13 Ekim günü saat 7: 00'de minibüsle gittik ve sürücü bavulu bagaja koymak için dışarı bile çıkmadılar, sonunda bavulu kendileri koydular ve sürüş sırasında düştü ve kabinin etrafında yuvarlandı, kalkıp kendi başıma bagaja koymam gerekti, ancak çıkışta çok çizildiğini ve havaalanında bile bu kadar zarar görmeyen yeni bir kılıfın yırtıldığını fark ettim. “Mroyatur” un rekabet hissetmediği ve böyle davrandığı çok hissediliyor
Gulnik şoförü Anatoly Anatolyevich ile Minsk'ten Slonim'e gittik. Yolculuk boyunca şehirde tek bir durak ilan edilmedi, terminal istasyonuna vardıktan sonra sürücü salona şu sözlerle girdi :, Kızlar dışarı çıkıyoruz!,,
Şoförün neden durduğunu ilan etmediği sorusuna, bize bağırmamak ve sakince konuşmamak için tekrarlanan istekleri görmezden gelerek saldırganlaşmaya başladı. Sen geçtin, bir cümle ile tartışarak salondan çıkmasına izin vermedin, Ne görüyorsun? Ben konuşuyorum,, . Minibüsten ayrıldıktan sonra, yüksek sesle küfür ederek birini arayarak bir sirk düzenlemeye başladım.
Umarım şoförle bu durum hakkında en azından bir konuşma yapılacaktır.
20 Temmuz 77-22 minibüsle seyahat ettiler. Sürücü yolculara çok kaba davrandı. Havalandırma için kapak açıktı, ancak bazı yolcular üşüyordu ve kapak kapatıldı ve sürücü, kapağa dokunduklarını haykırdı. Duraklarla ilgili soruları kaba bir şekilde yanıtladım...
18 Haziran 2024'te Slonim'e gidiyordum, minibüs numarasıyla - 7716
Şoför insanlarla nasıl iletişim kuracağını bilmiyor, klimayı açmamı istedi, birkaç dakika sessiz kaldım, tekrar tekrar söylemek zorunda kaldım ve sonra size nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum diyor ... şehirde duramam, insanları metroya nasıl bırakmam garip, o zaman yapabilirsin! Her şeyi şehir dışına çıkaracağımızı söyledim, Çerkasileri geçtik, tekrar geliyorum diyorum, lütfen klimayı açıyorum, kapak tamamen açık, yanında küçük bir çocuk oturuyor ....Klimanın kısmen kırıldığını ve çalışmadığını, ancak klimanın sadece yanında çalıştığını ve ayrıca yan tarafında bir pencere açık olduğunu söyledi. İlk defa klimanın pencere açıkken çalıştığını görüyorum. Pencereden sıcak hava geliyorsa ne soğutacak? Sonra benden onunla gitmemi istemediğini söylemeye başladı ... Garip kaba davranış!
Yönetimin nereye gittiğini bilmiyorum, işe bu tür «kadroları» aldığında bak. Sevgili yönetimimiz, yolcularınızın konforlu yolculukları için normal hizmetler yaratın, klimalarınızı onarın. Bir başka garip nokta da sürücünün çek vermemesidir. Yolcu yolculuk için ödeme yapar yapmaz çek verilmelidir.
Bugün 09/15/2024, minibüs numarası 0809, Minsk Slonim'e gidiyordum. Şoför oturmamı beklemedi bile, sürdüm ve ellerimde ağır bir sırt çantam vardı. Otobüs tamamen meşguldü ve ben koridorda durup kadının eşyalarını üvey koltuğundan çıkarmasını bekledim (aynı zamanda çok hoşnutsuz bir yüzle).
Minsk'i de 6139 Volkswagen crafter arabasıyla Slonim'e götürdük. 06/26/24/30 derece sıcakta kabinde sürücü dahil 14 kişi vardı. Klimanın böyle bir arabada çalışmadığı çok şüphelidir. Nefes alacak hiçbir şey yok, kapak açık ve pencere biraz açık. İnsanlar ne için para ödüyorlar? 30 derecede 14 kişi saat 3'te yolculuktan nasıl kurtulur.? İnsanlara karşı iğrenç bir tutum. Bir yolcunun sorduğu soruya şoför, orada bir yerde bir şeylerin patladığını söyledi. Kimsenin üzülmemesi güzeldi.
Elena'dan gelen geri bildirim: "Mroya Tour operatörüne - Jeanna'ya yanıt verebilirliği, dikkati, müşterilerin isteklerine ilgisizliği nedeniyle minnettarlığımı ifade etmek istiyorum."
