Güzel bölüm, hoşuma gitti. Kredilerle uğraşan, kibar bir kız olan ve bir insan kadar çok hoş olan Victoria'ya özel teşekkürler. Anlaşılır bir şekilde, anlaşılır bir dille, kredi sözleşmesiyle ilgili her şeyi açıkladım ve hatta talep üzerine, mecbur olmasa da krediyi ödemek için telefonuma bir etiket koydum.
Krediyi hızlı bir şekilde onayladığınız ve bir daire satın almanıza yardımcı olduğunuz için Mtbank'a özel teşekkürler.
Her şeyden önce, uzmanların çalışmalarını not etmek istiyorum. Sorumuzu hızlı, net ve profesyonel bir şekilde çözdük. Genel olarak, sıra orada, ancak hızlı hareket ediyor, saatlerce oturmamak için yeterli sayıda çalışan var. Bu arada oturacak bir şey var.
Bir uzmandan son derece saygısız iletişim tablo #5 19:30 27.08.
Terminal tarafından çiğnenmiş banknotun iadesi için başvuru yazmak üzere pasaport fotoğrafını kabul etmeyi reddetme.
"Orada ne tür bir kartınız olduğunu bilmiyorum", "neden fotoğrafınıza ihtiyacım var" sözleri, bankanın müşterisine karşı tipik olmayan bir ifade yazma konusunda yardım eksikliği, bu mantıklı, aksi takdirde size dönmezdim.
İletişim normlarını bilen personeli daha dikkatli seçmek için bankadan talepte bulunun.
Kartla veya nakit olarak ödeme yapmak için terminaller vardır. Akşamları uzun süre beklemeniz gereken sıralar var ama bu her yerde. Uzmanlar işlerini biliyorlar ve kibarca iletişim kuruyorlar. Beklerken yumuşak kanepelerde oturup su içmek mümkündür.
Bir moby uygulaması vardı ve Rusya Federasyonu topraklarında çalışıyordu. Yurtdışına gitmeye değdi (bir aydan kısa bir süre sonra Rusya'ya gitti) uygulama uçtu (çıkmamama, güncellemememe rağmen, sadece uyandım ve tekrar kaydolmam gerekiyor). Ama ! Bölgede sadece Belarus Cumhuriyeti bulunmaktadır. Yani Moby'ye kaydolmak için 10 saat geri dönmem gerekiyor mu?! Ayrıca, kredi ödeme planları site aracılığıyla ıb'de görünmüyor, oturup SMS'i beklemeniz gerekiyor ve bağlantıda bir sorun varsa ve dolaşımda sms gelmezse nasıl olurum? Belki bu tavırla ödeme yapmamak?. Hem bu ayın hem de sonrakinin ödemeleri görünmüyor. Çok rahatsız edici ve sadece kelime yok ! Ayrıca belcard kuruyla ilgili açıklama MT bankası kuruyla silindi ve operasyon bilinmeyen kişiler için işlendi. ( Hesaplama Rusça'daydı) Tüm kurslara baktım - Dünya, Belkard , sonuç olarak, yaklaşık 70 bel yazılmadan önce bile böyle şişirilmiş kurslar yok.Çalışanlara karşı herhangi bir şikayet yok - özellikle taş tepede hepsi yetkin ve yetkin.
genel olarak MTBank hakkında inceleme. Helva kartını çıkarmam gerekiyordu. Bankayı aradım, kayıt için 40 dakika soru sorarak geçirdim. Şubeye gitmemiz gerektiğini söylediler. Birkaç gün sonra bankaya gittim, yolda 35 dakika geçirdim. Yaprağı aldım, sırada 40 dakika daha bekledim. 3 dakika içinde size kartı vermeyeceğimizi söyleyen bir banka çalışanına oturduktan sonra. Soru, neden reddedilmek için bu kadar zaman harcadım? Başka bir bankadan bir taksit kartı aldım ve hiçbir yere gitmemeliydim, elbette seviyeniz var :) Bankaya hala yükselip yükseliyorsunuz.
Çalışanlar için hiç soru yok, işlerini yapıyorlar
Saat 18.40'ta bankaya gittim, kart sipariş etmek istedim. Bölüm saat 20.00'ye kadar çalışıyor. Elektronik kuyruk terminali zaten kapalı, kuyrukta çok kişi var, sadece bir pencere çalışıyor
Şubenin uygun konumu, yetkin çalışanlar.
Daria, Victoria ve Vladislav bölümündeki çalışanların yardımseverliğini ve profesyonelliğini belirtmek isterim. Her zaman en uygun koşulları önerirler.
Atm'niz çalışmıyorsa, onu devre dışı bırakmaya veya ATM ekranında bununla ilgili bir bildirim görüntülemeye değer olabilir mi?
Yerinde banka şubesinde ATM ile ilgili durumu netleştirebilecek bir danışman yoktu.
