Mogilev'deki √1 çocuk kliniğinin çalışmaları hakkında geri bildirim bırakmak istiyorum.
Doktorların çalışmaları hakkında hiçbir şikayet yoktur. ANCAK, dar profilli doktorlara kaydın düzenlenmesine yönelik büyük bir şikayet.
Çocuğun ateşi yüksek, kulağı ağrıyor - kayıtta kbb'ye geçiş izni olmadığını söylüyorlar. Çocuk doktoruna gidin.
Ek bir biletle kbb'ye ulaşmayı başardıysanız, o zaman birkaç saatliğine gelen bir doktor için çok sayıda insan olduğu için 1-2 saat sırada oturuyorsunuz.
Uzmanlara kuponların mevcudiyeti ve çok büyük kuyruklar açısından hiç bir organizasyon yoktur. Uzman eksikliği.
Doktorların tavrına şaşırdım. Biz krallarız, siz kölesiniz. Bugün çocukla nöroloğa gittik, hemşire kibar görünüyor, ama aynı zamanda ülser de fena değil. Yanımda başkalarına ne dediklerini tartışıyor, kupon olmadığından şikayet ediyorlar ama kendileri randevuya gelmiyorlar. Nörolog hoşnutsuz, bir yaşında bir çocuğumla geldim, morarma durumunda ambulans çağırdığım duruma dedim ki: Siz anneyi hemen ambulans çağırın.
Ve sevgili nöroloğu, hastaneden taburcu edildiğinde ne yazdığını okumak kader değil mi? Yine de insanlara, sevgili doktorlara saygı göstermeliyiz, biz de sizin gibiyiz, kendi düşünceleri ve ilkeleri olan başarılı insanlar, örtük bir açık hoşnutsuzluk olmasına rağmen böyle bir tutuma tahammül etmeyeceğim, ancak bunun durdurulması gerektiğine inanıyorum. Hastalar sessizdir ve doktorlardan pek çok şey kurtulur. Sessiz kalma.
Tek bir duygu kelimesi yok, burada neler oluyor, bugün durum, sıra ortopediste geldi, ona geldim, yani hangi cevabı aldığımı biliyor musunuz? Bu Scaliosis ciddi değil, bende de var, peki ne oldu? Yani ne demek istiyorsun??? Siz, benim için her şeyin yolunda olduğunu kabul etmeme dair ikna edici değil, tedaviye katılan bir doktorsunuz. Fotoğrafa bir parça kağıt verdim, yapmaya gittim ve bunun için yaklaşık bir saatini not almaya harcadım, sonuç olarak fotoğrafı çeken kadın sevk için geri gönderdi, bu doktorları kimin işe aldığına dair sorumluluk yok, muhtemelen birileri var …