Poliklinik okti değil doktorlar işlerini bilmiyorlar internetten bir doktordan randevu almak için ilaç teklif ediyorlar kuponlarla bile mümkün değil, eğer biri ölürse gerçeğe ulaşılamıyor ve gençlerin iyi uzmanlarının uzun süre kalmadıkları için ahlaki olarak yedikleri çok şey var
Kesinlikle üniformalı olarak katılmak. Kask, koruma vb. Sırada kavga var. Hastaneden yerel bir fap yapıldı. Nüfusun arttığını hesaba katmadılar. Doktor yok. Ve kalanlar aşınma ve yıpranma üzerinde çalışıyorlar. Ve artık onlara ışık hoş gelmiyor. Üzgünüm, çok üzgünüm. Böyle bir hastanenin yıkıldığını.
İyi güler yüzlü personel. Acil yardım için zs'yi bir göz doktoruna çağırdık. Başka bir bölgeden olmalarına rağmen sorunsuz kabul ettiler. Yardımı reddetmediler, her şeyi iyi yaptılar.
"Kırmızı bölge" den terapistler işlerini profesyonelce yapmıyorlar! Her şey akışa konuyor, şikayetler kulaklardan geçiyor, asıl mesele sıcaklık, ama bu size hastalık iznini açmanın bir nedeni değil! Mümkünse buranın yanından geçin, sinirlerinize ve sağlığınıza dikkat edin!
Randevuya zamanında kaydedildiler, tam zamanında kabul edildiler, komisyondan sonra tüm belgeler 10 dakika içinde hazırlandı. Her şey çok profesyonel ve bürokrasi olmadan
Personelin hepsi çalışmak istemiyor, personelin çalıştığını çok iyi not etmek istiyorum. Departmanlar tarafından ve çalışanların geri kalanı rahatsızlık yaratıyor Bu, temizlikçiler için bir ofiste iki gün sonra ve KVN'DEKİ gibi bir tavırla ilgili rahatsızlıklar yaratıyor
15 Mart 2022'de Kalinkovići'deki sağlık kliniğini ziyaret etmek zorunda kaldım. Yaklaşık 40 dakika boyunca DOKTORLAR beni farklı katlarda ve ofislerde kovaladılar, ölüm belgesini yazamadılar... Ve sadece kayıt memurları işlerini net ve hızlı bir şekilde yaptılar, tüm sorularımı cevapladılar ve doktorların eylemsizliğine şaşırdılar.
Özellikle kayıt memuru olarak görevlerini profesyonelce, incelik duygusuyla yerine getiren Tatyana Aleksandrovna'nın Korneevetçisinin çalışmalarını vurgulamak istiyorum. Tatyana Alexandrovna durumumuzu gördü ve anladı ve gerekli belgeyi almamız ve klinikte stres yaşamamamız için elinden gelen her şeyi yaptı. Ziyaretçilere insanca davranan bu tür uzmanlardan daha fazlası olurdu! O zaman kliniğin çalışmasıyla ilgili daha az şikayet olurdu.
KBB dolabı
Bu bir tür dehşet verici. Neden bu tolonlar. Tolonları alıp zamanınızı hesaplıyorsunuz, ancak randevuya geliyorsunuz ve burada sadece zamanınızı ve en önemlisi sinir sisteminizi boşa harcıyorsunuz. Saat 13.50'de tolonum vardı ve hastalarım saat 12.00'de daha vardı. Mantık nerede. Dehşet.
Resepsiyona sadece 15.30 geldi
Cumartesi günü kulağım yatıyordu, Laura'yı görmeye gitmek için Pazartesi gününü bekledim. Geldim, lor tatile gittiğini söylediler, bekleme odasına git. Bekleme odasına gittim. Doktor incelemeyi reddetti. Çözülmemiş bir sorunla ayrıldı.
Burası şehrin en korkunç yerlerinden biri!!! Sonsuz kuyruklar, gergin personel ve sürekli çay partisi. Hemşireler neredeyse baş doktordur ve doktorların neredeyse tamamı Tanrıdır. Ve tüm bu yerden, sadece birkaç mükemmel doktor ve koğuşlarda çalışıyorlar.
En büyük karmaşa! Ulaşmak imkansızdır, ifade almak imkansızdır. Bunu henüz aynı kurumda görmedim. Kayıt bürosunda her zaman bir kart kaybederler, o zaman yanlış ofise getirilirler, sabahtan akşama kadar bir boş yere oturmanız gerekir.
Daha kötü bir yer yok. Kimse hiçbir şey bilmiyor. Herkes her şeyi farklı konuşur ve kendi aralarında koordine olamazlar. Eğer yalan söylerlerse, en azından bunu organize bir şekilde yaptılar. Genel olarak, izlenim korkunç.
Her bakımdan daha iyi kalmak istiyor. Hem tedavi hem de hastalara karşı tutum. Tüm uzmanlar için elektronik kartlar yok, oradan büyük kuyruklar çıkıyor. Randevunuz biteceği için doktora gitmeden yarım gün sırada kalabilirsiniz.
Terapistler sadece sümüğü tedavi edebilirler ve burada şüpheler vardır. Teşhis koymak için yarım yıl yürümek zorunda kaldım, sonuç sıfırdı. Yola devam edene kadar. Şimdi Belsono'yu daha iyi açtılar. Ama bizde"ücretsiz" ilaç var. Ve Crb'mize hiçbir para yardımcı olmayacak.
Bazı ofislerde sürekli kuyruklar var, kuponlarda zamana uyulmuyor, ancak hormonlar için test yaptırmak için yön almak gerçek bir sorun ve testi geçmek başka bir sorun, saat 10.00'a kadar alınıyorlar, peki ya köylerden insanlar?
Bilet sistemi aynı seviyede değil. Sonsuza dek Tallonlarda kimin olup kimin olmadığını öğrenmeniz gerekir. Doktorların tutumları Hipokrat düzeyinde olmalıdır.
Baktığım gibi pek çok insanı tatmin etmiyor, ama daha kibar olun ve sizi anlayacaklar, oldukça iyi doktorlar, kendi başıma sık sık böyle döndüğümü biliyorum.
Kayıttaki yetişkin kadınlar hastalarla nasıl iletişim kuracaklarını bilmiyorlar, kaba davranıyorlar ve doğru zamanda kayıt yapmıyorlar... Kuponlar mucizevi bir şekilde kayboluyor...
Hasta bakımı düşük seviyede.
Eski ofisler ve içlerinde aynı ekipmanlar. Mesleki muayeneler "geri çekilin" yapılır - sadece imza için sıraya girersiniz. Florografi için hiç bitmeyen kuyruklar var.