Harika sökme. Hizmetlerini periyodik olarak kullanıyorum.
+ Ürün yelpazesi
+ makul fiyatlar (gerçek indirimlerde ve harika tekliflerle mal var)
+ güler yüzlü personel
+ Müşteri ile çalışırken elektronik kuyruk
+ rahat, temiz ve ayrı tuvalet
Ana binada bir mini kafe ve siparişi beklerken oturabileceğiniz bir yer var
+ Malları iade için sorunsuz bir şekilde kabul ediyorlar
+ Sipariş verebileceğiniz fotoğraf ürünü olan bir web sitesi var
- Sitede tüm pozisyonlar için ayrıntılı bir fotoğraf bulunmuyor (bazı pozisyonlarda fotoğraf görüntülenmiyor)
- Malları aldığınızda, mallarınızı uzun süre bekleyebilirsiniz (site üzerinden sipariş verdiğinizde bile, hazır olduğuna dair bir sms almayı bekledim, ancak varışta yine de genel bir elektronik kuyrukta bekliyorsunuz. Ancak malları yalnızca ofisten sipariş eden ziyaretçiler var, bu nedenle siparişleri işlendiğinde, toplandığında ve verildiğinde genel sırada beklemek için zaman kaybediliyor). Sitede sipariş verenlerin, mallarının toplanmasına gerek olmaması nedeniyle kendi sıralarına veya avantajlarına sahip olmalarını istiyorum: hazır yatıyor ve beni bekliyor)
- Siparişte ikiden fazla aynı pozisyonu seçemezsiniz (hangisinin daha iyi olduğunu karşılaştırmak ve satın almak için). Bazen, fotoğrafın kalitesi veya miktarı (veya eksikliği) nedeniyle, malların kalitesini anlamıyorsunuz ve reasürans için aralarından seçim yapabileceğiniz daha fazla pozisyon almak istiyorsunuz
İyi günler, oldukça iyi bir mağaza, çok çeşitli otomobil parçaları, elektronik kuyrukta müşteri hizmetleri oldukça hızlı bir şekilde gerçekleşiyor, bazen nüanslar var ama kretik değil, bugün bir kez daha yedek parçaları aldım, yedek parçalar ve makaleleriyle ilgili küçük bir karışıklık oldu, sonunda bir danışma bileti aldım ve çok güzel ve hoş bir kız yönetici her şeyi çok çabuk anladı, bunun için ona teşekkür ederim. Bu otomatik montaj için daha fazla başvuracağım.
Güzel kabuk, içi çürümüş. Burada yedek parça bulacak mısınız, büyük olasılıkla evet. Kendinize karşı hizmet ve normal bir tutum alıp almayacağınız kesinlikle hayır.
Sipariş telefonla müdür aracılığıyla yapıldı, yöneticinin 5 * Vitaly için çalışması aferin) önerdi, tavsiye etti, en iyisini seçmeye yardım etti.
Ertesi gün motoru incelemeye geldim. İşte burada başladı
Kuponu aldım
2 saat bekleme süresi
Baktım, direğe ihtiyacım var, bir saat sonra alabileceğimi söylediler
4 saat geçti onu analiz için götürdüler
6 saat sonra aldım
Bunca zaman eve gitmek için tavsiye alırken, onu birkaç gün sonra getirecekler
Öncelikli alıcı değil
Motorun, yani boya manyağının kurulumunun sonucuna göre bir inceleme ekleyeceğim.
Valf üzerindeki cıvataları işaretledik (nozulların içeride kaldığına inanılıyordu, işaretlediklerinde) ama hayır, valfin altına mümkün olan her şeyi işaretlediklerini değil, sadece yağın üzerine düşen ve motorun içine giren boyaları sürdüklerini işaretlediler, neden bir bilmece, belki de boya manyağı motoru enjektörsüz çalıştırabilir ve kontrol edebilir, bir bilmece