Мстительны к любому человеку. По решению Суда должны выплатить компенсацию в 20 тыр, и подключить незаконно отключенного потребителя. Потребитель, ветеран труда 85 лет, до сих пор сидит в потьмах. О перечислении денег тоже не слышно. Однако участились звонки с требованием оплатить сумму, вдвое большую, чем была до отключения. Решение Суда было 12.05.2021 (!!!) года. Видимо решение Суда не имеет никакого значения для организации вне Закона, в нашем "правовом" государстве.
Ничего не изменилось за два года. Вот только теперь и позвонить не реально - бот не пропускает к связи с оператором.
11/12/2024 tarihinde Vostochny Moskova şubesinde yüz yüze resepsiyondaydım, Sabah 8a caddesi
Mülkiyet değişikliği oldu, tüm belgeler ofise teslim edildi.
Borcumu ödedim ve elektrik bağlantısı 3000.
Ofisi ziyaret ettikten bir saat sonra elektrik bağlandı. ( s u n e r !!!!)
Uzman, tahakkuk eden cezaların önümüzdeki günlerde kaldırılacağını, bunun 2 hafta sonra, bir ay boyunca faturalandırıldıkları gün olmasına rağmen olduğunu söyledi.
Hızlı ve empatiyle çalışırlar. Çok hoş bir izlenim kaldı.
30 Aralık 2024 Pazartesi. Hiçbir yerde izin günü olduğu belirtilmiyor. Yandex haritalarında: saat 20: 00'ye kadar çalışır. Saat 17: 00'de kapalı, kapıdaki asma kilit, ofisteki ışıklar yanıyor. Çağrılar, operatöre bağlanırken fanatik olarak ilaç numarasını dikte etmeyi talep eden dijital bir "asistan" a rastlar, "bekleme süresi 22 dakikadır"!!! Ziyaretçi grubu. İşçilere onlar için aynı kapalı kapıları dileyeceğiz - yapmayacağız! Yeni Yılınız kutlu olsun! Ve programdan bir cevaba gerek yok, bu "serseri" onların yerini alamaz. Dürüst olmalıyız.