İletişim salonunun uygun konumu, geniş bir otopark var. Orta düzeyde hizmet. Başka bir tarife yeniden bağlandım, söylenmemiş bir sürü bilgi vardı. Müşteri hizmetleri süresi hızlı değildir.
Dün bu salonda tarifeyi "Yakın" olarak değiştirdim. Hizmeti çok beğendim: Bana her şeyi ayrıntılı olarak anlattılar, faydalı öneriler verdiler. Bu salonun çalışması hakkındaki görüşüm çok iyi, değerlendirme en yüksek!
Harika hizmet. Danışmanlar her zaman dinleyecek, uygun telefonu seçecekler ve müsait değilse mümkün olan en kısa sürede sipariş edip getirecekler. Telefonlar ve aksesuarlar için "şeffaf " taksitler. Ve promosyonlar ve indirimler günlerinde, diğer donanım zincir mağazalarından çok daha karlı çıkıyor.
Sessiz korku... Aramamak için iki gün. Geri arama emri veriyorum, sessizlik de öyle. Operatörler kibar olabilirler, ancak ne yazık ki onlarla iletişim kurma fırsatı bulamadılar. Cevap süresinin üç dakika olduğunu söylüyorlar, ancak aslında 20 kısa. Bir yıldız bile çoktur.
Harika bir iletişim salonu, insanların olumsuzlukları nereden aldıkları hakkında hiçbir fikrim yok. Kendime, eşime, aileme telefon aldım ve her şey her zaman harikaydı. Taksit şartlarına ve hisse senetlerine göre her zaman istenmiştir.
Düşünceli çalışanlar her zaman tavsiyeyle yardımcı olabilirler. Dahası, tavsiye ile "bir ton su" yüklemek yerine
Yılbaşı öncesi günlerde bile vahşi bir kuyruk yoktu.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Александр Алексеев
4. seviye şehir uzmanı
6 Mayıs 2022
Telefonu garanti kapsamında teslim ederken sunabileceğim tüm taleplerimi dile getirmedim (tüketici haklarının korunmasına ilişkin yasaya göre zorunlu olmasına rağmen). Bu yüzden neredeyse bir ay daha geri ödemelerle uğraşmam gerekti. Ayrıca, garanti kapsamında telefonu teslim ederken, talebim üzerine vermeleri gereken çalışan bir ikame telefonu da yoktu. (Yine tüketicinin korunması yasasına merhaba)
Onlardan geri çekilme daha fazla olduğu için, aşırı hızda Huawei ve benzeri çöpler gibi bariz çöpleri buharlaştırmayı severler.
Uzun bir kuyrukta otururken, buharla uğraşan adamın telefonları hiç anlamadığını fark ettim ya da çok fazla anlıyorum.
MTS salonuna ve bu tür diğer kurumlara gitmeden önce, aldatılmamaları (bir şeyi tahmin etmemeleri) ve fazla para kazanmamaları için uygun şekilde hazırlanmalısınız.
Bu alanda deneyimsiz insanlar dikkatli olun! Burada her türlü saçmalık var, bu yüzden bu konuda daha az olan kişiyi yanınıza alın. Fazlalığa razı olmayın!! Ve satıcılara xiaomi Samsung ve Huawei yerine tavsiyede bulunuyorum çünkü daha çok geri tepiyorlar!! Xiaomi'ye karar ver, yığınları al, yalan söyleme!
Güler yüzlü ve güler yüzlü çalışanlar. Telefon seçiminizdeki yardımlarınız için teşekkür ederiz
Orijinalini göster
5
1
Kurumun yanıtını göster
Светлана К.
4. seviye şehir uzmanı
30 Nisan 2019
Geri çağırma yalnızca Sovyet'teki servis merkezinin çalışanları için geçerlidir. Her zaman erişilebilir ve anlaşılır bir şekilde söylerler, her zaman kibarlar.
Ancak tarifeler hakkında iyi bir şey söyleyemem: aralarından seçim yapabileceğiniz hiçbir şey yok, her şey pahalı.