Zaten 5 sım kartım, fiziksel ve kurumsal kartlarım var. Yardım hattında kimin umrunda olmayan insanlar çalıştığı için cevap vermezler, cevap verirlerse birkaç günde bir cevap vermezler. İçeri girdim - yardım etmemi, kayıt yaptırmamı istedim. Her şeyi net bir şekilde açıklamasına rağmen bir sürü soru - sonunda aradıklarını söylediler. Soruyorum, doğru anladığım kadarıyla müşteriyi umursamıyorsunuz ve soru benim başka bir operatöre geçmemle ilgili mi ortaya çıkıyor? Hayır, umrumda değil, ama oraya telefon edeceksin)) cevap vermedikleri yere. Yardım beklemeyeceksiniz ve MTS elbette bir çöplüğe dönüşüyor (yardım hattının ve ofis çalışanlarının çalışmalarına bakılırsa). Geçen sefer başka bir ofiste de benzer bir tavır vardı. Umarım bir gün orada personelden veya müşteriye yaklaşımlardan sorumlu böyle bir yöneticiyi kovarlar