Mts'nin en kötü salonu, birinci kattaki alışveriş merkezinde! 08.12.2024 tarihinde bu salonda iletişim hizmetleri sözleşmesinin feshini resmileştirmek için operatöre başvurdu. Bu yüzden sadece bana hizmet etmediler, aynı zamanda -1. kattaki başka bir salona gittiler. Özür dilemediler bile. Kibar çalışanlar değil. Müşterilere sesini yükseltiyorlar. Aynı zamanda operatör serbestti. Ama sadece satışlar olduğunu ve hizmetin eksi zemin katta olduğunu söyledi. Görünüşe göre MTS, bu tür çalışanları elinde tuttuğu için müşterilerine saygı duymuyor.
Başka bir salonda servis için yirmi dakika beklemek zorunda kaldım. Operatörle böyle bir iletişimden sonra korkunç bir ruh hali.
Salona girdim, danışmanın davranışı sadece iğrençti, Ham, ve hizmet verdiğimde bile sorulan soruları cevaplamadı, eşimizle sım kartla ilgili sorunumuzun ne olduğunu anlayamadılar, yenisini istediler, ancak çalışan Alexander bu hizmetin olmadığını söyledi, birinci kata çıktık ve çalışan kız Maria, İskender'in neden -1 katta bu hizmete sahip olmadığı sorumuzu çözmemize yardımcı oldu, ancak 1. katta böyle bir hizmet var. Çalışan Alexander kovulmalı, böylesine büyük bir şirketten gelen müşteriler onun yüzünden kulaklıklarla oturarak hizmet veriyor ve insanların ona ne söylediğini duymuyor.
İğrenç çalışan Alexander, başka bir kişiye ait olduğu için sım kart yapmaya yaklaştı.Kulaklıktayken ona üç kez söylemek zorunda kaldım. Çalışanın böyle bir prosedür olmadığını söylediği bu mümkün değildir.Birinci kattaki salona gidebilirsiniz. Hiçbir şey bilmiyorlarsa ve sadece kaba davranıyorlarsa neden bu tür çalışanları tutabileceklerini anlamıyorum. Bunun için zemin kattaki çalışanlara yardımları için çok teşekkür ederim, sorunu 5 dakikada çözdüler.