Merhaba, bugün 28.8.24'te Gomel'den Kalinkovich'e tren istasyonundan 18.05'te bir minibüs sipariş ettim Belaya bus 50-56 tren istasyonundan önce minibüsler tuvaletlerin yanında durmadan önce demiryoluna geldim, görüyorum ki beyaz minibüsüm 50-56, saat 17.50 idi, kapı açıktı, sürücüye oturabilir miyim diye sordum, kaba bir şekilde biniş yerinin değiştiğini ve Lenina Ave'ye gitmem gerektiğini söyledi. arabaya binebilir miyim, yakında her şey yolunda giderim ve düzenli Astonovka'ya ulaşmak için zamanım kalamayacağımı, oh
Şoför oturup uçup giderken çığlık attı, buradan git, ben sessizce gittim, dehşet. Sıcağa ulaşana kadar, işaret inişine kadar kötüleşti, minibüsteki tüm koltuklar tam arkada veya sürücünün yanında doluydu, şoföre ön tarafa oturabilir miyim diye sordum, çünkü kendimi kötü hissediyorum ve beni arkadan sallıyor, sürücü Hayır diye bağırdı imkansız. Biraz arka koltukta geldim, Kalinkoviç'te Şarküterinin yanına çıkacağımı söyledim, bu yüzden o takıntıya düşmedi, ama onu çok daha ileri götürdüm, lütfen durdur, bana bağırmaya ve hakaret etmeye başladı. Bu kadar gergin, kötü huylu bir sürücünün insanları taşımasına nasıl izin verilebileceği konusunda dehşete kapıldım. Henüz kaba bir şoför görmedim. Eskiden sık sık Gomel'e giderdim ve geri dönerdim, hepsi iyi yetiştirilmiş sürücülerdi
Dün 13: 12 için Gomel'e minibüs rezervasyonu yaptırmak için aradım. Bugün 12: 13'teki yolculuğu onaylamak için sms geldi. Geri aradım ve saat 13 için rezervasyonun bana 13: 12 için rezervasyonla bir SMS geldiğini söyledim. Cevap olarak bayan sordu - "peki, 12 yaşına yetişemiyorsunuz?" Genel olarak, kısa konuşmalardan sonra saat 13 için yer doğrulandı. Belirtilen zamana ve belirtilen iniş yerine gittim. Yolda uçuşun 15 dakika geciktiğine dair bir sms geldi, Tamam, sanırım sorun değil. 25 dakika geçti. Geri ararım ve arabanın nerede olduğu sorusuna yanıt olarak, tamamen farklı bir iniş yerinde 14: 30 için rezervasyonum olduğuna dair muhteşem bir cevap alıyorum. Kendimi geri tutmaya ve durumu kültürel olarak mümkün olduğunca netleştirmeye çalıştım. Cevap olarak bayan, her şeyi öğreneceğini ve şimdi arayacağını söyledi. Sonuç olarak kimse geri aramadı ve ben düğüne gelmedim. Müşteri çağrılarını alan personelin tamamen sorumsuz tutumu.
Sokakta oturan sorumsuz insanlar 54 Mayıs Günü.İnsan taşımacılığı şirketi Mozyr -Gomel'e geri bildirimimi bırakmak istiyorum.Sorumlu olmayanlar onlar için çalışıyor.Dün Gomel'den onlardan med kasabasından 16.25'te Mozyr'e giden rotayı sipariş ettim, ancak öğleden sonra saat üçe kadar erken boşaldığım için aradım ve hızlı ayrılışımın saatini değiştirmemizi istedim, ancak Med kasabasına uğrayacak başka minibüsler yoktu (16.25 hariç).Zhançyna sadece güneş'ten 15.46'da yemek yemesini söyledi. araç numarası 5056 ile. Bu minibüsü bir saat boyunca bekledim ama bu saat 16.25'ten önceydi.Bu minibüsün geldiğini hayal ediyorsun ben oraya gidiyorum ama bana cevap veriyorlar listede yok, dışarı çıkıyorsunuz.Ben bu ofisi arıyorum, o zhançyn bana minibüsü 16.16 'da gördüklerini değiştirdiklerini söylüyor.Ve soğukta 1,5 saat ayakta durup başka bir minibüs beklemeye değdi.Böyle bir davayla başlangıçta 16.25'e tıbbi şehirden giderdim ve onu sokakta değil, sıcak bir hastanede beklerdim.Korkunç ofis ama insanların onlara binmek için başka seçeneği yok.Onlar hakkında olumsuz bir inceleme bırakmaya nasıl karar verdiğime kendim ikna oldum.İnsanlar çok şikayet ediyor tutum nedir ve diğer her şey .