10 üzerinden 10
Ben girdim, yani bankaya girdim. Sanırım kasada para kiralayacağım, aksi takdirde ATM çalışmıyor. Kendime f610 numaralı bir bilet aldım ve bekliyorum. 612, hatta 630 çoktan geçti...
Resepsiyondaki bir uzmana soruyorum ama o hiçbir şeye yardım edemez. "Yeni bir şekilde kuponu alın" diyor. Teşekkürler, 30 dakika daha kayboldu...
Hizmet her zaman olduğu gibi en üst düzeyde, tüm sorulara hızlı bir şekilde karar verildi, uzmanlar çok yetkin ve hoş. Uzman Vladislav'a çok teşekkür ederim!
Yüzde 2-3 yıl önce bir inceleme bıraktığını söyledi.
Yani zaman geçiyor, bankada onarımlar yapıldı, şimdi hiçbir şey böyle görünmüyor, hepsi bu.
Eksi 2 yıldız koyardım ama burada bu mümkün değil,
Onarım yerine, daha fazla personel işe alırdı, onlar için koşullar iyileştirilirdi (eğer bir sorun varsa, kimsenin çalışmak istememesi gerçeğiyle) - bu normal değildir. Sizinle iş yapan kişilerle (kuruluşlarla) iş yapmak bile istemiyorum. Son derece korkunç.
Bankanın içinde neler olup bittiğine dair hiçbir fikrim yok, eğer dışarıdaysa ve sürekli değişmeyen kalıcılıksa.
3 gündür sertifika aldım. Sadece son yönetici sonunda her şeyi çabucak resmileştirdi, 2 yıldız verirdi. Çok sayıda insan var, havasız, çalışanlar genç, yetersiz yetkin ve çok az insan var. Her zaman kuyruklar. Sadece en uç durumda döneceğim. Şimdiye kadar oraya gitmek istemiyorum.
Bu bankayı yaklaşık yarım yıldır kullanıyorum. Koğuşta her zaman sırada yer alıyor, çalışanlar çok arkadaş canlısı değiller ve bana öyle geldi ki içlerinden biri sarhoştu. Bankanın uygulaması korkunç, düzgün çalışmıyor, her zaman ofisimden atıyor ve siteye gitmeniz gerekiyor. Bankanın çalışma programı korkunç, hafta sonları ve akşam 7-8'e kadar çalışıyorlar. Makbuzları şubeye değil sokağa koymak istiyorum çünkü kartı doldurmak için bankaya geliyorsun ama kapalı. Para yatırmak ve vermek için 7/24 ATM yapın. Bankada kartların gelgit koşulları ve geniş bir seçim var, ancak bir kart sipariş ederken çok uzun bir süre (yaklaşık bir ay) yapıldı. Kartların koşulları sizin için önemliyse, o zaman bu banka tam size göre
Mastercard'ın serbest bırakılması talebimi plastik olmadığını gerekçe göstererek çözemedim, bir çalışanın birkaç hafta bekleyebileceğim cevabına danışmaya gitti ve geldi, bana sadece 300 veya 150 ruble visa kartı için paketler düzenleyebileceğimi söyledi.
Ben ikamet eden ben değilim. İzlenimim, ya çalışanın yetkin olmadığı ya da geri ödemesiz olarak parayı kesme arzusu olduğu yönündeydi. Ancak işin püf noktası, diğer şubede 2 saat sonra 20 dakikada bir kart yapılmasıdır
Sürekli kuyruklar var. Çok sayıda ziyaretçi nedeniyle, çalışanlar genellikle yorgundur ve pek cana yakın değildir
Orijinalini göster
3
Kurumun yanıtını göster
Татьяна
7. seviye şehir uzmanı
13 Eylül 2022
İğrenç. Bugün banka şubesine geldim. Sıra yoktu ama kasada bir çalışan oturuyordu. Sadece bu kadar nahoş değildi, bu yüzden hala mikrofonunu kapattı ve beni yandaki gişeyle tartıştı (dudaklarımı çok iyi okuyabiliyorum), cevap vermek istedi ama bu yüzden acelesi yoktu. Bir dahaki sefere kesinlikle bir şikayet yazacağım.
Pek çok insan, uzmanlarla her zaman ve sooooooo yavaş hizmet veriyor. Özellikle 01.11.2021 tarihinde önümde uzmanlara hizmet etmek için 40 kişi kuyrukta idi!!!! 😵. Havasız
Orijinalini göster
Kurumun yanıtını göster
Евгеша
5. seviye şehir uzmanı
29 Ekim 2022
Biliyorsunuz, bölmenin onarımda olduğu konusunda sizi uyarmamız gerekiyor! Buraya gitmek için gönderilen ana ofisi ara, sonuç olarak onarım için ve duyuru yok ya da hiçbir şey yok!!! Korku bitti