Zaman kaybı, tavsiye etmiyorum. Şirketin cevabından sonra geri bildirimimi tamamlıyorum.
Aslında bakım yok!!!Şirketin kadrosunda, yalnızca somunları çevirebilen ve yağı değiştirebilen deneyimsiz bir tamirci var. Sözde deneyimli bir tamirci, çok, çok meşgul olan ve fiyatına ve isteğine göre çalışan tam zamanlı bir çalışan değildir!!! Maalesef bu uzmanla iletişim kurmak mümkün olmadı. Ekibimizi ekipmanınız üzerinde çalışmak için eğitmemizi istemedik, şirketimiz 2013'ten beri sadece şap ile uğraşıyor ve filosunda 9 harç pompası var, ekipman ihraç edilirken bir teknisyenin bulunmasını sağlamak sizin açınızdan gerekliydi, çünkü operasyonun bazı teknik nüansları var.
Müdür Stanislav bakım ve onarım konularında yüzüyor. Cevap: "Özbekler bunun üzerinde nasıl çalışılacağını kendileri biliyorlar" Kendiniz değerlendirin.
Mağazacı tarafından 9.000.000 değerinde ekipman ihraç etme teklifi bizim tarafımızdan reddedildi!! Ayrıca, bu ekipman için Rusça ve aslında herhangi bir dilde belge bulunmamakta olup, tedarikçi bu belgeleri sağlamayı reddetmiştir.çünkü bu süper gizli bilgilerdir. Herkese tanıdık gelen Brinkmanlardan, bmsok'lardan ve Putslardan bazı farklılıkları olan yedek parça satın alma girişimi de başarıya yol açmadı, çünkü her şey tek bir kopyada olsun ya da olmasın, anlamadım.Tüm kiralama şirketleri, bir anlaşmaya varmanın yüksek riskleri ve tedarikçinin güvenilmezliği konusunda uyardı. Genel olarak, kiralama avansını yaptıktan ve çok, çok zeki bir yönetici Stanislav ile iletişim kurduktan sonra anlaşmayı reddettiler, parayı aldılar ve ekipmanı başka bir yerden satın aldılar.