Sürekli kesintiler, hızdaki düşüşler. Haftada bir veya iki akşam sürekli olarak interneti kapatıyorlar. Sabah ya da gecenin ortasında zaten içerirler. Ve ülke genelinde 7/24 destek hizmetine sahip olmayan tek sağlayıcı oldukları için sadece beklemeniz gerekiyor. Sonuç: Bu sağlayıcıyla uğraşmaktansa cep telefonuna oturmak daha iyidir.
Sevgili dostlar! MTIS şirketinin olağanüstü olayını sadece Belarus için değil, tüm ülkeler için sizlerle paylaşmak istiyorum. Cumartesi günü internet erişimi kayboldu. Destek servisi Milo'ya ekipman sorununun olduğunu ve hafta sonları oldukları için bölgedeki tüm abonelerin ağa yalnızca uzmanların konuyla ilgileneceği Pazartesi günü erişebileceğini açıkladılar. Bu bana 90'ları hatırlattı, tesisatçılar bir tür arıza nedeniyle hafta sonu suyu kapattığında ve sadece Pazartesi günü onarımlarla uğraşırken. Daha önce de benzer vakalar vardı, ancak önceden duyuru yapılmadan daha az uzun bir süre için. Bu dolaylı olarak şirketin mali durumunu, acil durum ekiplerinin yokluğunu, bu tür durumlar için bir eylem algoritmasını, mevcut ekipmanla ilgili sorunları gösterir. Görünüşe göre bununla karşılaşan abonelerin bir kısmı şimdi toplu olarak başka bir sağlayıcıya bağlanacak. Ve işi doğrudan sürekli olarak çevrimiçi olma fırsatına bağlı olan insanlar var. Yeni abonelere bu sağlayıcının hizmetlerini kullanmalarını ve en uygunsuz zamanda ve süresiz olarak internet erişiminin sona ermesiyle ilgili sorunlardan kendilerini önceden korumalarını şiddetle tavsiye etmiyorum. Bu bilgiyi bu tür tüm sitelerde mümkün olduğunca aktarmaya çalışacağım. Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim!