almaya yardım etti.
Soru soruluyor...
Ya da belki de tüm nedeni hacimlidir?
Belki oraya, modaya uygun zemine dikkat etmek için yüz binlerce kişiyle gitmemiz gerekiyor?
Самый достойный магазин нашего города, есть все для ремонта,персонал приветливый , всегда подскажут и проконсультируют! Было бы 10 звёзд, поставила быи10!