Adı yüksek olan klinik. Sadece ziyaretçinin olmaması nedeniyle günden güne ve bundan sonra kabul edebildikleri olumludur. Olumsuzdan birincisi, bu uzun bir kayıt, 10 sayfalık bir sözleşme, tamam, bu zorunlu. İkincisi, çalışanlar nasıl nazikçe konuşacaklarını hiç bilmiyorlar, çarşıda olduğu gibi sohbet ediyorlar, ziyaretçiye üçüncü şahıstaki ifadelerine izin veriyorlar. Çalışanlardan biri koridorda dinleniyordu. Hoşuna gitmeyen üçüncü şey, randevunun sonunda doktorun kliniğin her yerinden yöneticiye neyle geldiğimi ve sahip olduğum şeyi bağırması hoş olmamasıydı, bu tatsız. Son olarak, resepsiyona başlamadan önce en azından yaklaşık olarak hizmetlerin maliyetini bildirmesi gerektiğini yöneticiye açıklayın. Maliyeti söylememi istedim ama resepsiyonist bilmediğini söyledi. Böyle cevaplar olmamalı!