Son zamanlarda en iğrenç hizmet, uzun zamandır böyle bir hizmet görmedim. Ayrılmadan önce dolaşımın bağlantı koşullarını açıklığa kavuşturmak için uğradım. Uzman öğle yemeğini yemekten koptukları için çok hoşnutsuz, «5.000 kuruşa uçabilirsiniz» ve «yerel SIM kartınızı bağlamak daha iyidir» ifadeleriyle tartıştılar. Belki de müşterinin kendisi için neyin daha iyi olduğuna karar vermesi daha iyidir. Size nitelikli personel ve hizmetin büyümesini diliyoruz, çünkü bu bir domuz tavrına benziyor.
Alexander'ın çalışanı, akıllı telefon için gelmeseniz bile, ihtiyacınız olmayan bir akıllı telefonu yetiştiriyor ve kokluyor. Ve yakınlarda çalışan Anastasia, onlardan salondan hizmet almadığım için hizmet vermeyi reddetti. MTS nereye gitti ...? Bilmiyorum
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
26 Haziran 2024
Elari çocuk saatini 280 ruble arama imkanı ile satın aldık, ancak evde bağlandığında interneti göremiyorlar, ne mobil iletişim ne de wi-fi üzerinden, sım kartı bir kez görüyorlar, coğrafi konum bir hata payı artı bir kilometre dakika ile çalışıyor. MTS çalışanının bunun kötü bir saat olduğunu ve satın almamanın daha iyi olduğunu söylediği servis merkezine geri verdik, satın aldıktan sonra çok güncel bilgiler ve bu saatler kendi kategorisinde hiç ucuz değil ve saatin kalitesiz olduğunu biliyorsanız neden satıyorsunuz?! Ancak en komik şey, servis merkezinin saatte her şeyin yolunda olduğunu söylemeleri, alıp kullanmaları. Bu nasıl oluyor da?