Bugün ilk defa bu salondaydım. Zevk aldım. Personel profesyonel, müşteri odaklıdır. Salonu çok beğendim. Rahat, aydınlık, rahat bir ortam. Nastya'da manikür yaptım. Övgülerin ötesinde. Çok karmaşık ellerim var ve nadiren kendi ellerime hayranlıkla tam bir memnuniyetle terk ettiğim bir usta var. Bu sefer çok memnunum. Herkese tavsiye ederim. Yakın gelecekte kuaförü, karmaşık boyama ve saç kesimini ziyaret etmeyi planlıyorum. Bence her şey işe yarayacak, gördüklerimden sonuçlar çıkarıyorum. Arkadaşımın nasıl boyandığını ve kesildiğini çok beğendim. Salonu herkese tavsiye ederim.
Tatyana
Bugün usta Svetlana'nın karmaşık boyamasındaydım. Her şeyi çok beğendim: salon temiz, aydınlık, evin yanında, bölmenin arkasında boyamak için bir yer (imar doğrudan iyidir), ilk ziyarette indirim, kibar ve çok nazik yönetici ve usta. Uzun zamandır böyle bir hizmetle karşılaşmadım: eşikten doğrudan gülümsemelerle tanıştık (sanki uzun zamandır beklenen bir müşteriymiş gibi, böyle hissetmek güzel), şekerli çay / kahve, hoş sohbetler, iyi hizmet sundular. Çalışanlar arasında gergin gülümsemeler, ekşi yüzler, kabul edilemez konuşmalar yok. Birini seninle paralel olarak kesmezler (evet, ben de böyle bir şey yaşadım). Usta boyama kayıtlarını tutar. Bu, sadık müşterilerin her zaman aynı sonuca sahip olmaları için iyi bir uygulamadır. Ustanın saçlarına çok dikkat etmesini sevdim, koşarken her şeyi yapmıyor - dörtnala, sadece daha hızlı olursa, saç kurutma makinesi sırasında saçlarını çekmiyor, yıkama sırasında başını iyice yıkıyor ve hatta kafasına masaj yapıyor. Ya da bana öyle geldi ama güzeldi. Buraya bir daha döneceğim. Durum, işçilik ve hizmet rüşvet veriyor. Teşekkür ederiz!
Сегодня впервые посетили с дочкой этот салон, понравилось местоположение, общее впечатление о салоне очень приятное и мастер лазерной эпиляции Мила произвела положительное впечатление, планируем регулярно посещать в дальнейшем 🤗
К сожалению, приходится поменять отзыв, мы дочкой пол года ходили на эпиляцию по абонементу, мастер часто опаздывала, но в целом была лояльной. В конце октября планировали прийти на последнюю процедура по абонементу, но мастер всё время переносила запись, вчера договорились на 18:00, она в 17:45 написала, что стоит в пробке, с тех пор больше не выходила на связь. В 18:30 я решила зайти в салон, спросить у администратора, что происходит, но оказалось, что салон закрыт уже пару недель. Хочу сказать ещё, что я сама виновата, что повелась и в прошлый раз оплатила новый абонемент на пол года, котрый должен был стартовать с 1 ноября, какая же я наивная дурочка 🤦