Çok garip bir durum, helva kartını kapattılar, "Bankam" uygulaması aracılığıyla miktara baktılar, erıp aracılığıyla tam geri ödeme tutarına baktılar, kartın kullanımı için tüm ücretleri dikkate alarak ödediler, vb. Ancak bankada hala anlaşılmaz birkaç ruble alıyorlar, bu da sadece kendi paralarını sahada asılı bırakıyor. Genel olarak, banka neden eski müşterinin hiçbir borcu olmadığına dair bir belge yayınlamıyor? Dikkat, görev devam ediyor, daha önce açıklanan her şey 20.07.24'te gerçekleşti ve 22.07.24 Pazartesi günü bizi aradılar ve yaklaşık 14 ruble daha ödememiz gerektiğini söylediler)), süper, devlet bankası, aradıklarında ve bu sefer ne için sorduklarında, bir uzman kartın kullanımı ve çek hesabı için söyledi ve ikinci kez, asıl borç nedir, ciddisiniz???? Peki Cumartesi günü prova kapanışı neydi? Dolayısıyla bunun son ek ödeme olmadığına dair hiçbir garantimiz yok, bu tür işler için bankaya utanç duyuyoruz.
İyi günler!
Kocam başka bir ülkeden hızlandırılmış transferler gönderiyor, gönderen banka parayı zamanında gönderiyor ve MT bankası onları bir yerde kaydırıyor ve transfer hakkında herhangi bir bilgi vermiyor, transferler bazen iki gün sonra iki haftaya kadar gidiyor, bilgi hattında kimse hiçbir şey bilmiyor, banka şubesinde aynı resim, neden beceriksiz personel tutacağımı bilmiyorum, bankayı değiştireceğim ve herkese tavsiye ediyorum
Çok harika bir banka. Bir şey net değilse her zaman söyleyecekler ve söyleyecekler. Son müşteriye kadar çalışırlar. Bankanın hizmetlerini uzun zamandır kullanıyorum.
Herkese merhaba. İyi bir banka, müşterilere yardım edemeyecekleri ancak memnun edemeyecekleri her türlü çeşitli ve uygun hizmeti sunmaktadır. Bankada ilginç birçok teklif bulunabilir, bu da sizi memnun etmeyebilir. Herkese bu bankanın müşterisi olmanızı tavsiye ederim.