Uzman Eugene K'nin iğrenç çalışması.
Tüzel kişiliğe sim-ku vermeye geldim ve tarife planlarının bir listesini istedim, bana bir acil durum raporu veriyor ve sitede çok fazla bilgi olduğunu anlıyorum, soru sormaya başladığında bana bunların bireyler için tarifeler olduğunu ve tüzel kişiler için siteye gidip kendin göreceğini söyledi. Bağlanabiliyorum ama bilgi veremiyorum... Ve sonra böyle bir uzmanla hiçbir şeyin işe yaramayacağını anladım. Ayrıca, her zaman ücretsiz olmasına rağmen, bunun ücretli bir numara seçme hizmeti olduğunu söylediği 29 kodlu bir sım-ku seçmemizi de istedi.
Evet, müşteriler için iki kalem bile MTS salon uzmanının neyi umursamadığını yazmıyor.
Elbette üzüntü!
SIM kartı bağladım (19.11), danışmana teşekkür etmek istiyorum! Numarayı aldım, herhangi bir sorun yaşamadım, çok kibarca ve en önemlisi çok hızlı bir şekilde resmileştirdim!
MTS MÜZİK uygulamasının doğru çalışmaması nedeniyle yazılı itiraza ve hatta maddi tazminata hızlı tepki verdiği için Mts'ye büyük minnettarlığımı ifade ediyorum. Ve kişisel olarak, bu salonun çalışanları, bu sorunu çözmedeki yardımları için çok yetkindi.