Hizmet arzulanan çok şey bırakıyor. Sürücüler genellikle kaba davranırlar, operatörler de çok uzağa gitmemiştir. Minibüslerde koltuklar kırıldı, sonra klima kırıldı. Yazın sıcaktan, kışın soğuktan ölebilirsiniz.Yolculuğun maliyetinin ucuz olmadığı göz önüne alındığında müşterilere karşı korkunç bir tutum.
28 Kasım 2023'te Minsk'ten 30 Aralık için minibüs rezervasyonu yapmak istedim. Bu kadar erken rezervasyon yapmadıklarını, 16 Aralık'ta arayacaklarını söylediler. Ancak 16 Aralık'ta her şeyin önceden rezerve edildiğini öğreneceğim. Not: Bir sürü kaba sürücü var.
İyi günler.Bir kez daha çok teşekkür etmek istiyorum!!Başlangıçta boş koltuk yokluğunda 24 Haziran'da olan kız operatörlere.Yine de bizim için bir fırsat ve uygun bir zaman buldular.Böylece Minsk'ten Slonim'e dönelim.Sabrınız ve ilginiz için teşekkür ederiz.Size ve şirketinize refah!!!
Sürücülerin insani nitelikleri çok iyi ama yolculuk sırasında durmalarını isterim! Ancak despetcher arzulanan çok şey bırakıyor! İsimlerini bilmiyorum! Sanki dünyanın sonunda şahsen benim için şahsen gelmesini istiyormuşum gibi tek başına konuşmak mümkün değil! AMA ikinci kız evet, sohbet etmek güzel, iyi iş için ona teşekkür ederim! Genel olarak, tahmin ortalamadır!
2 Şubat'ta minibüs numarası 4454 olan Slonim-Minsk minibüsüne biniyordum, arabanın içi son derece rahatsız edici, koltuklar kırıldı (önümde oturmuş, koltuğu kırılmış bir kişi oturuyordu, koltuğunun arkası neredeyse üzerimdeydi) yedek lastik genellikle ayaklarımın altındaydı, ayaklarını basamağa koyacak hiçbir yere koymam gerekti, hizmet maliyetini hiç haklı çıkarmıyor (16 r) rotada dayanılmaz derecede sıcaktı, kartla veya çevrimiçi olarak ödeme yapamazsınız. Lütfen bu sorunlara dikkat edin ve bunları çözün, .
Slonim - Minsk minibüsündeki gezilerden çok memnunum. Sürücüler makul, yardımseverdir ve her zaman istek üzerine buluşmaya giderler. Dün Zhirovichi'den 15-30 için Minsk'e gittim. Şoföre çabaları için teşekkür ederim. Trene zamanında vardım.
Merhaba! 23 Ağustos 2022'de Minsk-Slonim rotasındaki sürücünün çalışmasına yorum bırakmak ya da basitçe söylemek gerekirse kızmak istiyorum. Makine numarası 4TAX5858'DİR. Sürüş sırasında sürücü sürekli olarak (kesintiye uğramadan) telefonu kullandı: okudu, yazdı, kaseti çevirdi. Direksiyon simidini tek elle veya dirsekle desteklerken. Başım telefon ekranına indirildi. Bunu fark eden yolcu ona bir açıklama yaptığında ve direksiyon başında telefonu kullanmamasını istediğinde, sürücü buna karşılık kaba davrandı
Şifrelenmemiş kablosuz internet istiyorum. Ve insanların en azından tuvalete gidebilmeleri için durmaları tavsiye edilir. Ama minibüsün tamamından bağırmayı durdurmayın.
Özellikle çocuklarla seyahat ederken uygun değil.
Hiçbir zaman herhangi bir sorun çıkmadı. Sürücüler çok kibar, çantaları getirecekler, minibüse koyacaklar. Nerede durmanız gerekiyorsa, götürmeniz gereken yere götürülecekler (Filimiz).поездки Yolculuktan bir gün önce arıyorlar veya çok uygun olan sms gönderiyorlar.
Normal personel, ancak çevrimiçi ödeme yok. Yönetici bir yıl önce ne olacağını yazmıştı ama ne zaman olacağını söylemedi!?! Sürücüler farklı, kime düşeceksin
Minsk-Slonim rotasında olmayan diğer şirketler için makul olmayan şekilde şişirilmiş bir fiyat, kesintilerin amortismanı için çok daha az. Örneğin, Minsk - Soligorsk (sadece 6 ruble, ancak mesafeler sadece ~ 20 km farklılık gösterse de Olympika'ya gitmiyorlar. Kabinin rahatlığı ve tüm filonun konforu dahil.
Bu minibüsü her zaman kullanıyorum, ancak bazen kaba sürücülerle karşılaşıyorum, ayrıca minibüs neredeyse her zaman belirtilen süreden daha uzun sürüyor