1 numaralı çocuk kliniğinin 12. bölümüne büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Batur'un doktoru Irina Anatolyevna mükemmel ve yetkin bir uzmandır, her zaman yardım etmeye hazırdır, her zaman cana yakın, özenli, empatiktir. Bal da çok minnettar. Starchenko'nun kız kardeşi Olga Andreevna'ya, bu kişi hiçbir talebi reddetmedi, çok nazik, sempatik, cana yakın ve özenli bir insan. Siz olduğunuz, bu kadar güvenilir ve gerekli insanlar olduğunuz için çok mutluyuz, çalışmanız için teşekkür ederiz, çok teşekkür ederiz!!!
Kardiyorematolog doktoru
Bu klinikteki en iyi doktor
Duyarlı,özenli,profesyonel
"Fazla su» olmadan hızlı, net bir şekilde çalışır
Ve ayrıca güzel hemşire❤️
Sabah gençlik ofisine kaydolmak için kayıt ofisini aradım, ek bir ücret karşılığında dediler. Öğleden sonra geldim, kayıt yaptırmalarını söyledim, ertesi gün sabah teklif ettiler. Bugün tam olarak neye ihtiyaç duyulduğunu söyledi, zamanın çoktan belirdiği ve bir saat öncesinden kaydettikleri ortaya çıktı. Bir buçuk saat oturdum, sıra 5 kişiye ilerledi. Deli eve gitti. Ve böyle bir durum münferit değildir!!! Geçenlerde öğleden sonra saat 2'ye kaydoldum, klinikten kapatılmak üzere ayrıldım, hepsi de ek kuponlar yüzünden.
Kayıt ofisine sık sık ulaşılmaz ve meşgul değildir, sadece telefonu almazlar. Çocuk doktorunun sırası genellikle ayrı bir konudur...Saat 10.40'a bir bilet alıyorsunuz, sadece 11.45'te giriyorsunuz, çünkü 2 ana bilet alıyorsunuz, sonra 1 ek bilet alıyorsunuz, sonuç olarak komşularını da yaralarına tutunan bütün bir çocuk koridoru ve sonra doğal olarak haftalarca hastalık izninde ((
Boyarenko'nun (çocuk doktoru) başkanı Natalya Mikhailovna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek ve bunun maruziyetindeki en mükemmel ve yetkin uzman olduğunu söylemek istiyorum. Her zaman kurtarmaya gelecek asla reddetmeyecektir. Natalya Mikhailovna, bazen her zaman randevuya çıkmak isteyeceği özenli, empatik ve güzel bir insandır. Kayıt ofisinde, bal kayıt memurları hızlı ve net bir şekilde kibarca çalışırlar...
Doktor yok - personelin yarısı aptal!!!! Öğle yemeğinden dakikalar önce geldiler ve doktor öğle yemeğine hemşireyle birlikte kaşımıştı. Çocuğa baktığı için bir açıklama yaptılar, böylece bir hafta sonra çocuğun zatürree olduğunu öğrendiler (başka bir doktordan).
Klinikten gerçekten hoşlanıyorum, kuponlarla ilgili bir sorun yok, kayıtta kibar tıbbi kayıt memurları var.Özellikle çocuk doktorumuz Boyarenko Natalya Mikhailovna'ya çocuklara karşı özenli tutumu için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, çocuğu her zaman dikkatlice inceleyecek, her zaman iyileşmeye yardımcı olan doğru önerileri verecektir.Kliniğimizde böyle doktorların olmasına çok sevindim
Çok iyi bir klinik, profesyonel ve yardımsever doktorlar.
Poliklinik ücretsizdir, kuyruk yoktur, uzmanlara ulaşmada sorun yoktur.
Sorumlu ve özenli personel.
Pediatri başkanı Boyarenko N. M.'ye minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Çok nazik ve özenli bir doktor, yerinde olan bir kişi işini en iyi şekilde biliyor. Onun gibi çok az doktor var, çalışmaları ve sorumluluğu için çok teşekkür ederim!
Boyarenko Pediatri departmanı başkanı Natalya Mikhailovna'ya mükemmel profesyonelliği ve küçük hastalarıma karşı eşsiz tutumu nedeniyle büyük teşekkürlerimi sunmak istiyorum!
Bu klinik sitemize hizmet vermektedir.Buraya çocuklar hastalandığında geliyoruz.Son zamanlarda ekip çok güçlü bir şekilde yenilendi.Genç doktorlar, iyi uzmanlar ortaya çıktı.Kayıt ofisi eksi, bütün gün burayı arayabilir ve aramayabilirsiniz.Her zaman hoşnutsuz personel.
Konuşma terapisti vardı. Harika bir öğretmen! Her şeyi sorguladım, söyledim, en iyi izlenimler. İç mekan ilginç, duvarlarda resimler ve çizimler var. Evet, belki tamamen modern değil, ama her şeyin çocuklar için yürekten olduğu açık!
