Kredi başvurusunda hoş olmayan bir deneyim yaşadım! Yani: MOMO alışveriş merkezindeki şubeye kredi başvurusunda bulundum. Çalışan benden 3 yıllık bir süre için 8500 ruble tutarındaki kayıt başvurusunu kabul etti. Aynı zamanda bana faiz oranını netleştirdi ve kararın bir süre sonra verileceğini ancak kredi süresinin 5 yıla çıkarılabileceğini söyledi. Bir süre sonra bana 9300 ruble tutarında bir kredinin onaylandığını bildiren bir mesaj geldi. Kredi almak için aynı şubeye geldim. Zaten başka bir uzman bana 9300 tutarında kredi verildiğini bildirdi, ancak bu bankanın kayıt için 800 ruble paketi. Bunu ilk kez duydum, ancak önceki çalışan bunu bana söylemedi. Başka bir kredi alacak vaktim olmadığı için bu tür koşulları kabul ettim. Ancak, hoş olmayan tortu kaldı ve gelecekte tekrar bankaya dönmem pek olası değil. Bence pek kimsenin kredisine fazladan 88 ruble girmek istemediğini düşünüyorum.
Atm'den 400 ruble para çekmek istedim. Bir hata verdim ve karttan üç kez para çekildi. Parayı vermediler. Tüm paramı bana iade etmek için 10-16 Ağustos tarihleri arasında bir hafta bekledim. Yine de 12 Ağustos'ta iade edeceklerine söz verdiler. Ancak bu destekçiler, bir hafta boyunca parasız oturmak için bir «Engellemeyi Kaldır» düğmesine basamıyor. Ayrıca bankanın başvurumu 19 Ağustos'a kadar ertelediğini de öğrendim. Ben sadece bankadan şok oldum. Geri bildirim yok. Müşterilerinizi sizin için önemsemiyorlarsa kaybetmeye devam edin! Bir hafta parasız kendiniz oturun. Sana bakardım.
Cuma 09.11, çalışma saatleri, 16 saat 10 dakika, gün şenlikli değil, ön kapı kapalı. En azından, insanların ayakta durmaması, açılmalarını beklememeleri için neler olup bittiğine dair bir açıklama ile bir tür işaret asmak için zahmet etselerdi, aksi takdirde kapıyı çalıp hoşnutsuz bir çalışanı dışarı çıkarıp bugün çalışmadıklarını söyledikleri ifadeyi duymak zorunda kaldık. Müşterilere karşı vicdansız bir tavır kapıdan bile değil, aynı zamanda doğrudan sokaktan.