Kliniğin kendisi fena değil. Ama! Asla uzman yoktur. Uzun yıllardır sürekli tatilde veya hastalık izninde orada "çalışan" bir göz doktoruna yazıklar olsun. Ve eğer randevusuna giderseniz, bu sadece sinirlerinizi kırmaktır. Ondan asla faydası olmaz. Diğer uzmanlarla da zorluklar var, ancak yalnızca bu klinikte onların yokluğunda.
Ortopedisti ücretli olarak geçtik çünkü başka bir kliniğe başvuruyoruz. Her şey harika gitti, bebek gıcırdamadı bile :) sadece doktor tarafından reçete edilen kalça eklemlerinin ultrasonundan geçmek ücretli bile olamazdı, özel bir klinikle iletişime geçmek zorunda kaldım
Çok iyi bir klinik, nazik ve iyi pediatri uzmanları ve diğer doktorlar. Kayıt ofisinde kibarca hitap ediyorlar. Çocuklarım oraya ait olduğu için çok iyi bir sağlık personeli var.
Poliklinik iyidir, ancak resepsiyon süresi çok uygun değildir saat 8.30'da 12'de gelirseniz sadece dışarı çıkabilirsiniz. Eğer hiç kimse kartı nadasa bırakmazsa!
Bir yıldız için bile üzülüyorum. Saat 12: 30'da kliniğe geldim, bir bilet aldım, ek bir bilet söylediler. Saat 39'dan 15: 30'a kadar olan sıcaklıkta sırada oturdum. Çünkü önce ana kuponları görüyor musunuz? Doktorların ofisinde bayıldı, kendisi uyandı, hareket etmediler bile. Dedikleri için bağırdılar, kaydedilmediler ve hiç hastalanmıyorum. Sıcaklık 30 saniye ölçüldü. Ve zaten orada 37,5 vardı. Ama bana bunun sıcaklık olmadığı söylendi. Gerçekten incelemediler, şikayetleri dinlemediler. Sadece bağırdılar ve kapıdan dışarı attılar. Bu dava 10 ofisinde meydana geldi
Belarus Cumhuriyeti'ndeki standart poliklinik, hem iyi hem de pek uzman olmayanlar var.
Bekleme süresi genellikle ortalamadır, bir saat içinde kabul edilir, ancak yöne bağlıdır.
Personel oldukça cana yakın, genel olarak müşterilere karşı tutum iyi.
Poliklinikten tamamen memnunum. Özellikle bölgemizdeki I. M. Kovaleva'mız Tedaviyi yetkin bir şekilde reçete eder, çocuğu dikkatlice dinler ve inceler. Çok teşekkür ederiz!) Kuponlarla ilgili bir sorun olmamasına sevindim, kayıtta kibar ballar var.kayıt memurları. Ayrıca kuponlara göre analiz için kan bağışlamak, saçma sapan bir şey yok, sırada kimse kavga etmiyor
Burası hastane değil, oradaki doktorlara ne için para ödediklerine şaşırıyorum. Elbette tüm doktorlarım yok , ama bir istisna var. Örnek olarak, klinikte çalışan bir nörolog doktoru var, ortaya çıktı, bu yüzden bu klinikte randevuya geldiklerinde çocuğu gerçekten incelemedi ve hiçbir şey söylemedi. Ama kliniğe para için nasıl her şeyi yapmaya hazırdım. Ve genel olarak, bu klinikte bazı büyükanneler şu ana kadar emekli olmak için kaleleri oturuyorlar.
Zavadskaya'nın doktoru Elena Vyacheslavovna'ya teşekkür etmek istiyorum. Çok iyi bir doktor, bir kişinin işini ve yerinde sevdiğini hemen görebilirsiniz.
En sıradan klinik, diğerlerinden daha iyi veya daha kötü değildir. Asıl sorun, özellikle bölge doktorları olmak üzere personel eksikliğidir. Pantolonunu boş boş oturan ve yeterli konsültasyon yapmayan iğrenç bir cerrah. Pekala, eğer ona değil, "gelen" genç ortopediste gidecekseniz, işte o iyi. Aksi takdirde, genel olarak, her şey standarttır - sonsuz kuyruklar ve bu nedenle, randevu sisteminden bağımsız olarak genellikle küfür edilir. Kendi zamanınıza gelememeniz ve zamanında randevuya çıkamamanız can sıkıcıdır. Bu özellikle bölge doktorları için geçerlidir.
Hastalara karşı tutum korkunçtur, doktorlara kaydolmamakta, çok az iyi doktor vardır, çocuklara ek ödeme için özel olarak teşhis koyarken, aslında teşhis olmadığını söyledikleri ücretli kliniklere başvurursunuz
Çocuklara karşı iğrenç bir tavır, çocuğum 8 Mart'tan itibaren hastalandı, 9'u eve bir doktor çağırdı, sonuç olarak 23.03.21 tarihine kadar 5 kez kliniğe yeni bir tedavi ziyaret ettiler, 3 tip antibiyotik içtiler sıcaklık 38'e kadar devam etti, tüm şikayetler baş ağrısıyla ilgili yüzdeki ağrı, halsizlik, çocuk çabucak yoruldu.3 kez aldıktan sonra testleri kendim boşuna harcadım, ESR 28 kimse buna dikkat etmedi.Sonuç olarak çocuğum bölge hastanesinde yatıyor, dün ameliyat için onay imzaladı.Taburcu olur olmaz, bunu böyle bırakmayacağım...Oraya hayatını yaşayan büyükannemi ben getirmedim, tüm hayatı henüz gelmemiş bir çocuğu olan bir çocuğu getirdim....Yardım almaya gidiyorsun ama sonunda bir dizi komplikasyon yaşıyorsun.
Her zaman çok onurlu bir şekilde hizmet veriyorlar, bebek ve ben asla kuyruklarda oturmadık. Doktorlar niteliklidir ve hemşireleri dinlememek daha iyidir.
Klinikten daha kötüsünü bilmiyorum, kayıt ofisi iğrenç, 10 yıldan fazla bir süredir 6 bölgemizde kalıcı bir çocuk doktoru yok, bilet alamıyorsunuz, şahsen geliyorsunuz, yarın sabah 40 dakika arayacağınızı söylüyorlar telefonu almıyorlar, evet almıyorlar, ya da sabah 8'de bilet yok, ama nerede, kısacası dünyanın en kötü kliniği
Özellikle en iyi doktor Zavadskaya Elena Vyacheslavovna, çocukları herkese ona götürmenizi tavsiye ederim
Orijinalini göster
4
3
С
Стася
10. seviye şehir uzmanı
14 Mayıs 2022
İyi bir klinik, keşke personelde kardiyolojik nitelikte bir uzist olsaydı. Ve yokluğunda, bu prosedürü çocuğa yapmak için merkezlerde koşmak yerine kalbin ultrasonu için ücretsiz sevk alın. Bu büyük bir eksi. Diş hekiminin ofisini de alabilirsiniz.
En korkunç poliklinik, bir hafta boyunca beden eğitimi sertifikası almak için kabul edilmeyi beklediler, kendi zamanıma göre işten ayrıldım - resepsiyon canlı bir kuyrukta ve 40 kişilik bir kuyrukta. Doktor, zamana göre değil, canlı sırayla aldığımı doğruladı, o zaman neden bir hafta beklediğimi, işten ayrılacağım, hiç ihtiyacım olmayan bir kağıt parçası uğruna okula teslim etmem için. Daha önce 1 klinikte hiç böyle bir şey gözlemlenmemişti, şimdi tüm doktorları ücretli kliniklerden geçtim, hatta bu klinikle karşılaşmamak için testleri ücretli olarak geçtiler ve sonra buna dayandılar, üzgünüz aptallık. Sertifika almak için hasta çocuklarla 3 saat oturmak delilik...
Temmuz ayından itibaren göz doktoruna gidemeyiz. Ulaşmak mümkün değil. 23 Eylül günü saat 13: 24'te göz doktoruna kaydolmak için aradım, bana yine tatilde diyorlar. Ona söylüyorum bana 20 Eylül'den sonra arayabileceğimizi söylediler, Ekim için kayıt. Bana hemen söylüyor, ahhh 30 Eylül'de iyi ayarlayacak, cevap veriyorum: Hayır, çalışıyorum. Peki ya 1 Ekim? Evet diyorum, saat 13: 44'te kocanın oğluyla birlikte geldiğini iyi kaydettiler ve onlara şu anda başka bir çocuğun kaydedildiğini söylüyorlar. Normal mi?! Biraz anlam kazandılar. Kayıt büronuzda kim oturuyor?! İkinci klinikte böyle bir şey yok, transfer olduğum için üzgünüm.
Sadece olumsuz duygular... en büyük karmaşa... Bilet alamazsınız, kayıt defterine ulaşamazsınız, kuyruğun analizleri için her zaman kaba davranırlar...Kardiyogram için kayıt yaptıramazsınız, çocuk doktoruna bir hafta önceden kayıt yaptırırsınız... sadece kelime yok...
Sadece kuyruklar...... Şimdi daha iyi, ama yine de pek değil. Kayıt defterindeki kartı çok uzun süre arayabilirler
Aşılarla sertifika almak için yanınızda A4 kağıdı taşımanız gerektiği ortaya çıktı.
Bu kurumun çalışanlarının tutumu çok iğrenç, bugün kayınvalidesi kocası ve küçük çocuğuyla ziyaret ederken girişteki genç adam bizimle hamlo gibi konuşuyordu. Görüyorsunuz, herkes sürülere gidiyor ve bu onu sinirlendiriyor, çok üzgünüm, burası bir poliklinik ve her zaman oraya böyle gidiyorlar ve eğer bu kadar gerginseniz, iş yerinizi değiştireceksiniz. Hala nüanslar var ama önemsiz. Çalışanlarınızın ziyaretçilere karşı tutumunu gözden geçirin...
Aşı kartımızı kaybettik! Bu aşıları üslerine getirmediler! Şimdi çocuğu daha fazla nasıl aşılayacağımızı bilmiyoruz. Son zamanlarda eve bir doktor çağırdılar, hiç yetkin olmayan bir stajyer geldi